Aihe: Monster La Mesera
1
jjnews
19.01.2006 10:39:39
Terve vaan!
Kyseinen vahvistin kiinnostaisi hommata kotivingutusta varten. Onko kokemuksia? Jos on, niin millaisella kattauksella ( 6v6 / 6L6, 10" / 2x 8" ). Etukäteen kiittäen..

Jarkko
dfloreno
19.01.2006 13:24:36

Terve vaan!
Kyseinen vahvistin kiinnostaisi hommata kotivingutusta varten. Onko kokemuksia? Jos on, niin millaisella kattauksella ( 6v6 / 6L6, 10" / 2x 8" ). Etukäteen kiittäen..
Jarkko

Mulla itselläni on Monsterin El Matador, ja ehdottomasti tulee treenikämpälle tuo La Mesera jossain välissä. Ja nimenomaan tuolla 2x8":lla. En ole itse vielä(kään) kokeillut vehjettä, mutta olen muutamat aika vakuuttavat nauhoitukset kuullut, jossa tuo on käytössä. Tervetuloa kerhoon? :).
God made me funky
jjnews
19.01.2006 13:40:12
Mulla itselläni on Monsterin El Matador, ja ehdottomasti tulee treenikämpälle tuo La Mesera jossain välissä. Ja nimenomaan tuolla 2x8":lla. En ole itse vielä(kään) kokeillut vehjettä, mutta olen muutamat aika vakuuttavat nauhoitukset kuullut, jossa tuo on käytössä. Tervetuloa kerhoon? :).

Joo, pitääpä alkaa soittelemaan Forssan suuntaan ja sopimaan speksejä..Onneksi ei ole pitkä matka Åbosta Forssaan. Peace ja Ugh!!
Mäci
19.01.2006 16:18:11
Forssasta päivää!

Vuoden verran La Meseran omistaneena,en voi kuin suositella mitä lämpimimmin!
Omani 10",6v6/GT 12ax7.Speciaalina tehon puolitus 2w:in.Säröä löytyy näin hieman aiemmin(tosin hienoisen brummin kustannuksella)Siltikin kerrostalossa häätö lähellä,jos volat kääntää säröihin asti! Noutaessa testasin laitetta Monsterfactoryssa
täpöillä/5w ja mim Stratolla.soundi oli taivaita hipovan rouhea ja rok!Tervetuloa Forssaan vaan!
Sydän sois,vaan kun ei saa pelistä irti.-Johnny Winter-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)