revenger 21.01.2006 22:01:30 | |
---|
ostin kitarani joskus -90-luvun lopulla uutena ja ajattelin että olipa huono ostos.melko pian kuitenkin osottautui että kitara onkin erittäin laadukas.menin kauppaan ja tarjolla oli ruokankaan valmistama kitara ja tämä fenix,hinta oli sama.maksoin omastani 5500mk.kitara on tumman vihreä ja tummenee ulkoreunoja kohti,stratocaster,kolme shadow merkkistä mikkiä,gotoh merkkiset kielilukot(kullanväriset)vibrakammen kiinnitys ja volume,yms.napit kullanväriset.ostin samalla reissulla cherin vahvarin joka särki todella paljon.kokeilin myös isäni voxin kanssa ja sama homma.nyt vahvistimeni on peavey jossa on putki nuppi ja 2xcelestion ämyriä ja ibanez trans.kaiku(nauha kaiku särkee)onko kellään havaintoja moisesta kitarasta.itse en ole löytänyt netistä mitään tietoa ja aikoinaan myyjä sanoi että tämä on ainoa kappale mitä suomessa oli sillä hetkellä tätä mallia.pelkkä hinta aiheutti pään vaivaa koska ovh oli n.7000mk.olisi mukava kuulla jotain moisesta kitarasta koska soundi on todella hyvä nyt kun oikeat laitteet ovat löytyneet |
w the greatest 21.01.2006 22:34:20 (muokattu 21.01.2006 22:34:36) | |
---|
Ei, minulla ole aiheeseen oikeastaan mitään lisättävää, mutta suuret alkukirjaimet helpottaisivat tekstisi klukua ja siitä selvää saamista valtavasti. Stop that building, rock`n roll! |
ostin kitarani joskus -90-luvun lopulla uutena ja ajattelin että olipa huono ostos.melko pian kuitenkin osottautui että kitara onkin erittäin laadukas.menin kauppaan ja tarjolla oli ruokankaan valmistama kitara ja tämä fenix,hinta oli sama.maksoin omastani 5500mk... Vaikea kuvitella, että Fenix olisi maksanut noin paljon. Korealainen keppihän on kyseessä ja varmasti ihan OK peruskitara, mutta kun itse olen törmännyt Fenix -merkkisiin kitaroihin, ei hinnat ole ollut kuin murto-osa tuosta sinun maksamasta. Oman Fenix telecasterini hankin n. vuonna -95 ja muistaakseni maksoin siitä jotain 1200mk. Samoin Fenix teräskielinen akustinen noin tonnin pintaan. Kaipa sen sun strato on sitten jokin erikoismalli, kun noin reippaasti on ollut hintaa. |
Dinorocker 22.01.2006 14:00:12 | |
---|
Jostain vanhasta(1990?) hinnastosta muistan et Les Paul-kloonien hinnat olivat 5000 markan paikkeilla Duncanin mikkien kanssa. Varsin hyviä ovat, ainakin ne pari mitä olen kokeillut. Outrider |
superfly 22.01.2006 14:22:55 | |
---|
Ei, minulla ole aiheeseen oikeastaan mitään lisättävää, mutta suuret alkukirjaimet helpottaisivat tekstisi klukua ja siitä selvää saamista valtavasti. Jep, mulla jäi kokonaan lukematta. Ei pysty näillä silmillä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
aahtsi 22.01.2006 17:00:41 | |
---|
Saattaa musiikkikirjastossa olla Musiikin osto-oppaita. Niitä ilmestyi noin 1994-1998. Niistä löytyy perustietoja mutta ei värivaihtoehtoja. Mulla oli aikoinaan Les Paul. Siinä oli tumma, syvä soundi. Säätämällä ja mikkejä vaihtamalla siitä sai hyvän soittopelin. Painoi varmasti 4,5kg. Se hävisi murrossa. Nyt on Telecaster custom 1960 kopio. Tallapalat ja elektroniika on leluosastoa, mutta muuten työn laatu on hyvää. Ei tiedä mitä siitä tulee, on vielä tallan osalta vaiheessa. |
32788 22.01.2006 18:10:05 (muokattu 22.01.2006 18:10:27) | |
---|
Koulussa on tuollainen Fenix-strato, ja on kyllä yksi parhaimpia vähän halvempia stratoja mitä olen koittanut. Verrokkina mm. oma Slammer, joku Falcon (aito ja kallis!), yksi Tokai ja myös Mexico-fenkku. Tuota viimeistä tosin testasin vain n. minuutin kun piti vaan näyttää nopeasti yksi riffi, joten en muista siitä niin paljoa. EDIT: Ja tämä peli on Koreassa tehty. Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti |
-JiiTee- 22.01.2006 21:34:26 | |
---|
Itellä Fenixin les paul, tallaan vaihdoin paremman mikin (Jacksonin joku avokelanen) ja on nyt täysin asiallinen soittopeli. |