Fuzzy Boner 11.01.2006 16:51:21 (muokattu 11.01.2006 16:55:53) | |
---|
on tainnut musa mileheltä lahjat saamatta =D Laita säki soolo:) Mä laitan kanssa. Toi on nasta tausta. Taidan illalla raahata kiipparin sisään ja vetää. Jeah! Saapuilija |
musamies 11.01.2006 16:56:11 (muokattu 11.01.2006 16:56:47) | |
---|
on tainnut musa mileheltä lahjat saamatta =D En mää millään lahjoilla soita, vaan uruilla! |
baron 11.01.2006 17:00:08 | |
---|
Laita säki soolo:) Mä laitan kanssa. Toi on nasta tausta. Taidan illalla raahata kiipparin sisään ja vetää. Jeah! Onhan sulla piano himassa, vedä sillä! (Ihan off-topicia: Löysin sattumalta pitkästä aikaa Noten "Metsurin krapulan". Täytyy sanoa, että Notelta taittuu tyyli kuin tyyli:-) My name is Baron, Sir Baron. |
cubasisti 11.01.2006 17:05:10 | |
---|
Hah. Mä meinaan tänään kokeilla vielä silleen, että käytän joystickia benderinä. Bend-tikun virkaa toimittaa Logitech Wingman Attack!! Vähänkö extremee. Joystick->MIDI-konversio hoitunee tällä: http://www.tobybear.de/p_mcc.htmlHarmi, että annoin ratin ja polkimet sukulaispojille. Siinä olisi ollut melko äärimmäinen modulation WHEEL. Deadline tekee mestarin. |
Janus 11.01.2006 19:56:39 (muokattu 23.01.2006 00:28:00) | |
---|
|
baron 11.01.2006 20:19:57 | |
---|
http://www2.stadia.fi/~0202146/mnet/mnet_sskaba100.mp3 Hirveetä kohkausta, modulaatioefektien väärinkäyttöä ja mausteena muutama avoid note. Siis sulla ei ollut mandoliinikrapulaa kun soitit tuon? Noita "avoid noteja" ei ilmeisesti tuolla klasaripuolella ole, ne on vaan niitä jatsareiden keksintöjä. My name is Baron, Sir Baron. |
musamies 11.01.2006 20:43:48 | |
---|
|
Notefix 11.01.2006 20:54:25 | |
---|
(Ihan off-topicia: Löysin sattumalta pitkästä aikaa Noten "Metsurin krapulan". Täytyy sanoa, että Notelta taittuu tyyli kuin tyyli:-) Kyl toi tyyli pussyltäki taittuu...jossain on todistusaineistokin tosta! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
freeze 12.01.2006 06:07:05 | |
---|
kyllähän määkin soolot vedän mut ootan eka millasseen haasteen toi anymousjazz antaa ja soitan sit sitä mukaa mikä taso on =D |
Hannu H. 18.01.2006 16:30:55 | |
---|
Vois koittaa jotain taiteilla.. Saas nähä mimmosta pasketta tulee :D Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
musamies 18.01.2006 18:12:05 | |
---|
Jengi näköjään liian tosissaan osallistumisessaan! Mun mielestä nää skabat ois kivoja jos mahdollisimman moni surutta laittaisi jotain omaperäistä viimeistelemätöntäkin juttua ilman, että tarkoituksena on voittaminen. Sillä tavoin muiden sooloja kuunnellen voitaisiin kukin oppia jotain uusia ideoita. |
samulijp 18.01.2006 19:05:51 | |
---|
Jengi näköjään liian tosissaan osallistumisessaan! Mun mielestä nää skabat ois kivoja jos mahdollisimman moni surutta laittaisi jotain omaperäistä viimeistelemätöntäkin juttua ilman, että tarkoituksena on voittaminen. Sillä tavoin muiden sooloja kuunnellen voitaisiin kukin oppia jotain uusia ideoita. Näinhän tässä on kaikki tehnyt. Vois itsekkin pykää jotain. Nyt ei tosin ehdi! "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
Hannu H. 18.01.2006 22:10:15 (muokattu 18.01.2006 22:10:56) | |
---|
http://koti.mbnet.fi/hannu-h/mnet/hannuhskaba100.mp3 Siittä technicsin ulinaa kansalle kuultavaksi! Pää on tyhjä ja soitto ei kulje niin tommosta sit tuli =) EDIT: olis tarttenu vaan pianolla soittaa jotain kun tuo nyt oli tommosta pianosoittoa urkusoundilla :P Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
baron 18.01.2006 23:00:21 | |
---|
http://koti.mbnet.fi/hannu-h/mnet/hannuhskaba100.mp3 Siittä technicsin ulinaa kansalle kuultavaksi! Pää on tyhjä ja soitto ei kulje niin tommosta sit tuli =) EDIT: olis tarttenu vaan pianolla soittaa jotain kun tuo nyt oli tommosta pianosoittoa urkusoundilla :P Niin, ei siinä mun mielestä muuta vikaa oo, kun että mä en tahdo kestää tollaista "ulinasoundia"! My name is Baron, Sir Baron. |
Hannu H. 18.01.2006 23:16:42 | |
---|
Niin, ei siinä mun mielestä muuta vikaa oo, kun että mä en tahdo kestää tollaista "ulinasoundia"! Juu soundi on onneton. DI-boksin läpi vedin suoraan pöytään. Vois olla ehkä vähän paree jos vetäis kitaravaffarin läpi ja mikittäis siitä tai jotain.. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
WanhaWetäjä 19.01.2006 12:20:15 (muokattu 19.01.2006 12:25:45) | |
---|
Erityisesti yhden tanssimusapuolen turakaisen ja siellä vallitsevan jeesustelun suivaannuttamana poistin jo hienon,vaikuttavan ja ylivoimaisen omaperäisen performanssini skabasta,mutta tultuani tolkkuihini ja AINOANA humppamuusikkojen edustajana katsoin vähintäänkin velvollisuudekseni tulla takaisin tähän tosimiesten kisaan,taistelemaan verissäpäin ...ja hampaat irvessä,niinkuin aina ;-) Olkoon tämä myös haasteena sille kyseiselle turakaiselle,jolla on suuret puheet,joka on aina äänessä,mutta ääntäkään en ole miehen soitosta kuullut...toi "penson"ei tietysti taitu ihan keltä vaan,HOHO! Varsinkaan pasuunalla.... http://www.mikseri.net/artists/?id=42788 |
baron 19.01.2006 12:29:23 | |
---|
Erityisesti yhden tanssimusapuolen turakaisen ja siellä vallitsevan jeesustelun suivaannuttamana poistin jo hienon,vaikuttavan ja ylivoimaisen omaperäisen performanssini skabasta,mutta tultuani tolkkuihini ja AINOANA humppamuusikkojen edustajana katsoin vähintäänkin velvollisuudekseni tulla takaisin tähän tosimiesten kisaan,taistelemaan verissäpäin ...ja hampaat irvessä,niinkuin aina ;-) http://www.mikseri.net/artists/?id=42788 Kiva, säälihän olisi ollut jos esityksesi ei olisi ollut mukana. BTW, etkö mua kelpuuta humppamuusikoksi? Oon mä vähintään "wannabe" tai "hangaround". My name is Baron, Sir Baron. |
musamies 19.01.2006 12:38:28 | |
---|
WanhanWetäjän vetäisy on meikäläisen mielestä todella SUPERIA! Olen silti pikkuisen loukkaantunut jos minuakaan ei luokitella humppamuusikoksi. Haluaisin kyllä olla humppamuusikko, mutta kun kukaan ei halua soittaa meikäläisen kanssa humppaa :-(( Humpasta en ole ihan varma, mutta uskon, että WLM:llä irtoisi aika reteästi Moskovan valot tai Liljan kukka suomijazz vivahteilla höytettynä. humppamuusikkojen edustajana katsoin vähintäänkin velvollisuudekseni tulla takaisin tähän tosimiesten kisaan,taistelemaan verissäpäin ...ja hampaat irvessä,niinkuin aina ;-) Oli niin ylivoimaisen hyvä veto, ettei oikein synny taistelua! |
Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :) |
isojussi 19.01.2006 12:54:26 (muokattu 19.01.2006 13:32:25) | |
---|
Otan pois. Fiksumpi taipuu, sano ratakisko insinöörille. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |