aikavaikea 20.01.2006 20:43:11 | |
---|
Ehdottomasti Janos Valmusen Bussipysäkillä! Sä oot NIIN väärässä. |
terone 20.01.2006 21:46:21 | |
---|
Lauloihan se dingo näinkin : tämä hetki saa minut pian aivovaurioon ... a dj, a dj, let´s get out of here!! |
Ääliö älä lyö, ööliä läikkyy, tää on musta hyvä. |
hard try 20.01.2006 22:44:49 | |
---|
Meinasin tässä julkisesti manata Anne Mattilan enkeleitä, onko heitä värssyn alimpaan hornaan tai vastaavaan paskatuuttiin. Taju lähtee auttamatta kun kuulee tuon. No mitäs sitten? Tietysti huomaan että se on yhden suurimman innoittajani (kevyttä liioittelua) Vexi Salmen tekele! ---> Suicide solution? |
Jani The Rock 20.01.2006 23:04:15 | |
---|
Kyllä ne Suurlähettiläät vie tässä voiton. Iskelmätähtösten laulettaviksi väännetyt "lyriikat" on naurettavia pelkän mitäänsanomattomuutensa vuoksi, mutta nämä Suurlähettiläiden tekstit ovat suorastaan vastenmielisen typeriä. Sanoisinpa, että ne herättävät peräti fyysistä inhoa ja pahanolontunnetta. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
mr_b 20.01.2006 23:09:42 (muokattu 20.01.2006 23:10:11) | |
---|
Maarit Peltoniemen "Ajan hiekkaa". Siinä lauletaan tietenkin "ajan hiekkaa vain", ja mulle tulee mieleen aina sellainen pieni huoltoauto, joka ajaa hiekkaa jäisille kävelyteille. Koska minulla ei ole hajuakaan kappaleesta (tai koko artistista) niin kesti todella kauan ennekuin tajusin tämän ylääolevan hauskuuden. Luulin että kyseessä oli vaan joku arkirealistinen "Olen rekkamies" tyylinen viisu, joka nyt sattui kertomaan hiekan ajosta (sitä tapahtuu oikeasti) ja kuullosti muuten vaan jotenkin tökeröltä... hoh... Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it! |
Thomy 20.01.2006 23:13:05 | |
---|
Mielestäni verbaalisista latteuksista vie voiton riimipari "Mitä sä teet, mihin sä meet". Se on mahdollisesti ollut käytössä joskus jossain kelvollisessakin kappaleessa, mutta vuosien varrella siitä on muodostunut musiikillisen mitäänsanomattomuuden kulminaatiopiste. |
Numbie 20.01.2006 23:29:42 | |
---|
Protonin Petollisessa on varmaan yks hienoimpia suomenkielisiä rivejä ikinä "Oot aamulla poissa, illalla kuppiloissa" En tiiä mikä tuossa on, mut aina kun kuulen tuon tulee sellainen valtava myötähäpeän sekainen puistatus. |
Jäsen X 21.01.2006 00:02:07 | |
---|
Anne Mattila: Perutaan Häät "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
Jkob 21.01.2006 00:04:40 (muokattu 21.01.2006 00:10:38) | |
---|
Parhautta on Yasmiinin Tuoksun Ihanuuteni: "Nyt sä makaat jossain kylän sillan alla, kuka vaan haluaa, saa sut halvalla. Sä et muista noista päivistä mitään, miksi et pystynyt housujasi jaloissasi pitään?" Hieno biisi, hieno bändi. Tuo herättää vaan hilpeyttä kun karaokessa omistaa nättiä biisiä jollekkin neidolle. Tahi sitten se on meikäläisen laulanta Edit: Lisäsin parit sanat "Jahas, kortsuja ja punaviiniä. En käytä kumpaakaan." - RR4E Ranskasta |
Lennu 21.01.2006 00:20:27 | |
---|
Levoton Prinssi on kans aika yyber. "mitä ikinä sä siellä teet..." *puistatus* |
Isodee 21.01.2006 13:11:19 | |
---|
Mieleen tulee Markku Suomisen Hän (1968), joka on sanoitukseltaan todella..uskomaton. En muista kuka on suomeksi tuon sanoittanut, mutta tuo on ehdoton suosikki tässä kategoriassa. Kannattaa kuunnella. Onko tämä se missä lauletaan esim. pölynimurista? Markku Suomisella on ainakin joku tosi korni biisi missä ko. esine mainitaan. Ja tämänhetkisistä ehdoton ykkönen on Anne Mattila : Perutaan häät Moniko varaa seurakunnasta samalla vihkikirkon ja hautapaikan...? |
tähtivaeltaja 21.01.2006 13:25:47 | |
---|
Suurin osa Zen Cafen jutuista. "katso käsi. minä olen lintu, näen saappaan päässäsi." kyllä. just. tsemppiä pojat, kasvata tukka. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
DieGr 21.01.2006 13:30:37 | |
---|
Apulanta - Pöljä Pöljä, pöljä Mut silti kuvittelet olevasi vaikka mitä Pöljä, pöljä Mut silti kuvittelet olevasi rautaa Mikä paketissa raksuttaa Mikä komerossa naksuttaa Kuka ovellasi kolkuttaa Kuka kohta huutaa Hei postimies tuo mulle pommi niin Mä otan sen ja varmasti sen aukaisen Hei postimies tuo mulle pommi niin Mä otan sen ja varmasti sen laukaisen Pöljä, pöljä... |
J.Ahonen 21.01.2006 13:32:15 | |
---|
Mikä se on se "Vain sata salamaa iskee tulta, ja koko ELÄMÄ RÄJÄHTÄÄ". Sit jossain vaiheessa on "taas uudestaan" suht kovia bileitä tolla laulajalla. |
shagriml 21.01.2006 13:51:58 | |
---|
Kyllä ne Suurlähettiläät vie tässä voiton. Iskelmätähtösten laulettaviksi väännetyt "lyriikat" on naurettavia pelkän mitäänsanomattomuutensa vuoksi, mutta nämä Suurlähettiläiden tekstit ovat suorastaan vastenmielisen typeriä. Sanoisinpa, että ne herättävät peräti fyysistä inhoa ja pahanolontunnetta. Oliko se helvetin "kun tänään lähden... taivaalta tähdet..." suurlähettiläiden biisi ? Vittu se on kyllä maailman kauheimpien biisien TOP3'sessa... Kaikki suomikama on ihan hirveetä. Niin Suurlähettiläät kuin Technicolour kuin Smak kuin Apulanta kuin Uniklubi. Perseestä kaikki... |
Brian May jr. 21.01.2006 13:56:06 | |
---|
Mikä se on se "Vain sata salamaa iskee tulta, ja koko ELÄMÄ RÄJÄHTÄÄ". Sit jossain vaiheessa on "taas uudestaan" suht kovia bileitä tolla laulajalla. Virve Rosti - Sata salamaa. Helvetin kova biisi :) ainakin karaoketunnelmissa. Vettä! |
Valokaari 21.01.2006 14:00:45 | |
---|
Aikoinaan Aikakone aiheutti mulle myötähäpeää. Käyttäytyy oudosti tuo nainen Näyttäytyy vain kauneimmillaan Juhlimaan muita kutsuu illoin Tanssimaan jää ja silloin Yössä valot räjähtää Hän on neiti Groove - juttuun takertuu Hän on neiti Groove - joukkoon sekoittuu Hän on neiti Groove - "lattialle tuu" Hän kuiskaa ja muu unohtuu... Rok rok. |
H4Zu 21.01.2006 14:28:46 | |
---|
Aikakoneesta vielä, "sytytit mentholsavukkeen" hohhohoo! Letskou peipe uujee kamoon! |
Repent 21.01.2006 14:45:07 | |
---|
Mä oon sun villiäinen! mansikka |