Aihe: Turhaan pelkäsin rummun puolittamista
1 2
hanipai
22.01.2006 17:00:30 (muokattu 22.01.2006 17:01:24)
Hyvähän se on kun on pelit ja vehkeet :)

Pistin sitten omaan kuvaan kuvan puolitetuista tomeistani. Vähän sahajauhoset näköjään, mutta itse olen tyytyväinen sahaukseen.
I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! II "One day I realized I was spending far too
drum-monkey
22.01.2006 17:04:22
Pistin sitten omaan kuvaan kuvan puolitetuista tomeistani. Vähän sahajauhoset näköjään, mutta itse olen tyytyväinen sahaukseen.

Miksi pidit badgepuolen?
Munletti on mulletti
hanipai
22.01.2006 17:06:14 (muokattu 22.01.2006 17:08:12)
Miksi pidit badgepuolen?

En ihan ymmärtänyt. Tässä muuten ois ollu jollekin hetki sitten http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … 2663201&ssPageName=STRK:MEWA:IT
Minkä puolen sitten?
I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! II "One day I realized I was spending far too
drum-monkey
22.01.2006 17:09:34
En ihan ymmärtänyt.

niin tarkotin, että pidit rummuista sen puolikkaan, jolla tuo badge on, eikö?. Ajattelin vaan, että olisin itse ehkä jättänyt ne puoliskot pois, niin olis ihan oma custom-setti
Munletti on mulletti
hanipai
22.01.2006 17:25:39 (muokattu 22.01.2006 17:31:02)
niin tarkotin, että pidit rummuista sen puolikkaan, jolla tuo badge on, eikö?. Ajattelin vaan, että olisin itse ehkä jättänyt ne puoliskot pois, niin olis ihan oma custom-setti

Noi on konserttitomeja eli ylhäällä vaan jyrsitty reunat eikä syvyys riitä puolittamaan niitä siten, että badgea ei näkyis. Jos ois syvyys ollu riittävä olisin pistänyt kahtia ja tehnyt 2 rumpua yhdestä. Olisin varmaan kaikissa tapauksissa pitänyt merkin.
Otin 12" 9cm pois syvyydestä ja 10" 5,5cm pois syvyydestä. Molemmat rummut on nyt 12cm syviä.
Jos jollain on Rolandin PD-120 niin voisko kattoo sen syvyyden.
drum-monkey
22.01.2006 17:28:44
Noi on konserttitomeja eli ylhäällä vaan jyrsitty reunat eikä syvyys riitä puolittamaan niitä siten, että badgea ei näkyis. Jos ois syvyys ollu riittävä olisin pistänyt kahtia ja tehnyt 2 rumpua yhdestä. Olisin varmaan kaikissa tapauksissa pitänyt merkin.

Ookkidookki.
Munletti on mulletti
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)