Aihe: Legenda Get Onista
1 2 3 4 58 9 10 11 12
BigPapa
18.01.2006 23:18:25 (muokattu 18.01.2006 23:18:59)

Jimi Hendrixin tiedän ja Remun tunnen mutta kuka helevetissä on " Dave Weckl"? Joku sen merkkinenkö soitta rumpuja oikein?

Oikein oikein.Meitin 9-vuotiaalla on sen rumpukoulu DVD.Korjatkaa jos olen väärässä....; ).....: )
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
moottorisaha
18.01.2006 23:40:00

Tulee halvemmaksi asentaa tietokoneelle fruity loops, kun palkata bändiin weckl . Anteeksi

Wecklillähän on nimenomaan sellaista soittoa, jollaista on helvetin vaikea ohjelmoida tietokoneella kuulostamaan järkevältä. Joku juosten kustuna vedettyy peruskomppi Remu-tyyliin on taas paljon helpompi. Kyllä koneellakin sitä heittoa saa siihen helposti lisättyä. :)
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Lennu
18.01.2006 23:42:20

Wecklillähän on nimenomaan sellaista soittoa, jollaista on helvetin vaikea ohjelmoida tietokoneella kuulostamaan järkevältä. Joku juosten kustuna vedettyy peruskomppi Remu-tyyliin on taas paljon helpompi. Kyllä koneellakin sitä heittoa saa siihen helposti lisättyä. :)

No ei Fruityloopissa. Yhtä mielenkiintoista kuin kuunnella kellon tikitystä.
sirdickyj
19.01.2006 07:53:36
Jotain positiivistakin löytyi. Ladies' Nite In Buffalo on hyvä piisi. Vai malttaa vetää siinä tyylikkään melodisen soolon. Ja Sheehan on bassossa mahtava läpi ihan koko levyn. Niin ja sitten pitää vetää vähän takaisin väitettäni steriileistä saundeista. Varsinkin rumpu- ja bassosaundit on levyllä tosi hyvät.

Jep, helvetin hyvä biisi toi Ladies night, hieno fiilis ja tosiaan loistosoolo.

Bassosoundi on sitä mitä Sheehanilta voi odottaa, paitsi seuraavalla Rothin levyllä poikkeuksellisesti soitti aika iisillä soundilla. Mä taas en tykkää rumpusoundeista yhtn, tai ainakaan virveilistä. Siis jos siihen ryhtyy kiinnittämään huomiota, kyllä se muuten siellä musan seassa menee.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
rheinone
19.01.2006 13:57:20 (muokattu 19.01.2006 14:04:23)
Mä taas en tykkää rumpusoundeista yhtn, tai ainakaan virveilistä. Siis jos siihen ryhtyy kiinnittämään huomiota, kyllä se muuten siellä musan seassa menee.

Aijaa, mä en kiinnittäny virveliin mitään huomiota, eli ei siis häirinny. Mutta tomisaundit on poikkeuksellisen täyteläiset; Ne hyppäs esille.

Ei pitäny verrata Haleniin, mutta 5150:llä on muuten erityisen karmeet rumpusaundit. Onks sinne sotkettu jotain helvetin sähkörumpuja sekaan? Ei kyllä muutenkaan ole Alex Van Halenin saundi meikäläisen mieleen. Tunnistettava kyllä, mutta jotenkin turhan kiree mun mielestä.

Miten niin kantsuis siirtyä tonne VH-ketjun puolelle? Eihän tää oo off-topic, jos kerran Alppukin diggas VH:sta?
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Ukko
19.01.2006 15:59:54

Eihän diplomaatit ole välttämättä poliitikkoja *hymiö*, voivat toki ollakin mutta ei se mikään automaatti ole. *vitsi* Korjaa jos olen väärässä.

Eli näin putosi taas väittämiltä pohja :(
BigPapa
21.01.2006 22:59:50

Korjaa jos olen väärässä.....: )
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)