Niskamies 13.01.2006 15:44:19 | |
---|
Sulla kokemus perustuu vissiin kuulopuheisiin. Emmä niitä availlut ole, mutta saundeista sekä roudattavuudesta pidin. Kokeilin oman nupin kanssa 1x12" NEO:a ja se oli todella hyvä saundinen niin kevyeksi peliksi, munsta. 2x12":a rakastuin totaalisesti, ja sellainen pitää hakea kotio jossain välissä. Uusintatestikin pitää tehdä, mutta hyvältä se vaikutti. More is more. |
Niskamies 13.01.2006 15:45:39 | |
---|
MOI Lainaus:"Olen nyt melkein 2 vuotta vetänyt omalla HD350:llä ilman mitään ongelmia." Heh. Olen yli kaksikymmentä vuotta vetänyt Trace Elliot AH 500 (vm.-81) päätteellä.Se ei ole ollut huoltoliikkeessä kertaakaan. Pölyt oon puhaltanut kompressorilla pois. 10 vuotta SWR Goliath I kaapilla(Eden ökärit). Sitä ennen n. 10 vuotta Hartke 4x10". Yhteensä n.17 vuotta Wal bassoilla (4 ja 5 kieliset) Ainoa ongelma on ollut 5 kielisessä heti alussa; kaulassa tekovika-> Mr. Stevens lähetti yskimättä uuden kaulan. Tällaisia laitteita minä kutsuisin laadukkaiksi peleiksi. Noniin. Sä olet soittanut varmasti kauemmin kuin mitä mä olen elänyt. Mutta ei se mitään, luulen vahvasti että vedän samalla Sadowkyn bassolla vielä 20 v. päästä, eikä EBS:kään luultavasti mihinkään lähde. Ja epäilen että hajoaa, mutta katotaan nyt. Mitään en lupaile. More is more. |
pardy 13.01.2006 15:51:33 | |
---|
Mutta ei se mitään, luulen vahvasti että vedän samalla Sadowkyn bassolla vielä 20 v. päästä, eikä EBS:kään luultavasti mihinkään lähde. Ei millään pahalla, mutta oon kyllä vahvasti eri mieltä. Voi olla että se basso sulla on vielä sillon mutta tuskin se on "just se" enää sillon. |
Niskamies 13.01.2006 15:59:19 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta oon kyllä vahvasti eri mieltä. Voi olla että se basso sulla on vielä sillon mutta tuskin se on "just se" enää sillon. No, se nähään sitten. Ei arvailu mitään hyödytä. More is more. |
pasikaikkonen 14.01.2006 20:56:50 | |
---|
Tzäp ! Eikös soundatalla ole jotkut isommat tarjoukset päällä... En tiedä onkos juuri ebs vermeistä mutta kannattanee tsekata ;) Näin tuossa ohimennen lehti mainoksen... !!! SPINAL TZÄP !!!
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!!
oulunseudulla asuvat kosketinsoittajat, jos kuvauksessani olevat musatyylit kiinnostavat niin otappa yhteyttä !!! |
TommiW. 15.01.2006 17:33:34 | |
---|
Mutta ei se mitään, luulen vahvasti että vedän samalla vaihtelevalla kokoelmalla korearitsoja vielä 20 v. päästä, eikä mun soundikaan luultavasti mihinkään parane. Kaikki on hyvää. "Jaco Pastorius on ihan homo jätkä" - Cavalera |
onde 19.01.2006 19:45:35 | |
---|
Olisit sääki vaa suoraa siirtyny Behringerin talliin. Sama basso ja nuppi ja sitten vaihdettiin kaappia! EBS 4x10 hyvä attakki ja yleis kaappina OK. Behringer BB810 ehkä johtuen koosta jyhkeempi rokkisoundi ja ei pelkää peukutteluakaan! EBS kevyempi mutta hinta paino suhde kohtuuton! Behringer suorastaan jyrää EBS:n yli! No tää on tietenkin mutu meininkiä, mutta mun mielestä EBS sai komeesti köniinsä! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
Ylläri 19.01.2006 20:36:13 | |
---|
Hehhee, niin vain EBSikin on pudonnut jalustalta. Jokin tovi sitten kaikki vielä vannoivat länsinaapurin helmen nimeen, mutta nyt ne ei oo enää mittään... Mikäs siinä, ihan hyvä että turha hypetys karisee. Itse olen kuitenkin edelleen erittäin tyytyväinen omiin pikku-NEOihini (toisen taisin itse asiassa ostaa JK:lta, eikö?). Eikä Ruåttin etusessakaan ole muuta vikaa, kuin että yhdessä päättärin ja räkin kanssa se muodostaa turhan ison ja painavan kokonaisuuden. Tästä syystä olenkin vähän katsellut Markbassin pikkunuppia sillä silmällä... "Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon"
-Jari Porttila |
hemmo 19.01.2006 20:44:50 | |
---|
Mikäs siinä, ihan hyvä että turha hypetys karisee. Itse olen kuitenkin edelleen erittäin tyytyväinen omiin pikku-NEOihini (toisen taisin itse asiassa ostaa JK:lta, eikö?). Hetkonen, se lienee silloin mun ja Puppen vanha kaappi. "Oot hullu haalija" -hellasärö. |
JK 19.01.2006 20:53:38 | |
---|
Hetkonen, se lienee silloin mun ja Puppen vanha kaappi. Eioo. Yllärille menneen ostin uutena. Se sun kaappi meni ihan muualle. "Koirani ovat kaikkiruokaisia ja pitävät erityisesti pienistä lapsista" |
JK 19.01.2006 20:54:31 | |
---|
Tästä syystä olenkin vähän katsellut Markbassin pikkunuppia sillä silmällä... Sellasen Markbassin combon hommasin. 13 kg / 450w. "Koirani ovat kaikkiruokaisia ja pitävät erityisesti pienistä lapsista" |
chief 19.01.2006 20:58:14 | |
---|
Hehhee, niin vain EBSikin on pudonnut jalustalta. Jokin tovi sitten kaikki vielä vannoivat länsinaapurin helmen nimeen, mutta nyt ne ei oo enää mittään... Hyvä, kohta niitä on halvalla tori väärällään ja voi nappasta parhaat päältä. Kyllä mulle kelpaa. Tästä syystä olenkin vähän katsellut Markbassin pikkunuppia sillä silmällä... Kannattaa pian varata oma, ne viedään käsistä! "It's the ear, not the gear. " |
pardy 19.01.2006 21:27:02 | |
---|
Kannattaa pian varata oma, ne viedään käsistä! Saattaa hyvinkin muuten olla ne ovat kohta se muodissa oleva juttu. Kannattaa nyt ostaa senki takia ettei ne oo vielä kerinny laittaa hype-lisää niihin hintoihin, niin tehtaalla ku liikkeessäkään... |
Ylläri 19.01.2006 21:44:13 | |
---|
Saattaa hyvinkin muuten olla ne ovat kohta se muodissa oleva juttu. Kannattaa nyt ostaa senki takia ettei ne oo vielä kerinny laittaa hype-lisää niihin hintoihin, niin tehtaalla ku liikkeessäkään... Mutta sitten taas toisaalta kannattaisi odottaa, kunnes se hype taas hälvenee, tulee uusi merkki X ja yhtäkiä Markbassit ei olekaan enää mitään. Sitten vaan torilta kuorii parhaat päältä... No, eipä tässä ole ihan heti rahaakaan uuteen nuppiin, kun tuli laitettua uusi basso tilaukseen... "Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon"
-Jari Porttila |
pardy 19.01.2006 22:05:57 | |
---|
Mutta sitten taas toisaalta kannattaisi odottaa, kunnes se hype taas hälvenee, tulee uusi merkki X ja yhtäkiä Markbassit ei olekaan enää mitään. Sitten vaan torilta kuorii parhaat päältä... Mutta siihen menee taas muutama vuosi jos hype on vasta aluillaan. Nooh, jos oottais sinne vuoteen 2010 ni saattas saada niitä halvalla. Tai sitten oottelen jonku vuoden ja napsin EBS:t pois. Hähä. Joo, niin mä teen. |
JK 20.01.2006 00:45:11 | |
---|
Tai sitten oottelen jonku vuoden ja napsin EBS:t pois. Hähä. Joo, niin mä teen. Mä en oottele. Ostelen ja kokeilen vaan kaikkee. "Koirani ovat kaikkiruokaisia ja pitävät erityisesti pienistä lapsista" |
chief 20.01.2006 00:45:42 | |
---|
Mutta siihen menee taas muutama vuosi jos hype on vasta aluillaan. Nooh, jos oottais sinne vuoteen 2010 ni saattas saada niitä halvalla. Tai sitten oottelen jonku vuoden ja napsin EBS:t pois. Hähä. Joo, niin mä teen. Eiku napsit nyt noita Trace-Elliotteja ja Hartkeja jotka oli muodissa aikanaan! "It's the ear, not the gear. " |
chief 20.01.2006 00:46:02 | |
---|
Mä en oottele. Ostelen ja kokeilen vaan kaiken. No siltä vaikuttaa. "It's the ear, not the gear. " |
Mä en oottele. Ostelen ja kokeilen vaan kaikkee. Vähän niinku Chief. Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
chief 20.01.2006 00:48:02 | |
---|
Vähän niinku Chief. ehä! oho, nyt tais mennä höpinäksi tää juttu. olenko sisäpiirisä? "It's the ear, not the gear. " |