mao 07.08.2003 13:21:01 | |
---|
oon tässä jo pitemmän aikaa miettinyt, että hommaisin pienen rumpusetin, mutta kerrostaloasuntoon semmosta on ihan turha raahata, kun ei treenikämppääkään ole, niin kysynkin kokeneemmilta rummuttelijoilta, että onko noissa harjoituspädeissä mitään järkeä. esim. pystyykö niihin harjoittelemaan samanlaisia juttuja vispilöillä kuin oikeaan virveliin? vai onko ne vaan rahan haaskausta? |
Speedy 07.08.2003 15:09:37 | |
---|
esim. pystyykö niihin harjoittelemaan samanlaisia juttuja vispilöillä kuin oikeaan virveliin? vai onko ne vaan rahan haaskausta? Vispilöillä??? Siis onhan se tietty vähä hankalaa semmoseen, varsinki jos se on pieni, mutta vispilöille ei tartte välttämättä mitään pädiä ees, vaikka kansion kanteen tai pöydän kulmaan veivaa..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
LumPus 07.08.2003 15:55:13 | |
---|
esim.remolla on training padiä oikeella coated kalvolla,6", 8" ja 10". siihen onnistuu. siinä on myös jengat persiissä, saa tellinkiin kiinni. Viekö elämä liikaa aikaasi? |
Bacchus 07.08.2003 17:29:14 | |
---|
esim.remolla on training padiä oikeella coated kalvolla,6", 8" ja 10". siihen onnistuu. siinä on myös jengat persiissä, saa tellinkiin kiinni. Mä just eilen tuollaisen blokkasin. LumPus, et sattuis muuten olemaan myyjä joka sen mulle myi? Tuli vaan mieleen ku kyselit täällä Octoista, ja taidettiin eilen niistä jotain jutella. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
welho 07.08.2003 19:29:38 | |
---|
Vispilöillä??? Siis onhan se tietty vähä hankalaa semmoseen, varsinki jos se on pieni, mutta vispilöille ei tartte välttämättä mitään pädiä ees, vaikka kansion kanteen tai pöydän kulmaan veivaa..=) Jees! Vispilöille hyvä treenialusta on myös pahvilaatikko ja hiljainen huone=) Setit kuntoon, setit kunnossa!! Omakuvassa uusi setti keikalta 13.7.2003 |
Mä just eilen tuollaisen blokkasin. LumPus, et sattuis muuten olemaan myyjä joka sen mulle myi? Tuli vaan mieleen ku kyselit täällä Octoista, ja taidettiin eilen niistä jotain jutella. juu olen. Viekö elämä liikaa aikaasi? |
mao 19.08.2003 18:51:43 | |
---|
eikö kuitenkin näihin harjoituspädeihin oo parempi treenailla aksentti iskuja kuin pahvilaatikkoon tai kansioon, vai? no, vispilät on kuiteski ostoslistalla. |
Speedy 19.08.2003 19:54:40 | |
---|
eikö kuitenkin näihin harjoituspädeihin oo parempi treenailla aksentti iskuja kuin pahvilaatikkoon tai kansioon, vai? no, vispilät on kuiteski ostoslistalla. Juu, ei kannata pahemmin treenailla kapuloilla pahvilootaan..=) Mutta vispilöille erittäin hyvä.. Vaikka toisaalta, pahvilaatikkoon on hyvä harjotella siinä mielessä, että saa hiljasia ghosteja, ja hiljasia aksennetteja, ja kontrolli tulee paremmaks ku ei voi mättää, ja jos mättää, niin heti huomaa..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
toba 20.08.2003 13:32:00 | |
---|
eli eiksne pädit oo sama asia ku sähkörummut perjaatteessa, mut ilman mitää sähköä ? nimittäi paljos semmoset maksaa, jos ostais esim. muutaman pädin. nimittäi mulla saattaa olla edessä rumpujen kuskaus tulevalle treenikselle, ja himas ei sit vois harjotella.. kertokaas.? |
LumPus 20.08.2003 14:03:59 (muokattu 20.08.2003 14:05:34) | |
---|
no niin no...PERIAATTEESSA.. siis dähkörumpujakin on niin kovin monta erilaista.. mutta kyllä kannattaa hommata, on hyötyä kotosalla. EDIT niin ja hinta on 30-40€ per HYVÄ pädi... on myös olemassa ihan koko sarjoja esim.räkissä. huomattavasti vaan kalliimpia. Viekö elämä liikaa aikaasi? |
GroundZero 20.08.2003 14:41:45 | |
---|
|