WinterMad 20.01.2006 17:51:06 | |
---|
Voiko muuten Ebay.de:n sivujen kieltä vaihtaa englanniksi, kun en tuota saksan kieltä oikein hallihte? Ilman soossia ei rässi soi! |
oiva tumpeloinen 20.01.2006 17:59:18 | |
---|
Voiko muuten Ebay.de:n sivujen kieltä vaihtaa englanniksi, kun en tuota saksan kieltä oikein hallihte? Juu ja ei. Sä voit katsoa niitä myytäviä kohteita myös muiden maiden sivustojen kautta. Silloin pohjan tekstit tulevat sillä kielellä, minkä maan sivulla olet. Itse kuvaus kuitenkin pysyy alkuperäisenä. Käännöksissä kannattaa käyttää esim. Altavista Babel-kääntäjää, jolla voit kääntää tekstit englanniksi. Loput epäselvyydet kannattaa kysästä viestillä myyjältä. |
*Kitaristi* 20.01.2006 18:24:39 (muokattu 20.01.2006 18:26:06) | |
---|
Kysyin tyhmyyttäni samaa kuin ylhäällä. Anteeksi |
*Kitaristi* 20.01.2006 18:25:55 (muokattu 20.01.2006 18:26:31) | |
---|
Kysyin tyhmyyttäni samaa kuin ylhäällä. Anteeksi Tuplat. Anteeksi |
MSandt 20.01.2006 18:29:55 | |
---|
Asiasta vähän sivuun..... Miten toi PayPal käytännössä toimii? Ei ole tullut koskaan käytettyä. Rekisteröit luottokorttisi/leluvisasi sinne ja yksinkertaisesti lähetät haluamasi summan haluamallesi henkilölle. Ebay ja PayPal elävät symbioosissa, joten Ebay-kaupat näkyvät automaattisesti PayPal-sivullasi, josta voit ne suoraan maksaa. |
BlueNote 20.01.2006 19:14:18 (muokattu 20.01.2006 19:19:18) | |
---|
paypal-maksuissa on myös se etu, että rahat menevät heti myyjän paypal-tilille, josta myyjä voi asian käydä toteamassa ja laittaa huudetun tavaran postiin nopeammin... kun taas pankkisiirrossa kestää useita päiviä... *toinen etu on tietysti se, että paypal ei luovuta luottotietojasi myyjälle ja näin ollen paypal:n käyttäminen on turvallisempaa kuin maksaa suoraan visalla... Onkos kellään muuten kokemuksia ebay:stä myyjänä?! |
fox 20.01.2006 19:40:28 | |
---|
Onkos kellään muuten kokemuksia ebay:stä myyjänä?! Samanlailla menee.. Oon myyny jotain kitaramikkejä ja yhden kalliimmanpuoleisen kitaran. Jaa niin ja bassonmikin..paremmin siit sai kun Suomessa.. ;)
|
Skige 20.01.2006 19:45:14 | |
---|
Tulipa ensimmäinen hieman negatiivisempi kokemus eBaysta tässä hiljattain. Kaverille tilasin rumpupeltiä saksalaiselta myyjältä, maksu oli tarkoitus hoitaa pankkisiirrolla. Myyjä lähetti tilinumeron, mutta numero olikin sattumoisin väärä. Myyjälle yritin sitten selitellä että oli laittanut väärän tilinumeron. Eipä tuntunut uskovan, vaan lähetti sitkeästi samaa numeroa yhä edelleen. Kävin vielä jopa ihan pankissa tarkastamassa, eikä virkailijakaan maksua saanut maksettua. Epätoivoisena jo pyysin että josko kaupat voitaisiin perua. Myyjä vastasi tähän samalla väärällä tilinumerolla. Viikko siinä meni, ja muutama kymmenen viestiä lähetin, vihdoin tajusi myyjä numeronsa korjata. Varmaankin havahtui kun ei rahoja tuntunut tilille tulevan. Tavara saapui kyllä ihan ehjänä perille. Kauhean vihainen tuntui minulle olevan, vaikka vika oli kyllä täysin omassa päässä. Mutta kyllä näistä ongelmatilanteistakin yleensä ihan puhumalla selviää. |
BlueNote 20.01.2006 19:49:51 (muokattu 20.01.2006 19:50:56) | |
---|
Samanlailla menee.. Oon myyny jotain kitaramikkejä ja yhden kalliimmanpuoleisen kitaran. Jaa niin ja bassonmikin..paremmin siit sai kun Suomessa.. ;) niin tartteekos siellä paypal:ssa tai ebay:ssa avata joku "jutska" jotta ne hyväksyy mut luotettavaksi myyjäksi, vai voinko heti suoraan pistää tavaraa myyntiin ilman ihmeenpiä kommerverkkejä...? Ooon kyl ostanut ebaystä jonnin verran, mutta toi myyjän rooli ei ole vielä oikein mulle avautunu...? |
sihvoh 20.01.2006 20:28:19 (muokattu 20.01.2006 20:29:28) | |
---|
niin tartteekos siellä paypal:ssa tai ebay:ssa avata joku "jutska" jotta ne hyväksyy mut luotettavaksi myyjäksi, vai voinko heti suoraan pistää tavaraa myyntiin ilman ihmeenpiä kommerverkkejä...? Ooon kyl ostanut ebaystä jonnin verran, mutta toi myyjän rooli ei ole vielä oikein mulle avautunu...? No ei siinä mitään kummallista ole, sen kun alat myymään. Myyjänä joudut maksamaan hieman provikkaa eBaylle, mutta jonkunhan kulut on maksettava, koska ostajalle ei ole mitään kuluja. Katso eBay FAQ, jne... sieltä löytyy kyllä ne ehdot kaikelle kaupankäynnille. EDIT: Luotettavuushan punnitaan lähinnä niistä palautteista mitä saa... alku voi aina olla hankalaa, mutta jostainhan se on aloitettava... I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
sihvoh 20.01.2006 20:32:39 (muokattu 20.01.2006 20:36:41) | |
---|
EDIT: Eipä toiminut tuo Google translate sittenkään eBay.de käännöksissä... I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Santtu_123 20.01.2006 22:26:09 | |
---|
|
sihvoh 20.01.2006 22:32:15 | |
---|
Koita http://babelfish.altavista.com/ josko ois parempi. No ei, kyllä Googlen käännin on huomattavasti parempi, mutta ongelma on siinä että sivusto on dynaaminen, eli se päivittyy hakujen myötä ja käännin tippuu pois kyydistä. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
voiko ebayhin tehdä accountin ilman luottokorttia tai "virallista" sähköpostia ? hyviä kitaristeja mahtuu kymmenen tusinaan kun taas hyviä biisin tekijöitä yksi...
...sikäli harmi etten kuulu kumpiinkaan |
MSandt 21.01.2006 15:55:15 | |
---|
voiko ebayhin tehdä accountin ilman luottokorttia tai "virallista" sähköpostia ? Tarvitset toimivan sähköpostiosoitteen. En tiedä, mitä tarkoitat "virallisella". Luottokorttia ei tarvita rekisteröitymiseen. |
oiva tumpeloinen 21.01.2006 18:20:40 | |
---|
Tarvitset toimivan sähköpostiosoitteen. En tiedä, mitä tarkoitat "virallisella". Luottokorttia ei tarvita rekisteröitymiseen. "Virallisella" tarkoitetaan osoitetta, jota kautta ebay pystyy varmentamaan henkilöllisyyden. |
JakeScary 21.01.2006 19:53:20 | |
---|
Visa Electron toimii luottokortin tavoin PayPal-systeemiä käytettäessä. Rekisteröidessä se kysyy luottokorttia ja vaihtoehtona ei kyllä ollut Visa Electronia. Rekisteröin sen tavalliseksi Visaksi. Toimiiko se noin? GG |
MSandt 21.01.2006 20:24:57 | |
---|
Rekisteröidessä se kysyy luottokorttia ja vaihtoehtona ei kyllä ollut Visa Electronia. Rekisteröin sen tavalliseksi Visaksi. Toimiiko se noin? Kyllä. |
Campylobacter 21.01.2006 21:00:56 | |
---|
Juu ja ei. Sä voit katsoa niitä myytäviä kohteita myös muiden maiden sivustojen kautta. Silloin pohjan tekstit tulevat sillä kielellä, minkä maan sivulla olet. Itse kuvaus kuitenkin pysyy alkuperäisenä. Miten tämä käytännössä toimii? "sooloa soittaessa, jolloin soundi, muuttuu, mikäs siinä jos haluaa, muuttaa, soundia, mutta jos ei halua niin" -megaband |
oiva tumpeloinen 21.01.2006 22:41:47 | |
---|
Miten tämä käytännössä toimii? Itse yleensä teen siten, että kun löytyy jotain mielenkiintoista, valitsen ylä reunasta "watch in my ebay". Sen jälkeen jonkun toisen maan sivujen kautta omalle sivulle ja katsot sieltä. Toinen tapa ja samalla helpompi: Menet aluksi jonkun maan sivuille. Käytännössä se on itselläni yleensä brittien sivusto, juurikin tuon kieliongelman vuoksi. Kun etsit jotain jollain hakusanalla se antaa sen maan myynnissä olevat romut. Seuraavaksi vasemmasta laidasta voi tehdä uuden haun, mihin voi laittaa haettavaksi esim. koko Euroopan tai jotain. Jälkimmäisellä tavalla mulla tosin on ollut välillä vaikeata löytää jostain muusta maasta tavaraa, kun se jostain kumman syystä näytä kaikkia kohteita. Sen takia mä käytänkin tuota omien sivujen kautta seuraamista paljon. |