Aihe: Bändikamat
1 2
Niq
19.01.2006 09:35:04 (muokattu 19.01.2006 09:35:34)

Toi ultrabass BX1200 on hinta-laatusuhteeltaan ihan loistava. Sopii tosi hyvin aloittelevalle soittajalle, sitten kun tulee kokemusta ja alkaa tietämään, mitä vahvistimeltaan haluaa, voi vaihtaa parempaan. Tossa vaiheessa kuitenkin on tärkeintä että saa oman soittimensa kuuluville ja pääsee treenaamaan, ei niinkään täydellisten soundien hakeminen.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Ipp3-
20.01.2006 23:45:04
No entäs huoneen akustiikka? vedänkö matot seinille vai annako betonin laulaa :D
Huumorihumppaa!
secondarymind
21.01.2006 00:56:52
No entäs huoneen akustiikka? vedänkö matot seinille vai annako betonin laulaa :D

Kyllä me yhden bändin kanssa joskus aikoinaan vedettiin autotallissa ilman mitään akustisia parannuksia, eikä haitannut menoa tai hauskanpitoa. Jotain huhua kyllä oon kuullut, että matot/patjat tms. jonkin verran auttaisi tuohon akustiikan parantamiseen.

Yks asia, mikä kannattaa kuitenkin muistaa on kuulon suojaus. Korvatulpat on halpa investointi kuulon säilyttämiseen.
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
tommiot
21.01.2006 00:59:12
Yks asia, mikä kannattaa kuitenkin muistaa on kuulon suojaus. Korvatulpat on halpa investointi kuulon säilyttämiseen.

Joo, Elacinit 130€ :) Halpaa. Tavallisilla EAReilla ja kuusitulpilla kyllä alkaa vaan vituttamaan.
saha
21.01.2006 19:55:29
Joo, Elacinit 130€ :) Halpaa. Tavallisilla EAReilla ja kuusitulpilla kyllä alkaa vaan vituttamaan.

En tiedä mitä ne apteekin euron tuluppasatsit on, mutta ei ne ala vituttamaan. Demppaa juuri passelisti kun asettelee oikein.
>-)))> #2
"Lilla flicka ju sitta mej knulla. Smiling faces your 'round and around.Scoogie darling saa tyttö maa pyllyyn. Come on baby my kukkuu is on."
tommiot
21.01.2006 20:17:34
En tiedä mitä ne apteekin euron tuluppasatsit on, mutta ei ne ala vituttamaan. Demppaa juuri passelisti kun asettelee oikein.

Pidemmän päälle on ainakin mulla todella epämukavia. Varmaan yksilöllistä tuo.
Bonesaw
21.01.2006 22:56:45
Pidemmän päälle on ainakin mulla todella epämukavia. Varmaan yksilöllistä tuo.

Minusta olisi epämukavaa maksaa korvatulpista 130€.
Antti1
22.01.2006 00:38:28 (muokattu 22.01.2006 00:40:40)
Minusta olisi epämukavaa maksaa korvatulpista 130€.

Susta on varmaan myös epämukavaa kuulla loppuelämänsä paremmin 130€ hinnalla? Oikeasti, kunnon tulpat ei tarkoita välttämättä parempaa vaimennusta, vaan riittävää vaimennusta, todella hyvää soundia ja täydellistä istuvuutta korviin. Ei satu, ei sitten yhtään, vaikka pitäisi 24h päässä. Kun soundi on hyvä, kaikki kuuluu paremmin. Kuinkas ollakkaan, kun kaikki kuulee paremmin, ei tarvii soittaa niin saatanan lujaa! Siitä sitten taas seuraa pienempää meteliä, entistä parempaa kuuluvuutta, paremmin livenä toimivaa bändiä jne. En mäkään maksaisi 130€ tuosta, en sitten millään...
"Paskat soundit bändikäyttöön, hyvät soundit sängynlaitasoittoon." -Fortune
saha
22.01.2006 20:37:14
Susta on varmaan myös epämukavaa kuulla loppuelämänsä paremmin 130€ hinnalla? Oikeasti, kunnon tulpat ei tarkoita välttämättä parempaa vaimennusta, vaan riittävää vaimennusta, todella hyvää soundia ja täydellistä istuvuutta korviin. Ei satu, ei sitten yhtään, vaikka pitäisi 24h päässä. Kun soundi on hyvä, kaikki kuuluu paremmin. Kuinkas ollakkaan, kun kaikki kuulee paremmin, ei tarvii soittaa niin saatanan lujaa! Siitä sitten taas seuraa pienempää meteliä, entistä parempaa kuuluvuutta, paremmin livenä toimivaa bändiä jne. En mäkään maksaisi 130€ tuosta, en sitten millään...

No hitto. Täytynee harkita. Ja niiden tulppien täytyy olla sitten vähintään se 130e?
>-)))> #2
"Lilla flicka ju sitta mej knulla. Smiling faces your 'round and around.Scoogie darling saa tyttö maa pyllyyn. Come on baby my kukkuu is on."
Lennu
22.01.2006 20:43:43

No hitto. Täytynee harkita. Ja niiden tulppien täytyy olla sitten vähintään se 130e?

Ni! Kappale!
Ronsto
13.02.2006 12:48:24

Mulla on 100 wattinen vahvari mutta rummut kuuluu aivan hulluna kitaran yli. Enkä viittis vahvaria luukuttaa täysillä. aikamoista puuroa oli ku eilen soitettiin. en tiedä sitte..pitäis jotenki reeni tilan akustiikkaa parantaa.
Råckkenrålli
Ipp3-
14.12.2006 17:00:26
täydellistä..
Huumorihumppaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)