bedlam 21.01.2006 16:28:23 | |
---|
Olipa paska. Loppuilta katsottiinkin Julmahuvia, jotta unohtaisimme moisen. Batman ja Muista pyyhkiä pylly hörähdyttivät hieman. http://www.mikseri.net/kiasma |
aivokuolio 21.01.2006 17:02:03 | |
---|
Mua nauratti. mustan huoneen testi. |
ruuvimeisseli 21.01.2006 17:49:29 | |
---|
vintiöt on parempi :( ja kummelit "ecco kengät - ja sinut huomataan!!!" |
slipkorn 21.01.2006 17:53:32 (muokattu 21.01.2006 17:53:53) | |
---|
"ecco kengät - ja sinut huomataan!!!" Haha, yksi parhaista Vintiöt-sketseistä ikinä. Vanhat Kyttäruudut ja niiden pienet nerokkaat yksityiskohdat olivat myös loistavia, kuten "nuorehko mieshenkilöhkö" ja "72. päivä helmikuuta". Oho, nyt meni Vintiöiden muistelemiseksi. Tuo SI oli tosiaan melko huono. Kolme juttua nauratti/hymyilytti: - Viiksijuttu - Isänpäivä/äänilevy -juttu - Mereenajo |
Silkki 21.01.2006 17:55:40 | |
---|
Kolme juttua nauratti/hymyilytti: - Viiksijuttu - Trikkikuvajuttu - Mereenajo Olihan tuo kaiken kaikkiaan aika kuraa. Ken tietää, että Alan ymmärtää |
Samat motiivit mullakin. Trabant Express oli silkkaa neroutta, meni selkeesti liian monelta yli hilseen se. Ainut, mikä tossa Studio Impossiblessa hämää, on toi Franzen. Ei oo vakuuttanut ikinä missään roolissa. Tuskin tässäkään. Totta turiset, mutta näyttelihän se hyvin ruumista C.S.I.:ssa... Jäi eka jakso väliin... Ei hyvin ala mullakaan, olis pitänyt viettää tipaton tammikuu... Kuka piti esim. Kummelin ekasta jaksosta? Aivan. Ehkei oo kovinkaan järkevää (pidemmän päälle) tehdä sketsejä, joissa vitsi paljastuu välittömästi... Kummelin vitseistä suurin osa on sen tietyn repliikin odottamista... "Älkää ny itteenne teloko!" Det wörks? |
Tikru. 21.01.2006 19:07:35 | |
---|
Kyllä minua muutaman kerran hymyilytti. Batman-sketsistä olis voinu saada vaikka mitä aikaseks, saa nähdä jatkuuko se. Teräsvilla-yhtyeen treenejä seurasin välillä jopa hörähtäen. "Ois kyllä ovelata saada tigerliisalta pusu. Poskelle vaikka." - jogo2000 |
Härski 21.01.2006 19:18:46 | |
---|
No perse, jäi katsomatta. Noh, ehken menettänyt paljoa, jos on noihin kommentteihin uskomista. |
Heissi 22.01.2006 05:57:30 | |
---|
Joo ei ollut kummonen. Trabat Express nyt kehiin johkin vtun subteevehen saatana. Siinä vasta sarja. Niko Saarela on muuten ihan vitun säälittävä vätys, kaveri pilaaa kaiken missä on edes mukana. Kattokaa nyt jotainFVintiöitäkin, missä on ihan vitun hyviä juttuja tyyliin Denzel Wahsington ja sitten yhtäkkiä Niko vetämässä vitun paskaa Folke West -parodiaa. Tosin, se liikennnejakso vintiöistä on vitun hyvä, Niko Saarela häröilee joukkoliikennevälineiden kanta-asiakkaana. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
esatus 22.01.2006 12:19:32 | |
---|
Joo aika huono oli. Väkisin väännettyä sketsejä. Ens kerralla katon simpsonit subilt |
juici 22.01.2006 12:37:31 | |
---|
Vintiöt oli siinä mielessä varmaan parempi, että niillä ei aina ollut edes kunnollista käsikirjoitusta. Tekijät lähti illalla baariin juomaan ja seuraavana päivänä kuvasivat kaikki hölmöimmät ideat krapulassa. "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
Axis86 22.01.2006 13:48:56 | |
---|
Joo ei ollut kummonen. Trabat Express nyt kehiin johkin vtun subteevehen saatana. Siinä vasta sarja. Niko Saarela on muuten ihan vitun säälittävä vätys, kaveri pilaaa kaiken missä on edes mukana. Kattokaa nyt jotainFVintiöitäkin, missä on ihan vitun hyviä juttuja tyyliin Denzel Wahsington ja sitten yhtäkkiä Niko vetämässä vitun paskaa Folke West -parodiaa. Tosin, se liikennnejakso vintiöistä on vitun hyvä, Niko Saarela häröilee joukkoliikennevälineiden kanta-asiakkaana. Mut eiks Niko Saarela ollu just Teuvo? Aseet heitetään roskiin-tyyppi...vai miten se menikään. Mun mielestä ainakin hauska. Vittu, ketään ei kiinnosta! |
Pluto 22.01.2006 17:45:11 | |
---|
"Meillä maailman vahvimmilla miehillä on joskus vaikeaa lähestyä vastakkaista suku puolta...Itse olen ammattikouluaikoina harrastanut vähän Fokstrottia!!!" "Hei, minä olen Denzel Washington. Mikä sinä olet? Et kai pahastu jos kerron ovatko nämä arvokkaat...ei ne ole." Voivoi, kyllä Vintiöt oli paljon parempi. Dillon, you son of a bitch! |
Definhel 22.01.2006 18:38:58 | |
---|
Mitäs tätä nyt Vintiöihin ja Kummeleihin jatkuvasti verrataan? Missä on pulkkinen? |
Hetfield 22.01.2006 18:46:50 | |
---|
Mitäs tätä nyt Vintiöihin ja Kummeleihin jatkuvasti verrataan? Missä on pulkkinen? Pulkkinen rocks. Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
AP 22.01.2006 20:48:20 | |
---|
Niko Saarela on muuten ihan vitun säälittävä vätys, kaveri pilaaa kaiken missä on edes mukana. . Paitsi Velipuolikuu, missä Niko esiintyi noin 9-vuotiaana. Velipuolikuuta kun ei mikään pysty pilaamaan. K100 #7
Ärlä #011 |
Kapane 23.01.2006 00:02:23 | |
---|
Paitsi Velipuolikuu, missä Niko esiintyi noin 9-vuotiaana. Velipuolikuuta kun ei mikään pysty pilaamaan. Totta. Yksi parhaista. Dillinger - talossa ja puutarhassa |
T.S. S L A Y E R 23.01.2006 03:19:33 | |
---|
Vaikuttaa kopioiden kopiolta tuo mut en ookkaan katsonu ku mainoksia. Studio Impossible? = Studio Julmahuvi Hevarit = Speedy ja Saku |
Roger 23.01.2006 03:21:50 | |
---|
Studio Impossible = Studio Julmahuvi Näitä kahta yhdistää vain yksi sana, That's It... "I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969. |
Pelsi 23.01.2006 09:26:18 | |
---|
Kuka piti esim. Kummelin ekasta jaksosta? Veikkaan, ettei monikaan. Itse asiassa pidin. Katsoin tuota Studio Impossiblea vähän aikaa ja olen kyllä samaa mieltä siinä, että sitä ja Studio Julmahuvia ei yhdistä kuin yksi sana, Julmahuvi on nimittäin oikeasti hauska. SI ei saanut minua nauramaan tai edes isosti hymyilemään kertaakaan, ei edes tämä paljonpuhuttu "Muista pyyhkiä pylly"-sketsi. Liekö sitten THV turruttanut huumorintajuni, mutta huonolta tuo sarja vaikutti. Shit hits the fan = Kakka iskee kannattajaan |