Aihe: Lapko
1 2 3 4 514 15 16 17 18
FlatOutFucked
12.01.2006 18:50:18
Taisin kuulla tuota tänään levykaupassa, uskoisin. Laulaja kuulosti placebon/mars voltan vokalisteilta ja biisit eivät oikein menneet mihinkään. Alkoi rasittamaan.
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
gösplstorm
13.01.2006 19:42:49
tarroja näkyy kaupungilla harva se päivä. asennetta! en oo kyllä bändin musaa kuullu.
Ei, minussa ei ole mitään ruotsalaista vaikka nimimerkissäni lukee "ström" :) www.TheZippyWackos.com SAFBSRIYA #1
Cathi777
14.01.2006 16:56:30

Taisin kuulla tuota tänään levykaupassa, uskoisin. Laulaja kuulosti placebon/mars voltan vokalisteilta ja biisit eivät oikein menneet mihinkään. Alkoi rasittamaan.

No tämä on kyllä niitä levyjä, jotka eivät heti aukea. Ja jos on vähänkin jotain muuta taustamelua niin ei kyllä toimi. Huomasin sen, kun matkustin junassa ja kuuntelin levyä ja ei meinannut oikein kolista. Sitten kuuntelin levyä rauhassa kotona kuulokkeilla ja sitten tajusin, että on hieno levy kyllä. Ei tosiaan ole mitään hittikimaraa eikä ollenkaan sellaista kertosäevoittoista, mutta jotenkin tunnelmat pitävät otteessaan. Nyt on vasta vähän kuuntelukertoja takana niin en kirjoita vielä enempää, todella lupaavan hyvältä kuitenkin kuulostaa...
Only pop music can break my heart...
JuliusCasablancas
15.01.2006 23:00:33
oli ihana keikka oranssilla.
aivokuolio
15.01.2006 23:28:28
Oli kyllä todella komean näkönen tuo uus video kun eilen yöllä MTV:ltä bongasin. Biisissä ei kyllä ollu kehumista.
mustan huoneen testi.
nikomati
17.01.2006 17:37:07

Oli kyllä todella komean näkönen tuo uus video kun eilen yöllä MTV:ltä bongasin. Biisissä ei kyllä ollu kehumista.

joo, ei se muhunkaan vaikutusta thnyt. Nyt lainasin poikain The Arms levyn. Mitä mieltä olette kyseisestä tekeleestä?
pöllö-öljyä oli maisteltu
arancia
17.01.2006 17:52:17 (muokattu 17.01.2006 17:53:29)
joo, ei se muhunkaan vaikutusta thnyt. Nyt lainasin poikain The Arms levyn. Mitä mieltä olette kyseisestä tekeleestä?

The Arms levystä pidän kovasti, uutta levyä en vielä ole päässyt kuulemaan. Ostaa en uskalla, ennen kuin olen levyn kokonaisuudessaan kuullut läpi. The Armsin parhaimmistoa edustavat mielestäni Get in time, I have a name sekä Kill, fuck, die. Eipä levyltä löydy yhtäkään kappaletta, josta en ollenkaan pitäisi.

Olen nähnyt Lapkon keikalla kerran, 25.12.2005 Nosturissa. Silloin keikasta jäi jotenkin laimea tunnelma, mutta bändin keikkailua on kuullut sen verran paljon kehuttavan, että tämä täytyisi nähdä uudemman kerran livenä. Keikkakokemukseni perusteella pidän Lapkosta enemmän levyllä kuin keikalla, mutta onhan mahdollista, että satuin vain näkemään huonon keikan.
Pitkäaikainen haaveeni on pukeutua gorilla-asuun.
Exhausted
17.01.2006 21:21:00

Keikkakokemukseni perusteella pidän Lapkosta enemmän levyllä kuin keikalla

minulla on juuri päinvastoin. Levyltä ei oikein toimi, mutta livemeininki toimii.
nikomati
17.01.2006 21:23:02

The Arms levystä pidän kovasti, uutta levyä en vielä ole päässyt kuulemaan. Ostaa en uskalla, ennen kuin olen levyn kokonaisuudessaan kuullut läpi. The Armsin parhaimmistoa edustavat mielestäni Get in time, I have a name sekä Kill, fuck, die. Eipä levyltä löydy yhtäkään kappaletta, josta en ollenkaan pitäisi.

Olen nähnyt Lapkon keikalla kerran, 25.12.2005 Nosturissa. Silloin keikasta jäi jotenkin laimea tunnelma, mutta bändin keikkailua on kuullut sen verran paljon kehuttavan, että tämä täytyisi nähdä uudemman kerran livenä. Keikkakokemukseni perusteella pidän Lapkosta enemmän levyllä kuin keikalla, mutta onhan mahdollista, että satuin vain näkemään huonon keikan.

ok, täytyy kuunnella enempi jos alkaisi vaikka toimimaan.
pöllö-öljyä oli maisteltu
carlos
17.01.2006 21:54:50
minulla on juuri päinvastoin. Levyltä ei oikein toimi, mutta livemeininki toimii.

Näin minullakin. Livenä Malja vetää hyvää settiä, samoin kuin Nordberg ja Heikkanenkin. (vaikka bassosoundit ovatkin aivan puuroa.. :)) Levyllä biisit ovat jotenkin mitäänsanomattomia.
I can't hide but I can run for miles.
arancia
17.01.2006 22:34:24
Näin minullakin. Livenä Malja vetää hyvää settiä, samoin kuin Nordberg ja Heikkanenkin. (vaikka bassosoundit ovatkin aivan puuroa.. :)) Levyllä biisit ovat jotenkin mitäänsanomattomia.

Lapkon livemeininkiä olen kuullut kehuttavan useampaan otteeseen. Tästä syystä täytyykin ehdottomasti nähdä bändi uudelleen livenä.
Pitkäaikainen haaveeni on pukeutua gorilla-asuun.
anttipi
18.01.2006 11:46:21

The Armsin parhaimmistoa edustavat mielestäni Get in time, I have a name sekä Kill, fuck, die.

Kill, Fuck, Die -biisi menisi ehkä huumorivetona läpi, mutta kovin totisen ja pateettisen tuskaiselta se minun korviini kuulostaa.
"Log From Blammo!"
Zeni
18.01.2006 13:16:10
Nyt parin kuuntelun kerran jälkeen ei ole vieläkään auennut. Odotukset oli korkealla koska eka levy oli ihan o.k ja tässä piti olla enemmän sitä omaa mukana. Rummut on ainakin ihan apaattiset ja muut soittimet miksattu hienosti taustalle piiloon. Laululla ja rummuilla nuo biisit tuntuu kulkevan vaikka kuuluu se kitarakin jossain.
Nita Nitro
18.01.2006 17:45:27
Tämä arvostelija ainakin näyttää tykkäävän:

http://www.rockmusica.net/knews/index.php?Action=Full&NewsID=784

Noista soundeista sen verran, että mullekin jäi yhden pikaisen kuuntelun jälkeen sellainen olo et kitarat on aika taustalla suureksi osaa. Hyviä biisejä levyltä kuitenkin tuntui löytyvän.
mystische!
punk s blood
18.01.2006 20:04:19

Oli näköjään noussut Suomen listalla sijalle 2. Aika yllättävää.
Rattata
18.01.2006 20:06:50

Todellakin. En olis ihan tuommoseen sijoitukseen uskonut.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Hornanturska
18.01.2006 20:23:31
No nyt kyllä pisteet Lapkolle listasijoituksesta! Niin sitä nykyään "indie" rintamallakin noustaan. Itse en ole bändiin pahemmin tutustunut. All the best girls videon olen nähnyt ja se kolahti kyllä kovaa. Pitää pistää levy hankintaan :)
minidriver
18.01.2006 21:19:55

Oli näköjään noussut Suomen listalla sijalle 2.

Hienoa. Tämän verran listamusiikkia meinaan hankkia minäkin, kunhan levykauppaan ehdin.
¤ ulkon o lunt ja lumes o kust ¤
mr_b
18.01.2006 22:13:36

Kas. T-o-d-e-l-l-a hienoa, vaikka yhtye ei sinällään kauheasti kolahda.
Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)