Nyt on viimein aika ostaa pitkään kytenyt haave, AC30 -65. Onko kellään tietoa, mitä tällaisesta kannattaa maksaa ja missä hinnoissa yleensä ovat? Jo tiedossa oleva vahvistin on täysin entisöity ja elementit engalnnissa uudelleen kartioitu, samalle kaiutinrungolle tietysti. Kalliita p..keleet ovat, mutta miten kalliita, ettei tuu liikaa maksettua. Ainahan niistä varmaan omansa takasi saa..vai? |
Lapis 20.01.2006 08:59:03 | |
---|
Nyt on viimein aika ostaa pitkään kytenyt haave, AC30 -65. Onko kellään tietoa, mitä tällaisesta kannattaa maksaa ja missä hinnoissa yleensä ovat? Jo tiedossa oleva vahvistin on täysin entisöity ja elementit engalnnissa uudelleen kartioitu, samalle kaiutinrungolle tietysti. Kalliita p..keleet ovat, mutta miten kalliita, ettei tuu liikaa maksettua. Ainahan niistä varmaan omansa takasi saa..vai? Eiköhän ne hinnat jossain 2 - 3 tonnin tietämissä liiku. En tarkemmin tiedä. Kantsii tsekata www.rautalanka.org -> foorumi. Siellä liikkuu Voximiestä luultavasti enemmän kuin täällä. Ehkä! |
HBM 20.01.2006 09:53:28 | |
---|
Nyt on viimein aika ostaa pitkään kytenyt haave, AC30 -65. Onko kellään tietoa, mitä tällaisesta kannattaa maksaa ja missä hinnoissa yleensä ovat? Tuossa on kitarapajalla myytävä -64 vuoden Voxi, josta pyydetään 2900 euroa. http://www.kitarapaja.com/pics/ampvoxac30641.jpgYleensä noiden 60-luvun Voxien hinnat ovat pyörineet kunnosta riippuen siinä 2000 - 3000 euron välillä. |
varakeef 20.01.2006 10:48:14 | |
---|
Nyt on viimein aika ostaa pitkään kytenyt haave, AC30 -65. Top boost vai non-top boost? Näissä saattaa olla hintatasossa eroja siihen suuntaan, että non-top boostit ovat kaiketi edullisempia (joskin harvinaisempia ja parempia...) "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Syren 20.01.2006 15:01:30 | |
---|
Kyseessä non-top boost. Näiden hinnat hipovat jo 3000,- euroa, vieläkö mahtaa jatkossa hinnat nousta, vai joko huipussaan. Tokihan nämä alkavat pian olla kiven alla.. |
apeape 20.01.2006 23:06:51 | |
---|
Itse ostin syksyllä kiinalaisen AC30CC:n. Maksoi tonnin ja soundi hivelee korvia. Kokeile ihmeessä ennenkuin maksat kolme kertaa enemmän!!! apeape |
Barska 21.01.2006 13:05:46 | |
---|
Aina 60-luvun ac30:stä saa omansa pois, luulen mä... En tiedä nouseeko noiden hinnat enää, järkyttäviä musta noi nykyhinnat, mut ainakaan ne ei laske, uusia kun ei tule... RI:t ja kiinan laitteet (vaikka hyviä soundiltaan onkin...) on kuitenkin aina eri juttu kuin alkuperäiset... Joku aina haluu kuitenkin sen aidon asian. Ja maksaa. Ja maksaa kannattaa tosiaan kunnolla laitetusta yksilöstä... Mä, ainakin omien kokemusten mukaan , väitän ettei sen entistetyn ja laittamattoman hintaerolla montaa remppaa teetetä... (taas sama laulu, mut mun voxit tosiaan maksoi, ei ostettaessa, mut korjatessa... vaan eipä pitäis silti yleistää, mut se sitten riepoo kun ostat SEN vahvarin ja se kajahtaakin parin kk:n päästä). Juu, mut itse vahvaimesta. Mulla on kaikki omat olleet noita non top-boosteja... Mikä aluksi oli häiritsevä juttu, kunnes sitten parin top-boostin kanssa tulin paremmin tutuksi... Ainakin mä allekirjoitan sen, että parempia noi normaalit on soundiltaan, mulle... Mut mä en soita rautalankaa, paitsi pakon edessä. Onneksi noi hinnallaan itsensä suojanneet, ei tuu kaasuvaivoja. Paitsi, että se ac30cc... Piti niiden sellainen mennä tekemään. ja mun kokeilemaan... (mäentarvivoxiamäetarvivoxia... enhän?). "Hai sie rumpali, siun rummuis o jotain vikaa, ku ei kuulu ku pient suhinaa..." |
Sammakko 21.01.2006 13:08:48 | |
---|
mikä se top boost on? When you say anus you've said it all. |
varakeef 21.01.2006 13:26:20 | |
---|
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Freewheeler 24.01.2006 14:25:27 | |
---|
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
VMM 24.01.2006 15:52:24 | |
---|