Varst 18.01.2006 14:37:36 | |
---|
|
Juunas666 18.01.2006 14:42:29 | |
---|
Ei oo hyvä osta minulta Jacksonin RR-59 =D |
Zl z 18.01.2006 14:45:17 | |
---|
Kitarasta en tiedä mutta kannattaa opetella käyttämään välimerkkejä kuten piste(.), pilkku(,) jne... Harley benton on syöpä. |
rakula 18.01.2006 15:56:22 (muokattu 18.01.2006 15:56:32) | |
---|
Ei oo hyvä osta minulta Jacksonin RR-59 =D Kummassakin on ihan lelu talla. Eat my ass and balls |
*Kitaristi* 18.01.2006 16:00:28 | |
---|
eli olen ostamassa esp ltd mmv sn kitara se on se v:n muotoinen missä on talla kysyisin onko se kannatava ostos onko se hyvä hevikeppi tuossa linkki kyseisestä kitarsta http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/mmv_sn.phtml Mene kokeilemaan hyvä miäs.. Kysy vaikka myyjältä muita saman hintaluokan vehkeitä ja valitse paras. |
Mustikkamuffinssi 18.01.2006 16:33:10 | |
---|
Ton on pakko olla hyvä kun siinä on talla. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is. |
Floods 18.01.2006 17:16:38 | |
---|
Ostin itse tuon kepin viime vuonna, jokseenkin hätiköiden, ekan kokeilu kerran jälkeen. Loppu peleissä aika hyvä kitara ainakin mulle, mitä nyt kampi ittelläni on aivan susi joten se menee jossain vaiheessa vaihtoon ja tallamikki oli pakko vaihtaa... Kaulamikkiä en oo vielä ehtinyt vaihtaa. Emg-Hz4 on mielestäni aivan susi mikit. Arvaa avatar...
voita keksi... |
shamino 19.01.2006 10:14:49 | |
---|
Asioiden hyvyys ja laatu on aina henkilökohtaista. Se on aina itsestä kiinni mistä pitää ja mistä ei. Ainaki näin minä ajattelisin... Mutta kyllä minä olen ainaki ESP-Ltd:n soittimestani pitänyt. rockrock |
Ben_D 19.01.2006 10:50:43 | |
---|
Emg-Hz4 on mielestäni aivan susi mikit. Mun mielestä aikapitkälle samankuuloinen kun EMG-81. |
JOO100 19.01.2006 11:02:22 | |
---|
Emg-Hz4 on mielestäni aivan susi mikit. Mikäs niissä on vikana? Kuuluu mielestäni ihan parhaimpiin passiivimikkeihin. www.Scelum.com
Romantikkoitkijät #44 |
Werde 19.01.2006 11:41:20 | |
---|
Mun mielestä aikapitkälle samankuuloinen kun EMG-81. Rakenteeltaanhan mikit ovat samat, erona vaan 81:n esivahvistin. Parissa kitarassa on nämä passiiviversiot olleet ja aktiivit sitten hieman useammassa. Mielestäni näissä mikeissä ei kuitenkaan ole muuta yhteistä kuin ulkonäkö. Aktiiveiden voimakas ulostulo, erottelukyky ja hiljaisuus vaihtuu ehkä maailmankaikkeuden pahimpaan kiertoherkkyyteen ja melko mitäänsanomattomaan soundiin. EMG:n afterburnerin kanssa sain näistäkin kohtuullisen soundin aikaiseksi. "Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen" |
Mikäs niissä on vikana? Kuuluu mielestäni ihan parhaimpiin passiivimikkeihin. Ainakin mun kamojen kanssa ne kuulosti liian puuromaisilta ja niissä ei ollut oikein mitään eroa kun vaihto kaula ja tallamikin välillä... Mitä nyt sointi madaltu... Ei mitään dynamiikkaa mikkien välillä... Ei varmaan vaan oo mun juttu... Pidän paljon enemmän Dimebuckerista... Arvaa avatar...
voita keksi... |
hullu_ukko 19.01.2006 18:14:32 | |
---|
eli olen ostamassa esp ltd mmv sn kitara se on se v:n muotoinen missä on talla kysyisin onko se kannatava ostos onko se hyvä hevikeppi kaikki kitarat joissa on talla on hyviä. ;) mutta minkä takia sen pitää olla just v-mallinen kitara jossa on samat mikit ja suunnilleen samanlainen maalipinta kuin laihon kitarassa? no, turha kysymys.. kukin vetäköön tyylillään. ite en tohon koskis pitkällä tikullakaan. se ei vaan jotenki istunu mun käteen. kaula oli todella paksun maalin peitossa ja se vaikeutti soittamista. kai se on tottumiskysymys. NO ANTEEKS!!! |
w the greatest 19.01.2006 18:30:51 | |
---|
eli olen ostamassa esp ltd mmv sn kitara se on se v:n muotoinen missä on talla Joo, eiköhön noissa kaikissa uusissa kitaroissa ole talla. Tarkoitat varmaan floyd rose tallaa. Niistä ei ole kokemusta sen enempää. Stop that building, rock`n roll! |
MasK oF SaNiTY 19.01.2006 18:46:05 | |
---|
Kummassakin on ihan lelu talla. Eikä oo.. Mun talla toimii mainiosti vielä.. kai se joku päivä romahtaa mutta silloin vaihdan sen OFRiin.. Omasta mielestäni kitara on prkln hyvä... Tasapainoinen ja kevyt. jos siinä olisi 35 fretsiä niin helposti sinnekkin ylettyisi.. jonain päivänä ostan Ran customin tai vaihdan mikit ja tallan.. Kouluarvosana 9½ hintalaatusuhteeltaan.. Tämä on minun mielipiteeni..! Uskotko jumalan olemassaoloon?:
En, Uskon Alexi Laihoon koska hänet olen nähnyt!! |
hullu_ukko 19.01.2006 18:46:21 | |
---|
Tarkoitat varmaan floyd rose tallaa. Niistä ei ole kokemusta sen enempää. kyseisessä kitarassa olevasta lisenssistä ei voi muuta sanoa kun sen että se ei kyllä pidä virettä kovin kauaa. ton mmv:n hinnalla saa monta kertaa parempia floikattomia kitaroita ja saattaapa löytää käytetyn kitaran original floikalla tai schallerin lisenssifloikalla varustettuna. NO ANTEEKS!!! |
Axeplayer 19.01.2006 18:54:30 (muokattu 19.01.2006 18:59:23) | |
---|
Oletan että tuo kitara on kutakuinkin samanlainen kuin tuo oma vanha ltd:ni. Elikkäs, otelauta on mielestäni hyvä soitettavuudeltaan ja viimeisimmiltäkin (20-24) nauhaväleiltä saa soitettua helposti. Turhan ahkeraan saa olla virittämässä jos käyttää kampea. Mikeistä en osaa sanoa juuri mitään koska niiden päälle en ole koskaan mitään ymmärtänyt. Ite varmaan laitan tuon ltd:n myyntiin tai harkitsen vaihtamista johonkin "rauhallisempaan" kitaraan. (ei siksi ettäkö olisi huono) Huumorilla vaan ja uutta paskaa housuun. |
saastara 20.01.2006 21:59:11 | |
---|
Halpis esp-kitaroita en ole koskaan oppinut sietämään. Hirveä kaula ryyditettynä EMG Hz:in mikeillä mitkä ovat (ainakin minusta) aivan uskomatonta roskaa. Kauheimpia kitaramikkejä mitä löytyy. Soundi on sirisevä ja munaton.. Minä en pidä. Mene itse kauppaan kokeilemaan pidätkö sinä. Sinun postimerkkisi palavat. |