Aihe: Humppapikkujoulut Tampereella..
1 2 3 4 515 16 17 18 1925 26 27 28 29
kuunsirppi
19.01.2006 14:10:24
ja ette p....e paa... !!

osallistujille voi laittaa, kun nehän on sen jo kerran kuullut,
mutta vois verestää muistoja :o)
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
aisa
19.01.2006 14:17:28
ja ette p....e paa... !!

eikös siinä olis sulle hyvä musanäyte?
mä olen pohjimmiltani ihan mukava.
vanhami
19.01.2006 14:20:26
ja ette p....e paa... !!

Valitettavasti minulla ei ole tallella tuota taidepläjäystä. Ois ollu aiheellista kuvata ;)

Oikeestaan se lähti menemään sitten ihan mukavasti, kun puoli kappaletta tuli afrikkalaista sadetanssia perusbiitin päälle.

Ja paskanko sillä on väliä mitä sielllä on soitettu.

Ite soitin niin paljon täyttä paskaa, että sillä olis lannottanut kaikki pohjanmaan pellot. Aamulla ei hävettäny yhtään. Koko viikon vaan nauraa hörähdelly itsekseen. Emäntä vaan sanoo, aijaa, sitä ollaan taas humppamiitissä.

ps: ÄM oliko sulla sitä rumputaiteilua videolla ?
kuunsirppi
19.01.2006 14:23:10

No hei mäkin voisin saada niistä omistani, jos joku on vahingossa tallentanu, uusia näytteitä asiakkaille kuunneltavaks. Eihän ne sitä tiedä, että ei oo mun oma bändi soittamassa.
Pitää vaan miettiä, että kuinka paljon haluaa tehdä keikkoja, jos niitä rupeis tuleen oikeen enemmän, kun kuulevat sen soiton ja laulun harmonian :o)
EP
19.01.2006 14:24:27 (muokattu 19.01.2006 14:24:56)
Valitettavasti minulla ei ole tallella tuota taidepläjäystä. Ois ollu aiheellista kuvata ;)

Oikeestaan se lähti menemään sitten ihan mukavasti, kun puoli kappaletta tuli afrikkalaista sadetanssia perusbiitin päälle.

Ja paskanko sillä on väliä mitä sielllä on soitettu.

Ite soitin niin paljon täyttä paskaa, että sillä olis lannottanut kaikki pohjanmaan pellot. Aamulla ei hävettäny yhtään. Koko viikon vaan nauraa hörähdelly itsekseen. Emäntä vaan sanoo, aijaa, sitä ollaan taas humppamiitissä.

ps: ÄM oliko sulla sitä rumputaiteilua videolla ?

Määki luulin, että se oli reenattu juttu.. :)
jeppeq
19.01.2006 15:20:44 (muokattu 20.01.2006 17:13:54)
jeppeq sai kompista kiinni
se oli se pimee komppi se loppuosa..

Kato rutiini, se on se rutiini. Tää oli mun kolmas runpukeikka eläessäni. Soitonmäärä kuuluu tukevasta biitistä ! ( ÄM:n ja Guidon EI TARVI kommentoida..)
EDIT: ja Sulooooosen

ei munkaan mielest.. Aisa vois kertoo, että se on vielä hurjempaa luonnossa - onneks et ollut siälä tanpereela...

uusia näytteitä asiakkaille kuunneltavaks
Tarjous Laulajan bändiltä asiakkaalle vuodelta 2103:

" Olen esiintymisiäni pikkuhiljaa lopetteleva ehtoopuolen taiteilija. Joskus nuoruudessani olen tehnyt monenlaisia keikkoja. Tässä lyhyt ja veret seisauttava näyte varsinaisesta rokkikeikasta joskus Tampereella. Uskon, että tämä näyte vahvistaa, että olen mitä parahin esiintyjä kesäjuhliinne Keuruun Juurikkaniemeen enkä kaihda nopeasti muuttuviakaan tilanteita. Orkesterini jäsenistä osa onkin Teille jo tuttuja, hehän ovat Teillä siellä päivätöissä, asiakkaina " - siis jos aiot oikeasti lopettaa keikkailun, tämä auttaa siinä varmasti ;)

Terveisin, the Laulaja – jeah ( loppuosa selviää äänitteiltä.. )
PS. Juurikkaniemi on ”nopeastivaihtuvamielisten henkilöiden” säilytyskeskus Keuruulla

Määki luulin, että se oli reenattu juttu.. :)
Ei noita juttuja koulussa opeteta ja varsinkaan opita... ;)
pertaanin pellinen, naamankuva äkkiä omaankuvaan, mää muista kaikki asiakkaat ja tunnistan sut sekunnissa...........
Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo !
EP
19.01.2006 15:36:33
se oli se pimee komppi se loppuosa..

Kato rutiini, se on se rutiini. Tää oli mun kolmas runpukeikka eläessäni. Soitonmäärä kuuluu tukevasta biitistä ! ( ÄM:n ja Guidon EI TARVI kommentoida..)

ei munkaan mielest.. Aisa vois kertoo, että se on vielä hurjempaa luonnossa - onneks et ollut siälä tanpereela...

" Olen esiintymisiäni pikkuhiljaa lopetteleva ehtoopuolen taiteilija. Joskus nuoruudessani olen tehnyt monenlaisia keikkoja. Tässä lyhyt ja veret seisauttava näyte varsinaisesta rokkikeikasta joskus Tampereella. Uskon, että tämä näyte vahvistaa, että olen mitä parahin esiintyjä kesäjuhliinne Keuruun Juurikkaniemeen enkä kaihda nopeasti muuttuviakin tilanteita. Orkesterini jäsenistä osa onkin Teille jo tuttuja, hehän ovat Teillä siellä päivätöissä, asiakkaina " - siis jos aiot oikeasti lopettaa keikkailun, tämä auttaa siinä varmasti ;)

PS. Juurikkaniemi on ”nopeastivaihtuvamielisten henkilöiden” säilytyskeskus Keuruulla

Ei noita juttuja koulussa opeteta ja varsinkaan opita... ;)
pertaanin pellinen, naamankuva äkkiä omaankuvaan, mää muista kaikki asiakkaat ja tunnistan sut sekunnissa...........

Hmm..Aisa..rutiini..joo..Laulaja-jeah...hmm..Juurikkaniemi?? tjaa...Pellinen..MIIITÄÄÄ!?
Apua..just olin kuvaa laittamassa, äkkiä pois.. :)
manjaana
19.01.2006 17:08:48
*huh* :o/

Heh, on mullakin pari pätkää koneel, mut pitäs niit kai sensuroida...
kuunsirppi
19.01.2006 17:47:10

" Olen esiintymisiäni pikkuhiljaa lopetteleva ehtoopuolen taiteilija. Joskus nuoruudessani olen tehnyt monenlaisia keikkoja. Tässä lyhyt ja veret seisauttava näyte varsinaisesta rokkikeikasta joskus Tampereella. Uskon, että tämä näyte vahvistaa, että olen mitä parahin esiintyjä kesäjuhliinne Keuruun Juurikkaniemeen enkä kaihda nopeasti muuttuviakin tilanteita. Orkesterini jäsenistä osa onkin Teille jo tuttuja, hehän ovat Teillä siellä päivätöissä, asiakkaina " - siis jos aiot oikeasti lopettaa keikkailun, tämä auttaa siinä varmasti ;)

PS. Juurikkaniemi on ”nopeastivaihtuvamielisten henkilöiden” säilytyskeskus Keuruulla....

Siis mä en ikinä osais tehdä noin hyvää tarjousta *hih hih* Mä otan ton pohjaks heti ja sitten vaan ne näytteet mukaan *hekottaa*
manjaana
19.01.2006 18:06:07
ja ette p....e paa... !!

Mulla taitaa olla kuus pätkää, joissain hiukan kuvalaatu kusee ja joissain ääni, pyörähät hakee ku tuutta kulmille, sul on läppäri meges kuitennii...
jeppeq
19.01.2006 19:29:34 (muokattu 19.01.2006 19:44:12)
Mulla taitaa olla kuus pätkää, joissain hiukan kuvalaatu kusee ja joissain ääni, pyörähät hakee ku tuutta kulmille, sul on läppäri meges kuitennii...

KAIKKI materiaali kerätään, pidänpä mielessä, nyt se voi siellä pysyäkin.
Jos tuun, otan varalta turvamiehet messiin..
manjaana
19.01.2006 20:22:21
KAIKKI materiaali kerätään, pidänpä mielessä, nyt se voi siellä pysyäkin.
Jos tuun, otan varalta turvamiehet messiin..

Tarviit sie tulemiseen yleensä turvamiehiä.... ;oO
EP
19.01.2006 20:25:22
Tarviit sie tulemiseen yleensä turvamiehiä.... ;oO

HOOOHHOHO! 8))
riff
19.01.2006 22:08:20
Älkää nyt mollatko Jeppequun rumpalointia! Kaikkihan me olemme joskus hieman vain humalassa! Sitä paitsi, jeppe on erinomainen basisti! (Selvinpäin, HAAAAhhaazzz!) laulutaidosta nyt puhumattakaan!
Selvä mies ei sisulle haise!
jeppeq
20.01.2006 00:38:18
*** Maksettu mainos *** ( ja kallis..)
Sitä paitsi, jeppe on erinomainen basisti! (Selvinpäin, HAAAAhhaazzz!) laulutaidosta nyt puhumattakaan!

Me muualle TV shoppias pitään...jivejalka ;)

Asiaankin, latasin Vanhamin ilmoittamaan salaiseen httttp://äärellisylellistodellisuuteen kovan luokan por.. eikun siis musiikkia pikkujouluista. Ja 30 pläjäystä siellä odottaa ennenkokematonta julkaisua mukana mm. Paranoid, arpajaiset, öö.. bluesfunkjatsia jne. Mukana myös joitakin ihan viattomia lisäkuvia paikalla ainakin fyysisesti olleista.. Näistä Mika lienee ilmottelee aikanaan täälä saittilinkkien merkeissä.

Nyt menen harastamaan joogaa yön ajaksi. Goot nait, take care !
EP
20.01.2006 02:32:50
Varoitus teille pikkujoulukuvissa esiintyjät:

http://www.digitaltoast.co.uk/gallery/why
mr.muzak
20.01.2006 04:53:05
Varoitus teille pikkujoulukuvissa esiintyjät:

http://www.digitaltoast.co.uk/gallery/why

Wanha.
kuunsirppi
20.01.2006 07:57:25
Asiaankin, latasin Vanhamin ilmoittamaan salaiseen httttp://äärellisylellistodellisuuteen kovan luokan por.. eikun siis musiikkia pikkujouluista. Ja 30 pläjäystä siellä odottaa ennenkokematonta julkaisua mukana mm. Paranoid, arpajaiset, öö.. bluesfunkjatsia jne. Mukana myös joitakin ihan viattomia lisäkuvia paikalla ainakin fyysisesti olleista.. Näistä Mika lienee ilmottelee aikanaan täälä saittilinkkien merkeissä.

Olispas mukava kuulla/nähdä vielä ennen iltapäivän Tampesteriin lähtöä. Muuten jää sunnuntai-iltaan....
AnselmiMaa
20.01.2006 08:00:57
Tuottajana(kaan) en pysty lupaamaan tässä vaiheessa levyn julkaisu ajankohtaa
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)