Ronsto 20.01.2006 09:00:55 | |
---|
Joo elikkäs jos joku olis joskus löytäny sattumoisin ääninäytteitä tosta mesa boogie stiletto tridentistä ni voiskohan joku pistää niitä tänne. olisin erittäin kiitollinen. olen ostamassa kyseistä vahvaria. |
Ronsto 21.01.2006 12:37:24 | |
---|
ite en oo viellä löytäny viellä mitään..:/ auttakaa joku nyt.. |
elbowski 21.01.2006 13:11:26 | |
---|
8.2. Ilmestyy Mokoman Kuoleman Laulukunnaat. Mokoman toinen kitaristi Tuomo Saikkonen vetää Stilettolla kyseisellä levyllä. Tuhkassa ryven ja todistaa saan |
Ronsto 21.01.2006 13:35:54 | |
---|
Jaaha kiitoksia paljon! täytyykin kuunnella korvat höröllä..Mokoma on perkeleen hyvä bändi.. |
Mesa julkaisi juuri parannetun version Stilettosta. Hyvä veto mielestäni, nuo alkuperäiset eivät säväyttäneet tippaakaan. |
Ronsto 21.01.2006 14:00:50 | |
---|
juu kyllä tuo stiletto on seuraavaksi mun osto-listalla kunhan saan massia vaan tarpeeksi...perkeleen hintava setti meinaan... |
Skebaristi 21.01.2006 14:06:20 | |
---|
juu kyllä tuo stiletto on seuraavaksi mun osto-listalla kunhan saan massia vaan tarpeeksi...perkeleen hintava setti meinaan... Mitenkä se nyt niin varmaan on? Minä ymmärsin tuosta sinun kirjoituksesta, että et ole kokeillut koko vehjettä, kun kerta ääninäytteitä etsit. Vai? Kannattaa tuossa hintaluokassa kokeilla muitakin vaihtoehtoja, kun niitä kuitenkin löytyy. :) |
Skebaristi 21.01.2006 14:08:56 | |
---|
Paljonko tuommonen muuten maksaa Suomessa? T-kaupassa oli joku stiletto n.2500€. |
LaXu 21.01.2006 14:20:02 | |
---|
Paljonko tuommonen muuten maksaa Suomessa? T-kaupassa oli joku stiletto n.2500€. Varmaan aika samaa hintaluokkaa. Guitarbargainsista saisi huomattavasti halvemmalla, mutta pulju on minusta vähän kyseenalaisen oloinen. Mutta tosiaan tuossa 2000+€ hintaluokassa kannattaa katsella muitakin vahvistimia. Mesan vahvarithan ovat täällä Euroopassa hinnoiltaan kaksinkertaiset jenkkilään verrattuna, Stiletto maksaa siellä $1600-1700 eli 1300-1400€. Joku ottaa kyllä hemmetinmoiset katteet välistä... Mesoissa on se ikävä puoli, että ei voi vain hommata jenkkimallia, koska sitä ei saa toimimaan 230V jännitteellä pelkästään paria piuhaa vaihtamalla, vaan koko muuntaja pitää vaihtaa. Kyselin Mesalta tuosta ja sanoivat, että muuntaja pitäisi tilata Suomen maahantuojan eli ilmeisesti Levytukun kautta. Maksaa tietysti maltaita ja asennukset vielä päälle... Stilettosta on tulossa muuten 50W mallikin, nimellä Stiletto ACE, joka lienee sitten se sarjan halvin. Mesan sivuilta löytyy tietoa, mutta ei vielä kuvia. |
kimurantti1 21.01.2006 14:47:51 (muokattu 21.01.2006 14:57:49) | |
---|
Mesa näyttää julkaisevan muutakin mielenkiintoista tänä vuonna. Herrat päättivät siten törkätä Lone Starin clean-kanavan uuteen versioon Road Kingista - ei hemmetti...kuola valuu:) Ja myös pikkuveli ko. vahvistimelle - Roadster: Roadking ilman progressive linkagea. Saas nähdä kuinka paljon halvempi tuo on, jos ollenkaan. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |
LaXu 21.01.2006 15:25:59 | |
---|
Mesa näyttää julkaisevan muutakin mielenkiintoista tänä vuonna. Herrat päättivät siten törkätä Lone Starin clean-kanavan uuteen versioon Road Kingista - ei hemmetti...kuola valuu:) Ja myös pikkuveli ko. vahvistimelle - Roadster: Roadking ilman progressive linkagea. Saas nähdä kuinka paljon halvempi tuo on, jos ollenkaan. Jep. Itse tosin olisin lämmennyt parannellulle Lone Starille, jossa olisi ollut molemmilla kanavilla ne drive ja voicing kytkimet ja reverbin kontrollit etupaneelissa. Kenties vähän kirkkaampi soundikin olisi ollut poikaa. Mesa valitettavasti tuntuu olevan turhankin innostunut tekemään lisää Rectoja. Eihän niitä olekaan nyt kuin vain Roadking, Roadster, Single Rectifier, Dual Rectifier, Triple Rectifier ja Rectoverb... |
kimurantti1 21.01.2006 16:42:46 (muokattu 21.01.2006 17:00:08) | |
---|
Joo, Rectoja on jo aika määrä. Mä vähän luulen, että jotain jää kohta tuotannosta pois (veikkaisin Rectoverbia ja Triple Rectoa). Stiletot on kuitenkin ihan hyvä osoitus siitä, ettei Mesa halua pelkästään Rectoilla mennä eteenpäin. F-sarja oli myös hyvä veto, niihin kun saisi solo boostin niin käytännöllisyys paranisi reippaasti. Mä vaan ihmettelen, että minkä takia Maveric, Blue Angel sun muut jäi pois? Ei kai Mesa ala profiloimaan itseään yksinomaan high gain-firmaksi. Rectot, Stiletto, Markit ja F-sarja. Perinteisemmälle puolelle jää vain Lone Star. Mutta mun päätä kolistelee nyt kyllä tosi pahasti toi uusi Road King...AAARGH!! Mitenköhän mahtaa toimia uudet Road King-kaapit. Toinen puoli suljettu ja toinen puoli avoin. Hyvä idea, mutta ajaako ihan sen asian minkä on tarkoituskin. Saa nähdä. Mutta Road King varustettuna Lone Starin cleanilla... "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |
Ronsto 21.01.2006 16:51:08 | |
---|
eiku kaveriltani sain äänisampleja... ku sen isukki omistaa kyseisen värkin...täytyy mennä ihailemaan sitä :P |
zeme 21.01.2006 16:54:29 | |
---|
. Mä vaan ihmettelen, että minkä takia Maveric, Blue Angel sun muut jäi pois? Ei kai Mesa ala profiloimaan itseään yksinomaan high gain-firmaksi. Rectot, Stiletto, Markit ja F-sarja. Perinteisemmälle puolelle jää vain Lone Star. Nii ja samoin myös Nomad-sarjakin häipyi... Surullista... No problem. |
LaXu 21.01.2006 17:11:02 | |
---|
Nii ja samoin myös Nomad-sarjakin häipyi... Surullista... Nomadit olivat ainakin minun mielestäni aika mitäänsanomattomia joten en ainakaan itse jää niitä kaipaamaan. |
Lennu 21.01.2006 17:14:53 | |
---|
8.2. Ilmestyy Mokoman Kuoleman Laulukunnaat. Mokoman toinen kitaristi Tuomo Saikkonen vetää Stilettolla kyseisellä levyllä. Mä olinkin Saikkosen kanssa samassa tuvassa intissä. Oon melkein julkkis. |
Hammer Of The Gods 21.01.2006 17:25:44 | |
---|
Onkos Mesalla olemassa semmonen nuppi ku Caliber .50 tai C-50, tai joku semmonen? Muistan joskus aikoinaan ottaneeni koesoittoon tommosen nupin, ja pettyneeni saundeihin. Oli tosi tuhnun kuulonen, jäi ostamatta... Alko vaan mietityttää, ku kaikki tuntuu puhuvan F-50:stä. Mutta ku oon "ihan" varma että se oli C eikä F... :) |
Vyötiäinen 21.01.2006 18:42:35 | |
---|
Onkos Mesalla olemassa semmonen nuppi ku Caliber .50 tai C-50, tai joku semmonen? Muistan joskus aikoinaan ottaneeni koesoittoon tommosen nupin, ja pettyneeni saundeihin. Oli tosi tuhnun kuulonen, jäi ostamatta... Alko vaan mietityttää, ku kaikki tuntuu puhuvan F-50:stä. Mutta ku oon "ihan" varma että se oli C eikä F... :) On olemassa. F-50 taas on aivan erilainen värkki. Ei minuakaan tainnut aikanaan .50 caliber säväyttää, kun pikaisesti sitä testailin. Ei ainakaan mitään erikoista kuvaa jäänyt. To tell the truth, I don't give a damn about your opinions. |
Kjukka 21.01.2006 19:34:02 | |
---|
Mä olinkin Saikkosen kanssa samassa tuvassa intissä. Oon melkein julkkis. Broidi oli samassa tuvassa KT:n hynysen kanssa, oon julkkis. |
Tompsi 21.01.2006 20:19:02 | |
---|
Broidi oli samassa tuvassa KT:n hynysen kanssa, oon julkkis. Dark Helmet: mask down Not so fast, Lone Starr. Lone Starr: Helmet. So, at last we meet for the first time for the last time. thinks about what he said Yeah. Dark Helmet: Before you die, there is something you should know about us, Lone Starr. Lone Starr: What? Dark Helmet: I am your father's brother's nephew's cousin's former room-mate. Lone Starr: What's that make us? Dark Helmet: Absolutely nothing. |