mullet3000 19.01.2006 11:24:48 | |
---|
Olen maaliskuun alussa käväisemässä Barcelonassa ja tarkoituksena ois ostaa joku nailonkielinen kitara, max 1000 € . Osaatteko neuvoo jotain mitä Google ei tiedä? - freesi aamukeesi - |
Tomtom 19.01.2006 11:42:45 | |
---|
Mää käyn työhommissa BCN:ssä noin kerran kuussa ja paikallisia kitarakauppoja on tullut koluttua jonkun verran. Oon kyllä kattellut enimmäkseen sähikäisosastoo, kun en noista nyyloneista niin paljoa ymmärrä. Pari paikkaa kannattanee tsekata, Ramblan yläpäästä ensimmäinen poikkikatu oikealle ( ylhäältä päin) ja siitä n.100m eteenpäin, pari ihan perusliikettä molemmin puolin katua. Sitten toinen mesta, joka myi mm.Gibsonia, Fenderia ja muuta tyyristä kamaa Paseo de Colomin ja Via Laetanan lähellä, siis ihan rantakadun vieressä. Kauppa on Colomin kanssa samansuuntaisella pikkukadulla, saattais olla joku Carrer de Merce tai jotain, nimi taisi olla Vintage Guitars tai vastaavaa. Ovh hinnat eivät olleet halpoja mutta tavara näytti olevan laadukasta. Tuonne menisin itse ekana. "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M |
mullet3000 19.01.2006 13:03:11 | |
---|
Mää käyn työhommissa BCN:ssä noin kerran kuussa Myönnän olevani todella kateellinen :) Kiitos vinkeistä. - freesi aamukeesi - |
Myönnän olevani todella kateellinen :) . Ei kannata olla. Huomaa sana _työ_. ; ) "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M |
discominister 04.06.2008 12:00:18 | |
---|
Itse olen menossa parin viikon päästä ostamaan myös Barceloonasta nailonkielistä akustista, mutta hintahaitarin pää taitaa olla enemmänkin siinä 500-600€ tienoilla. Ideoita mistä hankkia? |
juzzz 04.06.2008 18:07:23 | |
---|
Pari paikkaa kannattanee tsekata, Ramblan yläpäästä ensimmäinen poikkikatu oikealle ( ylhäältä päin) ja siitä n.100m eteenpäin, pari ihan perusliikettä molemmin puolin katua. Muistaakseni Carrer dels Tallers. Siellä oli myös monta levykauppaa. |
Buffa D 05.06.2008 00:32:39 (muokattu 05.06.2008 00:33:35) | |
---|
Ainakin siinä modernin taiteen museon (MACBA) lähimaastossa oli eräs musiikkikauppa. Onkos se nyt ramblasin varrella vai kuinka? Muistaakseni kyseisessä putiikissa oli vielä akustisia enemmän kuin muita musavermeitä. Tästä kyllä on aikaa jo kaksi vuotta kun siellä olin, eli saattaa olla ettei kauppaa enää löydykkään. ..Niin ja modernin taiteen museon löytää aika helposti, jos vaan seuraa lokaaleja rullalautailijoita. http://www.myspace.com/cameronofficial |
Thanatopsis 05.06.2008 01:05:33 | |
---|
Käykö täällä joka toinen jätkä joka toinen viikko läpällä Barcelonassa? Farewell happy fields
where joy forever dwells |
Diego 05.06.2008 08:39:57 | |
---|
Käykö täällä joka toinen jätkä joka toinen viikko läpällä Barcelonassa? Lol. :) Se kitara kantsii käydä ostamassa Andaluciasta... ;) Siellä ne oikeet pelit tehdään. Mopoja. "Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi |
Guildfinger 05.06.2008 13:20:24 | |
---|
Pitäähän sitä nyt Barsassa käydä vähän kävelyllä, aina silloin tällöin. Sellaistakin olen kuullut, että ne Hispanialaiset akustiset saattaa vähän oikkuilla ( tarvita kitaraseppää ) Suomen ilmastossa. Flamencoukkelit teettävät skebojaan ihan Suomessakin. |
torant 07.06.2008 18:10:32 | |
---|
Onko muuten kitarat esim sähkökitarat halvempia espanjassa varrattuna suomeen? |
samueld 07.06.2008 20:24:26 | |
---|
Itse olen menossa parin viikon päästä ostamaan myös Barceloonasta nailonkielistä akustista, mutta hintahaitarin pää taitaa olla enemmänkin siinä 500-600€ tienoilla. Ideoita mistä hankkia? Tää on yksi parhaista nylkkykaupoista: http://www.casaluthier.com/ I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
samueld 07.06.2008 20:30:12 | |
---|
Pitäähän sitä nyt Barsassa käydä vähän kävelyllä, aina silloin tällöin. Sellaistakin olen kuullut, että ne Hispanialaiset akustiset saattaa vähän oikkuilla ( tarvita kitaraseppää ) Suomen ilmastossa. Flamencoukkelit teettävät skebojaan ihan Suomessakin. Ei ne niin paljoa oikkuile että ostamatta kannattaisi jättää. Mulla on 4 kokopuukantista espanjalaista joista yksi on laminoidulla kopalla. Ei ole ongelmia ollut. Uusien tallojen ym. tekeminen klasareihin kuuluu perussäätöjen piiriin. Kyllä ne liikasetkin halkeaa kun ei huolehdi. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |