Härski 22.01.2006 11:40:55 | |
---|
Nythän on torilla myynnissä parikin aitoa 70-luvun stratoa noin tonnilla. Joo, mutta mulle toi musta body + vaahteraotelauta on viimeinen mahdollinen yhdistelmä, jonka hyväksyn. Liian Cläpton. Paras olisi '57 reissu 2-tone sunburstina tai turkoosin värisenä. |
Feggy 22.01.2006 11:51:43 | |
---|
Joo, mutta mulle toi musta body + vaahteraotelauta on viimeinen mahdollinen yhdistelmä, jonka hyväksyn. Liian Cläpton. Paras olisi '57 reissu 2-tone sunburstina tai turkoosin värisenä. Kitarapajassa taisi olla joku sunbursti -70-luvun strato... "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
Kitarapajassa taisi olla joku sunbursti -70-luvun strato... .. mutta siinä on ruusupuuotelauta. Vaahterainen haussa. |
Rypsolisti 22.01.2006 13:14:36 | |
---|
Niin noissa 70-luvun Stratoissa on U-kaulat, ei ehkä kaikissa enkä tiedä tarkalleen että missä vuosimalleissa oli mutta Classic 70's Stratocastereissa on U-kaula. Voin suositella juuri noita Classic sarjan stratoja, oikein hyviä ja pidän ite vielä tosta V-kaulasta, mikit ei vaan ole ihan mulle, ihan kivat puhtaalla soundilla tosin. Mutta jos on rahaa vähän enemmän nii sillon Fenderin American Deluxe olis se jota kannattaisi miettiä. Omasta mielestä ne on Fenderin parhaita kitaroita tällä hetkellä. |
J.Hollström 22.01.2006 16:47:41 | |
---|
Onko noissa japanilaisissa sitte mitää selviä miinuspuolia. Esim. kestävyyden tai muiden seikkojen osalta verrattuna meksikolaisiin tai jenkkiläisiin? Onko käytännössä muuta eroa kuin se että missä ne on tehty/koottu? Tossa sulle aika hyvä vastaus kysymykseen: http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=4248669 |