poppamies 18.01.2006 17:37:29 | |
---|
Miksikähän koiralla on veneen kyydissä yleensä kuono maallepäin? Voisko tuo johtua koiran itsesuojeluvaistosta. Haitari on kyllä tuossa mielessä venekyydissä paljon väliinpitämättömämpi. Eikö se haitari soittanut virsiä Titanicillakin loppuun asti. Koira ois lähteny uimaan aikoja sitten. G-strings are for strippers |
EP 18.01.2006 17:41:41 | |
---|
Voisko tuo johtua koiran itsesuojeluvaistosta. Haitari on kyllä tuossa mielessä venekyydissä paljon väliinpitämättömämpi. Eikö se haitari soittanut virsiä Titanicillakin loppuun asti. Koira ois lähteny uimaan aikoja sitten. Sitä en oo ikinä käsittäny, että kui se basistikin hukku muka? Ku elokuvassa (Titanic)näytettiin pelkkä kontra kellumassa meressä? Huonosti tehty elokuva, mun mielestä.. 8) |
Tankero 18.01.2006 17:45:43 | |
---|
Voisko tuo johtua koiran itsesuojeluvaistosta. Haitari on kyllä tuossa mielessä venekyydissä paljon väliinpitämättömämpi. Eikö se haitari soittanut virsiä Titanicillakin loppuun asti. Koira ois lähteny uimaan aikoja sitten. Tahtoo olla ranta vähän jokapuolella, kun venho on liikkeellä. Varmasti, vissiin. |
poppamies 18.01.2006 17:50:00 | |
---|
Tahtoo olla ranta vähän jokapuolella, kun venho on liikkeellä. Niin, niin kun teillä on niin pienet veret sielläpäin. Täälläpäin toisellapuolella on joko Ruotsi, euruuppa tai ameriikka. G-strings are for strippers |
EP 18.01.2006 17:51:06 (muokattu 18.01.2006 17:51:44) | |
---|
Tahtoo olla ranta vähän jokapuolella, kun venho on liikkeellä. ? ..Öh, joo.. Se niiku se saarikin joka on kauttaaltaan veden ympäröimä..vai? Tännehän piti semmosten vaa kirjotella jokka ei hanuria revittele? :) |
Tankero 18.01.2006 17:56:44 | |
---|
Niin, niin kun teillä on niin pienet veret sielläpäin. Täälläpäin toisellapuolella on joko Ruotsi, euruuppa tai ameriikka. Mistähän kohtaa mahtaa olla pienempi? Joki esim on aivan eri luokkaa kuin siellä. Teillähän ne kutsuu niitä pieniä ojiakin joiksi. Varmasti, vissiin. |
EP 18.01.2006 18:04:04 | |
---|
Mistähän kohtaa mahtaa olla pienempi? Joki esim on aivan eri luokkaa kuin siellä. Teillähän ne kutsuu niitä pieniä ojiakin joiksi. Meill' onki koski ja "koski vaan pauhaa, saamatta rauuuuhaaa.." :) |
Tankero 18.01.2006 18:05:48 | |
---|
Meill' onki koski ja "koski vaan pauhaa, saamatta rauuuuhaaa.." :) Aika olemattomat rommakot ne on teillä päin. Kävin joskus Nokian kupeessa jossain, olisko ollut Melon voimalaitos, hommailemassa. Varmasti, vissiin. |
Aika olemattomat rommakot ne on teillä päin. Kävin joskus Nokian kupeessa jossain, olisko ollut Melon voimalaitos, hommailemassa. Emmää semmottesta Nokiasta mitään tiärä, paitti kännykässä lukee Nokia,nääs.. Kyllä tua Nässylläki aika loiske käy välii, ku tuolta Pispalasta haulitornin tyköö kattelee.. |
aisa 18.01.2006 18:38:35 | |
---|
Emmää semmottesta Nokiasta mitään tiärä, paitti kännykässä lukee Nokia,nääs.. Kyllä tua Nässylläki aika loiske käy välii, ku tuolta Pispalasta haulitornin tyköö kattelee.. pizpala - loistava grilli mä olen pohjimmiltani ihan mukava. |
EP 18.01.2006 18:39:50 | |
---|
pizpala - loistava grilli Joo, aina avoinna.. |
aisa 18.01.2006 18:41:21 | |
---|
Joo, aina avoinna.. jep. siinä tuli evastettyä toissa kesänä kuukauden verran, aamuin illoin, kun kuljettiin härmälästä epilään töiskentelemään. mä olen pohjimmiltani ihan mukava. |
Tankero 18.01.2006 18:49:54 | |
---|
Emmää semmottesta Nokiasta mitään tiärä, paitti kännykässä lukee Nokia,nääs.. Kyllä tua Nässylläki aika loiske käy välii, ku tuolta Pispalasta haulitornin tyköö kattelee.. Rommakko mikä rommakko. Mua aina merenrannan asukkina jotenkin ahistaa järven rannalla. Kerran oli viisastenkerhossa kysymys, että millä suomen paikkakunnalla on pisimmästi rantaviivaa. Enpä tiennyt vastausta. Nyt tiedän. Varmasti, vissiin. |
Rock n 18.01.2006 20:30:32 | |
---|
Totta haastat. Mutta tämähän on vitt...uluthread. ...tuillaan sitten suoraan. Haitaristien mielestä rock 'n' roll haitarilla soitettuna on suoraan hanurista. Eivät edes usko että sen saa sieltä ulos. |
BigPapa 18.01.2006 21:00:21 (muokattu 18.01.2006 21:00:59) | |
---|
...tuillaan sitten suoraan. Haitaristien mielestä rock 'n' roll haitarilla soitettuna on suoraan hanurista. Eivät edes usko että sen saa sieltä ulos. Siis ettei saa hanuria ulos hanurista?Mites ne on sen sinne hanuriin saaneet?Vai eivät saa rocknrollia ulos hanurista?Siis kummasta hanurista?Enkä tarkoittanut kummallista hanuria, vaikka sitäkin se on. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
pekkajau 18.01.2006 21:04:37 | |
---|
Hanurin soitto on homojen hommaa! Kun on puupää ja kukkahattu...ei voi paljon vaatia! |
BigPapa 18.01.2006 21:05:46 | |
---|
Hanurin soitto on homojen hommaa! Joo nuori hanuristi meni kysymään onko kesä hommoo............ Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
KoskPaavo 18.01.2006 21:27:38 | |
---|
Rommakko mikä rommakko. Mua aina merenrannan asukkina jotenkin ahistaa järven rannalla. Kerran oli viisastenkerhossa kysymys, että millä suomen paikkakunnalla on pisimmästi rantaviivaa. Enpä tiennyt vastausta. Nyt tiedän. Arvaus.Inari Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
uruttaja 18.01.2006 21:30:56 | |
---|
Arvaus.Inari 2.arvaus. Ahvenanmaa. |
EP 18.01.2006 21:54:00 | |
---|
2.arvaus. Ahvenanmaa. 3. arvaus Teisko. |