Aihe: Pitkät vaaleat hiukset hevarilla
1 2 3 4 5
Samppa90
21.01.2006 12:12:50
Mä varmaan värjään ruskeita raitoja tai vastaavaa koska kaverilla melkein saman väriset ja muutenki semmonen vi*nmoinen matkija!Onneks se on sanonu että aikoo värjätä mustaks.
Hevi-Mies on eri mies.
Surreal
21.01.2006 12:30:43
Mä varmaan värjään ruskeita raitoja tai vastaavaa koska kaverilla melkein saman väriset ja muutenki semmonen vi*nmoinen matkija!Onneks se on sanonu että aikoo värjätä mustaks.

Värjäät siksi, että kaverillasi on 'melkein' samanväriset? Tuntuu typerältä...
UG musick
Samppa90
21.01.2006 15:54:06
Siis en pelkästään sen takia.Ja ärsyttää kyllä ihan perkeleesti jos vaikka mä pistäsin päälle maasto-housut nii kohta tää aattelis että "joo nyt kun toiki viitti laittaa nii pistän minäki!"tosin välillä huomauttelen että V*tun matkija.Tai vastaavaa.
Hevi-Mies on eri mies.
Axeplayer
21.01.2006 17:34:39 (muokattu 21.01.2006 17:35:29)
Tästä värjäämisestä: Mua ärsyttää niin vaan perkeleesti kun mun äiti on jatkuvasti sanomassa: "Laita siihen tukkaas jotain väriä tai sävyä". Sille ei meinaa millään upota päähän, että haluan pitää letin tälläsenä kun se nyt on (siis vaaleenruskee). Ja mitä tohon värjäämiseen muutenkin tulee, niin on pirun huvittavaa kävellä vaikka yläasteen ohi ja katsoa kun kaikilla (hevareilla), jolla on edes vähän normaalia pitempi letti, on se myös aina värjättynä mustaksi.
Huumorilla vaan ja uutta paskaa housuun.
Bonesaw
21.01.2006 23:40:57
Jeas. Musta polkkis ja juurikasvu=medal
hullu_ukko
21.01.2006 23:42:09 (muokattu 21.01.2006 23:44:07)
hewi medal o parsa!!!!!!!!11

E: noniin.. tää oli turha kommentti
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005
valtse
23.01.2006 19:34:04
No ainaki Warrel Dane ja Hannemanne on IhQuja !!!!111
(Yksi turha kommentti lisää).
rakula
23.01.2006 19:50:40
Jeas. Musta polkkis ja juurikasvu=medal

Se on kyllä kauheinta mitä tiedän :D
Eat my ass and balls
hullu_ukko
23.01.2006 22:11:49
No ainaki Warrel Dane ja Hannemanne on IhQuja !!!!111

munki mielest mut tiiäX kuka on vielä ihQmpi?!!!11 äleXi laiho!!!11 ja sit däni filt!! ai että kuinka joku voi olla niin ihQ!!!

anteeks.. oli pakko.. nyt lopetan turhien juttujen kirjottelun tähän topikkiin.
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005
leppälä
24.01.2006 09:04:09 (muokattu 24.01.2006 09:05:41)
Siis en pelkästään sen takia.Ja ärsyttää kyllä ihan perkeleesti jos vaikka mä pistäsin päälle maasto-housut nii kohta tää aattelis että "joo nyt kun toiki viitti laittaa nii pistän minäki!"tosin välillä huomauttelen että V*tun matkija.Tai vastaavaa.

Mä oisin imarreltu.

Tästä värjäämisestä: Mua ärsyttää niin vaan perkeleesti kun mun äiti on jatkuvasti sanomassa: "Laita siihen tukkaas jotain väriä tai sävyä". Sille ei meinaa millään upota päähän, että haluan pitää letin tälläsenä kun se nyt on (siis vaaleenruskee). Ja mitä tohon värjäämiseen muutenkin tulee, niin on pirun huvittavaa kävellä vaikka yläasteen ohi ja katsoa kun kaikilla (hevareilla), jolla on edes vähän normaalia pitempi letti, on se myös aina värjättynä mustaksi.

70-luvulla yksikään hevari ei värjänny lettiään. That's the way it should be.
mr.w
24.01.2006 20:53:40
Kysytäänpä täällä. Elikkäs, olen monasti jo värjänny hiukset mustaksi ihan kestovärillä, mutta perkeles ku heti seuraavan kerran värjäyksen jälkeen kun pesen letin, niin lähtee suurinosa väristä pois veden mukana, niin mistäpä mahtanee johtua?
fak metal.
CD
25.01.2006 09:54:49 (muokattu 25.01.2006 09:56:44)
Kysytäänpä täällä. Elikkäs, olen monasti jo värjänny hiukset mustaksi ihan kestovärillä, mutta perkeles ku heti seuraavan kerran värjäyksen jälkeen kun pesen letin, niin lähtee suurinosa väristä pois veden mukana, niin mistäpä mahtanee johtua?

Älä käytä sitä kestoväriä kuin tyvikasvuun, siis siihen osaa mitä ei ole aikaisemmin värjätty. Anna värin vaikuttaa rauhassa (n40min).

Aikaisemmin värjättyihin osiin voit laittaa kevytvärin. Ei vaalenna = rasita hiuksia niin paljoa ja pysyy paremmin. Tai vaikka tässä tapauksessa suoraväri (vaahto, neste tms sellainen mitä ei sekoiteta mihinkään, vaan lyödään suoraan tukkaan) voisi olla hyvä vaihtoehto, tämä ei rasita tukkaa ollenkaan ja sitä voi pitää päässä vaikka kokopäivän.

Hiuksesi on todennäköisesti huonossa kunnossa, jos olet aina värjännyt koko tukan kestovärillä. Kestovärit vaalentavat omaan hiusta keinovärin alta aina 2-4astetta!

Kannattaa hommata kunnollinen shampoo ja hoitoaine millä hoidat tukkasi kuntoon. Tämäkin auttaa väriä pysymään tukassasi. Mitkään ihme shampoot mitkä tekee tukan 100% kestävämmäksi ja 600% kiiltävämmäksi pinnoittaa hiuksen ja estää väripigmentin kiinnittymisen hiukseen. Eli ne joutaa vaikka vessanpöntön puhdistukseen..

Jos sulla on pitkä tukka, niin väriä siihen menee aika reilusti, yhdellä paketilla värjää sentin tyvikasvun pari kertaa.
mr.w
25.01.2006 17:29:27
Älä käytä sitä kestoväriä kuin tyvikasvuun, siis siihen osaa mitä ei ole aikaisemmin värjätty. Anna värin vaikuttaa rauhassa (n40min).

Aikaisemmin värjättyihin osiin voit laittaa kevytvärin. Ei vaalenna = rasita hiuksia niin paljoa ja pysyy paremmin. Tai vaikka tässä tapauksessa suoraväri (vaahto, neste tms sellainen mitä ei sekoiteta mihinkään, vaan lyödään suoraan tukkaan) voisi olla hyvä vaihtoehto, tämä ei rasita tukkaa ollenkaan ja sitä voi pitää päässä vaikka kokopäivän.

Hiuksesi on todennäköisesti huonossa kunnossa, jos olet aina värjännyt koko tukan kestovärillä. Kestovärit vaalentavat omaan hiusta keinovärin alta aina 2-4astetta!

Kannattaa hommata kunnollinen shampoo ja hoitoaine millä hoidat tukkasi kuntoon. Tämäkin auttaa väriä pysymään tukassasi. Mitkään ihme shampoot mitkä tekee tukan 100% kestävämmäksi ja 600% kiiltävämmäksi pinnoittaa hiuksen ja estää väripigmentin kiinnittymisen hiukseen. Eli ne joutaa vaikka vessanpöntön puhdistukseen..

Jos sulla on pitkä tukka, niin väriä siihen menee aika reilusti, yhdellä paketilla värjää sentin tyvikasvun pari kertaa.

Siis kyllä mulla muuten hiukset on hyvässä kunnossa, (käytän shampoota lähes päivittäin ja hoitoaineita yms.) mutta tosiaan toi musta väri ei pysy kauaa meikäläisen hiuksissa. No, oon kyllä jo päättäny että lopetan mustaksi värjäämisen ja yritän saaha oman värin kokonaan takasin.
fak metal.
Super-Jari
25.01.2006 17:40:21
eihän se laiho mitään hevaria oo ikinä nähnykkään. täys teinipoppari se on. huono esimerkki siis. mutta onhan esim. hannemanilla blondit hiukset. eli hevimiehellä voi minkä väriset hiukset vaan. ei sillä loppujen lopuks oo mitään merkitystä

Hanneman se vasta poppari on. Melkein enemmän kuin Dime.
ei haittaa, oon enolla.
BMF
27.01.2006 16:20:56 (muokattu 27.01.2006 16:21:21)
Hanneman se vasta poppari on.

Kyllä, ja rumaki vielä niiQ!!!!11 (katso oma kuva)
En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.
Bonesaw
28.01.2006 23:26:26 (muokattu 28.01.2006 23:33:47)
Hanneman se vasta poppari on. Melkein enemmän kuin Dime.

Niimp.Wimpperposer.
Ilez885
29.01.2006 18:23:13

Hanneman on kovin jätkä Slayerissa, jossa ei löysät jätkät pärjäis!
Mirmeli
01.02.2006 19:15:19
Mun milestä ulkonäkö ei vaikuta siihen ootko hevari jne. Se on ihan asenteestas kiinni. Pukeutuminen on sivuseikka
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Charley
16.02.2006 19:53:43
Mä ainakin voin sanoa tykkääväni jos miehellä on pitkä, vaalea heviletti :) Ei sen tarvitse aina olla musta, karmeen näköstä jos vaalea tyvikasvu pukkaa kokoajan näkyviin. Kyllä varmasti katse kääntyy ainakin mulla jos jossain nään pojan jolla on pitkä, vaalee tukka ;) grrr...
"aaai, tääkö on se Rautakangen 'Taivas yö tumma'?" -rakas äitini, tarkoittaen vissiin Teräsbetonin 'Taivas lyö tulta'.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)