Dave Adrian 21.01.2006 01:37:39 | |
---|
Olisi tuollainen käytetty putkikombo kiikarissa about 500 euron hintaan. onko hinta kohdallaan? Mitä mieltä ollaan yleisesti? Riittääkö tehot bändikäyttöön? Up the Irons!! |
Aki 21.01.2006 01:49:35 (muokattu 21.01.2006 01:50:13) | |
---|
Hinta vaikuttaa kait ihan tavanomaiselta, kovasti kunnosta riippuen. Mulle toi 40W oli keikkavolyymeille liikaa, ei meinannut saada avattua tarpeeksi, siksi möin Blues Deluxeni. Kaiutinelementtiä noissa on hieman kritisoitu, osin senkin takia saattaa olla tosi pistävän kuuloinen. Ymmärtänet että jotkut soittaa treeneissä kontrabassovolyymilla, jotkut mikittää rummut kun ne ei muuten kuulu. Aika iso ero tehotarpeessa. . Sikäli mikäli ehdotuksia haluat ottaa vastaan, mun mielestä Vox AD50VT on reilusti parempisoundinen combo, hintaa uutena 395€. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
Tinppa 21.01.2006 03:18:52 (muokattu 21.01.2006 03:19:51) | |
---|
Olisi tuollainen käytetty putkikombo kiikarissa about 500 euron hintaan. onko hinta kohdallaan? Mitä mieltä ollaan yleisesti? Riittääkö tehot bändikäyttöön? Tehot riittää varmasti ja ylikin. Kattelin että uusi tuommonen on about 700 euroa, eli sen mukaan kannattanee suhteuttaa käytetyn hintaa. Ihan sama juttu kuin Akilla tuossa aiemmin, omistin Blues Deluxen (HotRod Deluxen edeltäjä ilman "more drive"-nappulaa) ja myin pois koska tehoa oli jokseenkin liikaa. Sillä vaan ei pystynyt soittamaan kohtuuvolyymillä ja hyvällä soundilla yhtäaikaa. Soundit kyllä oli hyvät kun väänsi volumenappulaa isommalle mutta meteli alkoi siinä vaiheessa jo hipoa kipukynnystä. Keinokuormalla homman saisi haltuun, mutta budjetti ylittyy sen myötä jo aika reilusti. Riippuuhan tuo tietenkin myös siitä että minkä tyyppistä musaa soittaa. Kaikkineen ihan hyvä ja tervesoundinen vahvarihan tuo on. |
Jasma 21.01.2006 03:57:37 | |
---|
Olisi tuollainen käytetty putkikombo kiikarissa about 500 euron hintaan. onko hinta kohdallaan? Mitä mieltä ollaan yleisesti? Riittääkö tehot bändikäyttöön? No ehkä tuosta hinnasta voisi snadisti tiputtaa, riippuen tietenkin putkien laadusta ja kunnosta! Tehot riittävät varmasti bändikäyttöön. Kiva pelihän tuo on, meikäläisellä bassokorostus on luokkaa "suht älytön", korjaantuu varmaan putkien vaihdolla - luulisin. Säröstä voidaan olla montaa mieltä, itse otan metelimusiikkiin säröt podista! Noin yleisesti ottaen hyvä vaffari. |
vipu5 21.01.2006 12:09:41 | |
---|
No ehkä tuosta hinnasta voisi snadisti tiputtaa, riippuen tietenkin putkien laadusta ja kunnosta! Tehot riittävät varmasti bändikäyttöön. Kiva pelihän tuo on, meikäläisellä bassokorostus on luokkaa "suht älytön", korjaantuu varmaan putkien vaihdolla - luulisin. Säröstä voidaan olla montaa mieltä, itse otan metelimusiikkiin säröt podista! Noin yleisesti ottaen hyvä vaffari. Putken vaihdot ei bassoihin auta. Laitteessa on älyttömät bassokorostukset kun volaa laittaa vähänkin enempi. Ilmeisesti "munakkaalla" saundilla on pyritty tekemään vaikutus aloitteleville kitaristeille. Volapotikka ei ole audiomallia, joten vahvari on melkein täpöllä potikan ollessa puolessa välissä. Se selittää miksi laitetta pidetään niin tehokkaana. Toki siitä äänenpainetta lähtee fuskaamattakin. Oman styrkkarin kun möin, hintana oli n. 500€. Ostaja ehdokkaita riitti. Osta siis styrkkari, saat siitä varmasti omat pois... näiltä sivuilta löytyy paljon vaffarista tietoo, sekä modauksia: http://studentweb.eku.edu/justin_holton/ |
Kosac 21.01.2006 14:38:37 | |
---|
Olen moisella soitellut useamman vuoden ja ollut tyytyväinen. Teho puoli varmaan riittää, minuakin äänimies on useamman kerran moittinut kun kitarat pauhaa kaiken yllä. Tosin meillä tuo musa on vähän kevyempää mutta osa keikkapaikoistakin on kohtuu isoja. Silloin kun haluan nautiskella soitosta niin heittelen kaikki purkit pois välistä ja soitan pelkän kitaran ja Hot Rodin saundeilla. Ei ihan perillä, mutta hajulla. |
peto 21.01.2006 16:31:52 | |
---|
Millaiseen käyttöön Hotrodi tulisi? Heviin, rockiin tai vähänkään raskaampaan musiikkin kyseinen vahvistin on mielestäni lähes kelvoton. Olen kokeillut buustailla eri säröpedaaleilla, mutta ikinä en ole hyvää särösaundia saanut. Puhtaat vahvistimelta hoituu hyvin, ja sitä mökää siitä tosiaan lähtee.. |
Vainhaalee 21.01.2006 18:01:46 | |
---|
Itse huomasin aikanani noita testaillessani, että eri yksilöiden välillä oli suuria eroja soundeissa... Johtuisko biasoinnista tehtaalla??? Onhan noita eroja muissakin vahvareissa toki kuultu... Det wörks? |
Dave Adrian 21.01.2006 18:12:36 | |
---|
Kyllä sillä Maidenin covereita soiteltaisiin. Zoomin gfx-3:n kautta tulee särösoundit. Zoomista olen löytänyt todella maidenimaiset soundit, mutta jos hot rod onnistuu ne "pilaamaan", voisi olla parempi miettiä jotain muuta. Kiitos kaikista vihjeistä. Up the Irons!! |
peto 21.01.2006 18:21:52 | |
---|
Kannattaa ehdottomasti kokeilla oman säröpurkin kautta ennen ostoa. Itse olen myös Maidenia yms. yrittänyt sillä soittaa, mutta en ole siedettäävää saundia saanut yhdelläkään pedaalillani. Hyvä vaihtoehto voisi olla vaikka joku JCM-800 putkicombo. Torilta vois saada alle kuuteensataan euroon. |
Aki 21.01.2006 19:22:38 | |
---|
Yksi mainio vehes saattaisi olla Kettnerin Edition Tube. Hintaa on uutena öbaut saman verran kuin mainitulla Fenderillä, ja etenkin särökanava on paljon monipuolisempi. Semmonen pikkuroso ei tokikaan samalla tavalla tule, mutta siihenhän sopisi joku Screameri eteen. Vaikkapa Bad Monkey joka on yksi parhaista. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
VMM 21.01.2006 20:46:38 | |
---|
Hot Rod on kyllä tosi kaukana hevivahvistimesta. Kyllä tuosta varmaan teoriassa voi hevisärötkin erillispolkimella irrota, mutta kevyempään kamaan tuo on tehty: erittäin hyvä puhdas ja asiallinen crunch irtoaa. Heavykäyttöön on varmasti tarjolla parempia vaihtoehtoja. |
Fonisoul_ 21.01.2006 21:00:59 | |
---|
Ite oon nyt muutaman kuukauden poppia ja poprockia hotrodilla vääntänyt ja oon tykännyt. Säröjä tosin en tuosta ottaisi, tuntuvat olevan jotenkin mitäänsanomattomat. Paremmat soundit löytyy pedaaleista. Clean on kuitenkin erinomainen! Se vaan tuskin nahkatakki- ja nahkahousumusisoijille riittää... Soul with the capital "S"... |
Volle 21.01.2006 21:34:22 | |
---|
Hot Rod on kyllä tosi kaukana hevivahvistimesta. Kyllä tuosta varmaan teoriassa voi hevisärötkin erillispolkimella irrota, mutta kevyempään kamaan tuo on tehty: erittäin hyvä puhdas ja asiallinen crunch irtoaa. Heavykäyttöön on varmasti tarjolla parempia vaihtoehtoja. Kyllä hot rod deluxestakin hevit irtoaa, kun sitä ajaa lujaa 4*12"-kaappiin (ilman kombon omaa kaiutinta) ja vielä buustailee jollakin overdrivellä. Lähtee ihan muikea murina. Se setuppi ei tosin olekaan välttämättä enää yhtä halpa ja helposti roudattava kuin pelkkä kombo. Kombona omalla kaiuttimella hrd ei kyllä hevisäröpuolella loista. Nam. |
konehes 21.01.2006 22:39:06 | |
---|
Olen soitellut tuollaisella jonkin verran ja en pidä. Clean ei ole lainkaan pehmeä ja lämmin Fendereiden tapaan. Särö on ikävän kirskuva vaikka mitä tekee. cherub with heavy metal machine |
Hyvä hinta/laatusuhde... Itse soittelen nykyisin Fenderin Deluxe Reverbillä (eli seuraava askel hinnassa tosta Hot Rodista), ja saan kyllä paremmat soundit tollaseen rankempaankin rokkiin siitä, kuin entisestä putki-Marshallista. |
Fletch 21.01.2006 23:49:15 | |
---|
Cleanit toimii minusta oikein hyvin ko. vehkeessä. Jos säröpuolta hakee, on ulkoinen kaappi tosiaan hyvin suositeltava, tai sitten vaihtoehtoinen elementti, siitä en sitten osaa sanoa, osaisiko joku suositella? Puffy shirt wearing, dragon slaying, classical metal playing, Olde English font using, curly headed, scallopped Strat playing, donut eatin shredders are a dime a dozen. |
Flatron 22.01.2006 17:14:22 | |
---|
Mulla on DeWille, joka on siis ton "isoveli". Liikaan kirkkauteen hain apua ja vaihdoin elementit Texas Heat ämyreihin. Saundit parani, kautta linjan. Niitä saa Uraltonelta. T : Tomppa |
vipu5 22.01.2006 18:31:53 | |
---|
TS9/tubescreamer toimii mainiosti hotrodin kanssa. Siis clean kanavan. kummatkin vehkeet konpensoivat toistensa huonoja ominaisuuksia. Iron maidenia ei kait screamerillä vedetä. Raskaampaan säröön suosittelisin erinoimaisen hinta/laatu suhteen omaavaa Marshallin guvnoria (plus). Toimii hyvin juuri hotrodin kanssa. |
saastara 12.03.2006 21:15:55 | |
---|
Hot Rod Deluxe (päättärinä) + Marshall JMP-1 (etusena) + Carvin 2x12 V-30:llä = Itse möyreys. Kyllä irtoaa hevi.. Cleanit ovat tuossa Hot Rodissa jo itsessään kovin upeat.. Imo. Sinun postimerkkisi palavat. |