Guitarist 19.01.2006 15:01:17 | |
---|
Jos viittitte kommentoida kyseistä keppiä! elikkä plussat ja miinukset esille.. |
Mursuviiksi 19.01.2006 15:17:12 | |
---|
Jos viittitte kommentoida kyseistä keppiä! elikkä plussat ja miinukset esille.. + Tietyissä väreissä ihan pirun nätti (Vintage Sunburst & See-Thru Black Cherry) + Loistava kaula ja muutenkin mukava soittaa + Suhteellisen kevyt + Yleisesti ottaen hyvä soundi + Osat ihan kelpotavaraa + EMG-mikit murisee säröillä mukavasti + Ei ole hinnalla pilattu - Kaulapainoinen (itseäni häiritsi aika paljon) - EMG-mikit murisee putailla epämukavasti - "Lippu" inlayt kaulassa pilaavat mukavan askeettisen vaikutelman - Kaverit dissaa kun LTD-logo paistaa lavassa "I like rice. Rice is great if your hungry and want 2000 of something." - Mitch Hedberg (R.I.P.) |
Ben_D 19.01.2006 15:53:33 | |
---|
- EMG-mikit murisee putailla epämukavasti Itse en ole EMG81/85 satsin kanssa moista huomannut. |
Itse en ole EMG81/85 satsin kanssa moista huomannut. Enpä ole minäkään ja kun volumea jaksaa kääntää hitusen pienemmälle kitarasta, niin... En jaksa. |
32788 19.01.2006 16:10:40 (muokattu 19.01.2006 16:12:02) | |
---|
Itse en ole EMG81/85 satsin kanssa moista huomannut. Enpä ole minäkään ja kun volumea jaksaa kääntää hitusen pienemmälle kitarasta, niin... En jaksa. Sama täällä, mistä noita huhuja oikein sikiää? EDIT: Niin, ja katohan tekemäni arvostelu. Linkki löytyy omasta kuvauksesta. Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti |
JAM 19.01.2006 16:15:48 | |
---|
Kitaran omistavana voi sanoa että hintaluokassaan ehdoton peli! Ainoa asia oikeastaan mikä minuakin häiritsee on se kaulapainoisuus mitä saa kyllä minusta kompensoitua käyttämällä ohuempaa hihnaa... Pakkanen kesyttää nudistin. |
32788 19.01.2006 16:17:23 | |
---|
Nooh, tähän mennessä kaikki on ollut ESP/LTD-myönteisiä, mutta kyllä tästä vielä kunnon tappelu syntyy, uskokaa pois, kun Jucciz ja muut tulevat tänne. Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti |
Räbbänä 19.01.2006 16:21:32 | |
---|
Hyvä peli se Viper on. Itellä on ainoastaan reunalistassa jotain likaa joka ei lähe millään pois kun koitan putsata. Oli jo sillon kun avasin paketin eka kerran. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
Ben_D 19.01.2006 16:24:41 | |
---|
Hyvä peli se Viper on. Itellä on ainoastaan reunalistassa jotain likaa joka ei lähe millään pois kun koitan putsata. Oli jo sillon kun avasin paketin eka kerran. Olisit vaihtanut kitaran. Ei uudessa kitarassa saa olla mitään vikoja. |
S.Jokela 19.01.2006 16:43:48 | |
---|
Guitarist: Jos viittitte kommentoida kyseistä keppiä! elikkä plussat ja miinukset esille.. Tuossapa immeiset onkin listannu ihan hyviä seikkoja, mutta mää haluaisin alleviivata sen kaulapainoisuuden, joka kannattaa kokeilla ihan itse ennen mahdollista ostopäätöstä. JAM: Ainoa asia oikeastaan mikä minuakin häiritsee on se kaulapainoisuus mitä saa kyllä minusta kompensoitua käyttämällä ohuempaa hihnaa... Ennemminkin leveämpi ja mahdollisimman luistamaton nahkahihna. tiluman: Nooh, tähän mennessä kaikki on ollut ESP/LTD-myönteisiä, mutta kyllä tästä vielä kunnon tappelu syntyy, uskokaa pois, kun Jucciz ja muut tulevat tänne. Heh, Jucciz klikkailee tämmösten keskustelusäikeiden otsikoita ihan riidanhaluista ilkikurisuuttaan. Let's born to rock! |
Mursuviiksi 19.01.2006 16:48:46 | |
---|
- EMG-mikit murisee putailla epämukavasti -> Itse en ole EMG81/85 satsin kanssa moista huomannut. Enpä ole minäkään ja kun volumea jaksaa kääntää hitusen pienemmälle kitarasta, niin... En jaksa. Sama täällä, mistä noita huhuja oikein sikiää? No minua tuo jokatapauksessa häiritsi niin paljon, että luovuin Viperistä. Kyse on varmaankin (jälleen kerran) näkemyserosta. Kultakorvaa en myönnä omistavani joten katson laittaneeni tämän miinuksen ihan aiheesta ;) ps. Eihän sitä volumea aleta ruuvailemaan kun rokkia soitetaan... "I like rice. Rice is great if your hungry and want 2000 of something." - Mitch Hedberg (R.I.P.) |
Räbbänä 19.01.2006 17:32:41 | |
---|
Olisit vaihtanut kitaran. Ei uudessa kitarassa saa olla mitään vikoja. Se likatahra on aika pieni jossain 21-22 nauhojen kohalla reunalistassa. Eka luulin että siitä tulee joku rauta ulos mutta tarkempi tarkastelu osoitti msen joksikin likarahtariksi. Eikä sitä huomaa kuin kirkkaassa valossa. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
Räbbänä 23.01.2006 14:06:37 | |
---|
Huomasin juuri ihastellessani omaani, että tuon ylemmän sakaran alapuolella oli hius maalin alla. Ikävän näköinen mutta onneksi vain n. sentin mittainen. Just just tuntee sormella. Öri Öri Öri kansalaiset.
arppah8 23.01.2006 14:29:58 | |
---|
Huomasin juuri ihastellessani omaani, että tuon ylemmän sakaran alapuolella oli hius maalin alla. Ikävän näköinen mutta onneksi vain n. sentin mittainen. Just just tuntee sormella. Heh, mun H-250ssä on mikkien välissä lakan alla hyttynen/moskiitto tms. Hence the nickname Insect. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
myrtonen 23.01.2006 14:58:50 (muokattu 23.01.2006 14:59:23) | |
---|
...kaulapainoisuus mitä saa kyllä minusta kompensoitua käyttämällä ohuempaa hihnaa... Sanoisin, että juuri päinvastoin. Leveä nahkahihna sen olla pitää, ohuthan juuri luistaa ja on epämukava muutenkin. Miinuksina vielä pitää mainita heikko muovisatula ja tunkkainen soundi puhtailla. Muutenhan ne ominaisuudet taisi tuossa jo tullakin. Mega Man Club #010 - Gay Man
Olen sanonut joskus viisaita asioita. Harmi, ettei kukaan ole ollut niitä kuulemassa. |
JAM 23.01.2006 17:15:32 | |
---|
Kai tuo mun nahkahihna sitten luistaa liikaa koska sillä ainakin pitää soittaa niin, että ohuempi pää on ylemmässä tapissa. No makuasioita kai nämä on :) Pakkanen kesyttää nudistin. |