Aihe: Slap FAQ
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Johannes_t
04.05.2005 19:00:00

Voi se kertoo merkin ja hinnanki, jos pyydät.

Ai kaks kiloeuroo Sadowskya?

No voi vitsi hei, mun yx kaveri on yötöissä leipomossa ja se voi ostaa iha mitä vaa. Vaikka kahen ja puolen kiloeuron Sadowskyn ja metwursti pötkön!!!111ihq

Kerran siltä loppu kannettavasta akku ni se ei jaksanu ladata sitä vaan osti uuden!!!111ihq
Teijo K.
04.05.2005 19:42:59

Ai kaks kiloeuroo Sadowskya?

No voi vitsi hei, mun yx kaveri on yötöissä leipomossa ja se voi ostaa iha mitä vaa. Vaikka kahen ja puolen kiloeuron Sadowskyn ja metwursti pötkön!!!111ihq

Kerran siltä loppu kannettavasta akku ni se ei jaksanu ladata sitä vaan osti uuden!!!111ihq

Metvurstia, kauhea nälkä. Meetvurstiaaa. Miksi juuri minun pitää olla köyhä?
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Wil-J
04.05.2005 19:46:40
Metvurstia, kauhea nälkä. Meetvurstiaaa. Miksi juuri minun pitää olla köyhä?

Hihhulit on usein köyhiä katsos.
Niskamies
04.05.2005 21:04:59
No olipa hyvä että kerroit.

Yleensä porukka sanoo että vitosella olisi vaikea släpätä, koska kielten väli on pienempi ja koska skaala on pidempi. Kunhan vain valaisin että mun tapauksessa beisi on viidettä kieltä lukuunottamatta identtinen nelosen kanssa. Ei nyt pidä vetää hernettä nenään tollasesta.
Meitsi on meshissä.
Johannes_t
04.05.2005 21:57:16

Yleensä porukka sanoo että vitosella olisi vaikea släpätä, koska kielten väli on pienempi

Niinpä. Kyllähän sinä sen näköjään itsekin ymmärrät, pointin siis.

Enkä minä suutu, juuri koskaan, en edes ärsyynny, ainakaan netissä/netistä. Tääkin on kohta dadaa.
ozzyfani
13.05.2005 19:35:31
Niinpä. Kyllähän sinä sen näköjään itsekin ymmärrät, pointin siis.

Enkä minä suutu, juuri koskaan, en edes ärsyynny, ainakaan netissä/netistä. Tääkin on kohta dadaa.

eksyitte aiheesta =/ jos ton lajin yhtä osaajaa kysytään nii se on RHCP:n pasisti. nimee en tiiä, mut soittaa useimmiten läpsyttelemällä =) multa menee toi vähä ohi vaikka oonki pasisti.. jos täällä joku tiätää Geezer Butlerin nii siinä on taitava soittaja, isolla ässällä. soittaa 3 sormella tai koko kädellä ilman plektraa ja pirun nopee.. esim. Symptom Of Universe ja Paranoidin. mut sitä en tajuu miten se on mahollista. mä en pysty siihe, vaikka oon yrittäny. ja toinen joka on ehkä kans samanalainen joskus 80-luvulla on Tom Araya.
Wil-J
13.05.2005 19:43:24
eksyitte aiheesta =/ jos ton lajin yhtä osaajaa kysytään nii se on RHCP:n pasisti. nimee en tiiä, mut soittaa useimmiten läpsyttelemällä =) multa menee toi vähä ohi vaikka oonki pasisti.. jos täällä joku tiätää Geezer Butlerin nii siinä on taitava soittaja, isolla ässällä. soittaa 3 sormella tai koko kädellä ilman plektraa ja pirun nopee.. esim. Symptom Of Universe ja Paranoidin. mut sitä en tajuu miten se on mahollista. mä en pysty siihe, vaikka oon yrittäny. ja toinen joka on ehkä kans samanalainen joskus 80-luvulla on Tom Araya.

Kiva kiva. Ei muuten Fleaa (RHCP pasisti) olekkaan muutamaan postaukseen taidettu mainita ;)
"You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket."
JVerne
20.05.2005 16:05:15
Hyvä slappaamisen lyhyt oppimäärä; hyvä tietää noi termit, niin tietää mitä soittaa!!!!!!!
strabu90
01.12.2005 14:56:17
Strandberg on varmaan ihan näppärä soittelija, mutta jos maailman parhaan basistin haluaa niin Marcus Miller on täydellinen. Olin kuuntelemassa Imatralla viime kesänä ja oli todella hyvä. Kuunelkaaa Millerin Silver Rain- albumi ja oppikkaa.
kouranka
12.12.2005 19:24:39

Oisko kellään mitään hyviä Slap-harjotuksia? Pitäis opiskella jottain uutta pitkästä aikaa.
Nyt herkutellaa!
nsamppa
30.12.2005 01:50:24

kiinostusta olis täältäkin suunnalta.
möhköfanttimies
01.02.2006 14:55:15
Pistäkää linkkejä jos tiedätte jotain harjoituksia, joissa olisi vielä ääninäytteet mukana.
I Love Bush! (pussy not the president)
kouranka
05.02.2006 14:37:35

Pistäkää linkkejä jos tiedätte jotain harjoituksia, joissa olisi vielä ääninäytteet mukana.

Niinpä. Muutamia löytyy http://www.basslobster.com
Nyt herkutellaa!
MrHands
18.02.2006 01:21:24 (muokattu 18.02.2006 01:21:46)
Tää släppäys on varmasti joku sielunvihollisen salajuoni. Sitä on vain pakko treenata. Joka helkkarin kerta ku ottaa basson käteen, ennemmin tai myöhemmin hommat menee peukkuamiseksi.
J.Hollström
03.03.2006 16:48:15
Mighty Shade "Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä ammattiauttajaan, tuollainen agressiivinen mölli kuin sinä ajautuu, ellei jo ole, vaikeuksiin ja pahasti." -stenel
Tana
03.03.2006 20:51:07 (muokattu 03.03.2006 20:52:48)

Tossa Flea näyttelee omaa tekniikkaansa:
http://video.google.com/videoplay?d … cid=-7392670380536933412&q=funk

Välihuomautus: Ihan perkeleen hieno basso!

Ja hyvin on flea myös omanlaisensa tyylin ja soundin kehittänyt bassonsoittoon.
Juu ei.
möhköfanttimies
08.03.2006 21:18:58
Tossa Flea näyttelee omaa tekniikkaansa:
http://video.google.com/videoplay?d … cid=-7392670380536933412&q=funk

Mikä toi funkkibiisi oli, jota flea popitti ennenku se alko läpsimään?
I Love Bush! (pussy not the president)
Aminohappo
06.04.2006 12:50:19
Iltaa eli esim Marcus Miller Power piisissä markku vetelee peukulla ylösalas släpsläp ja tahti on kova ja kuulostaa hyvältä. Eli kysymys on hallitseeko joku tämän saman iloittelun ja olisiko joku löytänyt netistä ohjeita kuinka tämä kikka toteutetaan tai voisiko joku tämän palstan ihmisistä kertoa.
Moraalisen krapulan syypää on etanoli eli etyylialkoholi, joka lisää tryptofaaniaminohappoa hajottavan entsyymin, tryptofaanipyrrolaasin, tuotantoa.
pardy
06.04.2006 13:11:21

Iltaa eli esim Marcus Miller Power piisissä markku vetelee peukulla ylösalas släpsläp ja tahti on kova ja kuulostaa hyvältä. Eli kysymys on hallitseeko joku tämän saman iloittelun ja olisiko joku löytänyt netistä ohjeita kuinka tämä kikka toteutetaan tai voisiko joku tämän palstan ihmisistä kertoa.

Double thumbia meinaat? Aika simppeli temppu loppujen lopuksi. Reenaat vaan veivaamalla peukkua ylösalas ja katot että se osuu kieleen kunnolla niin alasmennessä kuin ylöstullessa. Sitten kun on toi tarkkuus löytyny ni voi alkaa vatkuttamaan kunnolla.
"It´s easier to give up than allways tried to go up."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)