slash88 07.08.2003 17:16:53 | |
---|
Pitäis saada tollanen särö kun tossa Whole lotta loven soolossa on. Mikä ois semmonen pedaali josta irtois tollaset vintage säröt ja minkäköhän hintasia noi on? Jos sillä nyt mitään väliä on niin kitara on Tokain Les Paul ja vahvistin Rolandin Cube |
Keppi 07.08.2003 17:39:36 | |
---|
En tiedä säröstä, mutt eikös Jimmy käytä wahia siinä just jännästi? Iskee pohjasävelen(ala-E) wahi kiinni ja aukaisee wahin, kun soittaa itse sooloo. Hieno efekti! Juuup! |
whole lotta...sta en tiedä mutta american woman - introsoolo-soundin saa kun on MXR distortion+ ja kaulamikki päällä (omassa lespassa dimarzio PAF pro)edit: ~ why everybody always pickin' on me? ~ |
Supernaut 09.08.2003 19:19:41 | |
---|
En tiedä säröstä, mutt eikös Jimmy käytä wahia siinä just jännästi? Iskee pohjasävelen(ala-E) wahi kiinni ja aukaisee wahin, kun soittaa itse sooloo. Hieno efekti! Jotenkin näin minäkin olen asian ymmärtänyt. Wahi siis jätetään auki, eikä sitä liikutella, kun soitetaan korkealta. Funk you! |
Fortune 09.08.2003 19:29:38 | |
---|
whole lotta...sta en tiedä mutta american woman - introsoolo-soundin saa kun on MAX distortion+ ja kaulamikki päällä (omassa lespassa dimarzio PAF pro) Tai sitten ostaa sen Tech21:sen "American woman" -nimikkopedaalin :) "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |