asdfg 20.01.2006 09:01:00 | |
---|
Tänään sitten TV:n ääreen jos masokismi kiinnostaa... Teema 20.1.2006 klo 21:50 - 23:20 Ateljee: Haitariheimo (Accordion Tribe, Sveitsi 2004) Hurmaava dokumenttielokuva viidestä huippuluokan haitarinsoittajasta.Mukana mm. Maria Kalaniemi. Ohjaaja Stefan Schwietert. Tuotanto Maximage, Sveitsi, 2004. Stereo. |
EP 20.01.2006 09:51:36 (muokattu 20.01.2006 09:51:54) | |
---|
Tänään sitten TV:n ääreen jos masokismi kiinnostaa... Teema 20.1.2006 klo 21:50 - 23:20 Ateljee: Haitariheimo (Accordion Tribe, Sveitsi 2004) Hurmaava dokumenttielokuva viidestä huippuluokan haitarinsoittajasta.Mukana mm. Maria Kalaniemi. Ohjaaja Stefan Schwietert. Tuotanto Maximage, Sveitsi, 2004. Stereo. HO HO! Tää oli hyvä! 8)) |
isojussi 20.01.2006 11:25:30 | |
---|
Kalaniemi ON kyllä kova. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Sertzo S 20.01.2006 11:36:22 | |
---|
Kalaniemi ON kyllä kova. On on! |
v_m_kangas 20.01.2006 12:53:19 | |
---|
Tänään sitten TV:n ääreen jos masokismi kiinnostaa... Teema 20.1.2006 klo 21:50 - 23:20 Ateljee: Haitariheimo (Accordion Tribe, Sveitsi 2004) Hurmaava dokumenttielokuva viidestä huippuluokan haitarinsoittajasta.Mukana mm. Maria Kalaniemi. Ohjaaja Stefan Schwietert. Tuotanto Maximage, Sveitsi, 2004. Stereo. Tuota ennen onpi syvää purppuraa: Machine Head 1972. Rockin historian merkittävien levyjen synty vaihe vaiheelta Humppaa tai soita humppaa |
guitarmonkey 20.01.2006 17:07:09 | |
---|
Vaarini soitosta sanottiin seuraavaa: "Eikka esittää Lavin laulut lavimaisemmin kuin Lavi itse." Miten tuohon kuuluisi suhtautua? Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |
Vaarini soitosta sanottiin seuraavaa: "Eikka esittää Lavin laulut lavimaisemmin kuin Lavi itse." Miten tuohon kuuluisi suhtautua? Että jollain on ollut sarkasmi hollillaan. |
EP 20.01.2006 17:37:49 (muokattu 20.01.2006 17:40:42) | |
---|
Vaarini soitosta sanottiin seuraavaa: "Eikka esittää Lavin laulut lavimaisemmin kuin Lavi itse." Miten tuohon kuuluisi suhtautua? Mielestäni asian vaatimalla vakavuudella.. :) Lavi oli KOVA, ja mahtavan hyvä lauluntekijä myös.. |
pitkämatka 20.01.2006 17:59:51 | |
---|
> Jos harkitset uuden koiran ostamista, tässä olisi pari harkinnan arvoista > uutta rotua: > > > Basset + Bokseri = Baskeri, pieni töpöhäntäinen koira joka mielellään > tarkkailee ympäristöään omistajansa päälaelta.=Urho Kekkonen > > Collie + Mastiffi = Colmas, vaikea koirarotu joka ei sovi ensimmäiseksi > koiraksi, eikä vielä toiseksikaan.=Marika Fingeroos > > Villakoira + Akita = Villakita, koira jolla kasvaa karvoja myös suussa.=? > > Mopsi + Collie = Mollie, haikea ja surumielinen koirarotu.= äiti Amman > > Shih Tzu + Rottweiler = Shitweiler, koira joka ei opi koskaan > sisäsiistiksi.=Andy Mc Coy > > Mopsi + Kelpie = Moppie, nyöriturkkinen koirarotu joka mielellään > osallistuu > siivoamiseen.=Servi Systems > > Tiibetinmastiffi + Lassie = Tiimalassie, koiratotu jolla on huomattavan > kapea vyötärö.=Marilyn Monroe > > Cavalier + Noutaja = Cavaltaja, koira joka ilmiantaa sinut Viranomaisille > jos olet jättänyt koiraveron maksamatta.=Tv_lupa tarkastaja > > Maremma + Chihuahua = Marihuahua, tullin suosima uusi huumekoirarotu.=Toni Halme > > Corgi + Shih Tzu = Cortzu, koirarotu joka on hyvin vaikea saada > lisääntymään.= Jari Sillanpää > > Pomeranian + Samojedi = Pomojedi, erittäin dominoiva karvaturri, joka > pyrkii > laumanjohtajaksi kaikin keinoin.=Sauli Niinistö > > Pinseri + Staffi = Piffi, kiinassa suuren suosion saavuttanut helposti > lihova rotu.=Martti Ahtisaari > > Vihikoira + Saluki = Viluki, hyvin herkästi paleleva ohutturkkinen koira.=Miss Suomi > > Mudi + Whippet = Muppet, hauska, lelukoiraa muistuttava koirarotu.= Ilkka Jääskeläinen > > Puli + Villakoira = Pullakoira, leipomotuotteisiin mieltynyt > pyöreävartaloinen lemmikkieläin. > > Corgi + Setteri = Corsetteri, shar pein vastakohta, eli koira, jolla on > numeroa liian pieni nahka.=Aarno Raninen > > Saluki + Malinois = Salunois, koira joka viihtyy isäntänsä kanssa > kapakoissa.Matti Nykänen > > Lhasa Apso + Malamuutti = Apsoluutti, koira joka EI viihdy isäntänsä > kanssa kapakoissa Soittajan sormi on sellainen elin... |
pekkajau 20.01.2006 18:21:47 (muokattu 20.01.2006 18:23:13) | |
---|
Tässä on nyt tullut mulle pikkusen suoraa palautetta että olen muka plagioinut paljon juttuja "Ei kokolihaa soittajille"-kirjasta näille palstoille silleen ihan pokkana! Kuulkaa... pojat! Kyllä juttu on nyt ihan päinvastoin! Sinne "kokoliha"- kirjaan oli otettu näillä palstoilla oleista omista kirjoituksistani muutama! Siellä kirjassa niitä minun juttuja on kai yli 60 kpl...että silleen...pojat! Mutta mukavahan se on saada palutetta! Kiitos! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
EP 20.01.2006 18:24:49 | |
---|
Tässä on nyt tullut mulle pikkusen suoraa palautetta että olen muka plagioinut paljon juttuja "Ei kokolihaa soittajille"-kirjasta näille palstoille silleen ihan pokkana! Kuulkaa... pojat! Kyllä juttu on nyt ihan päinvastoin! Sinne "kokoliha"- kirjaan oli otettu näillä palstoilla oleista omista kirjoituksistani muutama! Siellä kirjassa niitä on kai yli 60 kpl...että silleen...pojat! Mutta mukavahan se on saada palutetta! Kiitos! Joo, ei mulle tommonen tullu mieleenkään, että joku nyt sieltä viittis kopsata.. |
pitkämatka 20.01.2006 18:26:13 | |
---|
Miksi hanuristi putoo jakkaralta aina, ihan aina viimeisen valssin aikana? Miksi? Soittajan sormi on sellainen elin... |
v_m_kangas 20.01.2006 18:28:23 | |
---|
Heh heh, taidat olla basisti, kun tää juttu on jo julkaistu jopa "Ei kokolihaa soittajalle" opuksessa :) Ööö..minä ainakin laitoin tällaisen kommentin aikoinaan, mutta tarkoituksena ei ollut syyttää ketään plagioinnista, sori jos sellaisen kuvan joku on saanut. Tuommoisia kommenttejahan esitetään aivan yleisesti mm. sfnet palstoilla jutuista, jotka toistuvat aika ajoin. Humppaa tai soita humppaa |
jeppeq 20.01.2006 18:28:26 | |
---|
Se juttu kuulosti kyllä tutulta ja siinä kirjassahan se oli MUTTA, ei tullut ees mieleenkään epäillä etteikö Pj itte olis ollu "tilanteenpäällä". Johan sen tekstin tunnistaa kerrontatavasta, aina lirahtaa tippa pari..ja kahvit purskahtaa minne millonkin... Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
Timi 20.01.2006 19:07:13 | |
---|
Tässä on nyt tullut mulle pikkusen suoraa palautetta että olen muka plagioinut paljon juttuja "Ei kokolihaa soittajille"-kirjasta näille palstoille silleen ihan pokkana! Kuulkaa... pojat! Kyllä juttu on nyt ihan päinvastoin! Sinne "kokoliha"- kirjaan oli otettu näillä palstoilla oleista omista kirjoituksistani muutama! Siellä kirjassa niitä minun juttuja on kai yli 60 kpl...että silleen...pojat! Mutta mukavahan se on saada palutetta! Kiitos! Kuka,ketä,ketkä perkeleen helvatin,asiantuntemattomat,sivusta seuraavat,muka muusikkoa leikkivät,asiasta tietämättömät,jotka kumminkaan ei ymmärrä näistä hommista yhtään ja ovat vielä kateellisia kulkien lapsenkengissä.Menee ny tollasii palauttelee???S----na,kait se syö miestä.Kyllä se on niin,että meidän puolihullujen,muusikkoretkujen syvistä syövereistä tuo kaikki on noussut pintaan,niinkuin hiiva.Päästiinkin asiaan.osti just A.Le Cog lonksuu ja ompi ihan hyvää 5.6 kuperkeikkaa ompi teho. |
poppamies 20.01.2006 20:24:52 | |
---|
...Kuulkaa... pojat! Kyllä juttu on nyt ihan päinvastoin! Sinne "kokoliha"- kirjaan oli otettu näillä palstoilla oleista omista kirjoituksistani muutama... Näin on asiotten oikeanpuoleinen laita! Olen sivuraiteita pitkin itsekin kuullut että olisi jopa minunkin juttuja siellä vaikka en ole nähnytkään koko teosta oikeassa elämässä. Sehän on vain hieno asia että jutut on päässyt muusikoden kalevalaan asti. G-strings are for strippers |
pitkämatka 20.01.2006 20:57:55 | |
---|
Ja jälleen tiputtiin itse asiasta. Mistä me tiputtiin?Niin siitä haitarin näppäimiltä... Soittajan sormi on sellainen elin... |
EP 20.01.2006 21:00:55 | |
---|
Miksi hanuristi putoo jakkaralta aina, ihan aina viimeisen valssin aikana? Miksi? Se ei osaa laskee viäkään sopivaa määrää jalua taukojen aikana.. |
KoskPaavo 20.01.2006 21:09:23 | |
---|
Usko tai älä! Jos Suomen kaikki haitarien palkeet yhdistettäisiin ,niin ne ulottuisivat Helsingistä Vaalaan! Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
poppamies 20.01.2006 21:19:57 | |
---|
Usko tai älä! Jos Suomen kaikki haitarien palkeet yhdistettäisiin ,niin ne ulottuisivat Helsingistä Vaalaan! Helsingin minä tiedän ja haitarin tunnen mutta missä on Vaala? G-strings are for strippers |