Aihe: G-minor?-g-major?G-system..
1
pekurides
20.01.2006 08:13:34

moro,
toi g-major on mielessä ja onkohan toi minor toimiva pedaali siihen, ku näyttää vähän oudolta:) myisivät settiä tompalla 519e http://www.thomann.de/thoiw3_tc_g_major_minor_prodinfo.html

vai oisko joku perinteinen midilauta parempi?

Vai oisko se g-system paras? mistä saa ja paljon maksaa?

vai lexicon.. suositelkaa jotain missä ois eq samalla, kiitos!
Satariel
20.01.2006 08:37:13 (muokattu 20.01.2006 08:38:36)
Mitä itse olen tuota G-minoria vilkaissut, niin aika turhalta vehkeeltä tuo vaikuttaa. Kunnon midilauta on varmasti parempi ja monipuolisempi vaihtoehto. En kyllä G-minorista maksaisi tuota ylimääräistä satasta. Pelkän G-majorinhan taisi saada 418€ hintaan.

G-system ois varmasti hyvä, Thomannilta tuota näyttäisi irtoavan 1500 eurolla, eli melkoinen hyppäys tuosta G-majorin hinansta. Tosin tuohonhan ei sitten tarvitse lisäksi ohjainta, johon sen 100-xxx euroa joutuu melkeen tuon G-majorin kanssa sijoittamaan. Jos rahaa olisi, niin ottaisin kyllä G-systemin ehdottomasti :)
villeh
20.01.2006 08:41:34

älä hussaa rahojas siihen g-minoriin kun saat samalla rahalla esim behringerin midilaudan joka hoitaa hommansa paremmin. Jos nyt on ihan pakko saada g-minor niin voin sulle vaikka omani myydä puoleen hintaan, ei oo nimittäin tullu kertaakaan käytettyä.
Kimmo72
20.01.2006 08:57:53
Mulla on tommonen Minori, kun sitä tuli joskus kaupanpäällisenä saatua.. Enpä ole edes kokeillut. Avannut vaan ja katsonut että jaa.. tämmönen ja siellä se paketissa on vieläkin.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)