Aihe: Morrowind
1 2 3 4 512 13 14 15 16 17 18 19 20
Öyvind
21.01.2006 22:27:55 (muokattu 21.01.2006 22:28:27)
Joo, tuli ittekin mieleen vasta jälkeenpäin. Kaikki kunnossa taas.

luin jostain päin intter nettiä myös sellaista, notta kun menee mainettaan puhristamaan ja pudottaa kaikki fyrkendahlinsa maahan ennen tätä operaatiota, on homma ilmahinen.

e. rahat voi myös halutessaan nostaa sitten maasta.
Super-Jari
22.01.2006 22:41:38
Oon liittymässä tuohon salamurhaajien kiltaan ja eka tehtävä on että pitää telottaa yks jannu ja sitä varten annettiin oikein kirjallinen lupa siihen, mutta kun jannun päälle käy niin saa samalla koko muun baarin kimppuun.

Mitä tuossa pitäis tehdä? Jäikö mulla jotain tajuamatta/huomaamatta?
ei haittaa, oon enolla.
Öyvind
22.01.2006 23:07:24 (muokattu 22.01.2006 23:07:45)
Oon liittymässä tuohon salamurhaajien kiltaan ja eka tehtävä on että pitää telottaa yks jannu ja sitä varten annettiin oikein kirjallinen lupa siihen, mutta kun jannun päälle käy niin saa samalla koko muun baarin kimppuun.

Mitä tuossa pitäis tehdä? Jäikö mulla jotain tajuamatta/huomaamatta?

No voit ravata ulos siitä kuppilasta ja jos vartija tulee pidättämään, paina present writs-vaihtoehtoa ja pääset taposta kuin koira veräjästä! Eli jos saat writin, jossa käsketään tappaa joku, on se laillista.
Myös kun olet niitannut tarpeeksi monta sälliä, kukaan ei enää uskalla raportoida tekosistas virkavallalle.
Uruk
23.01.2006 06:40:01
Provosoi jätkä sun kimppuus, puukota ja häivy.

Kukaan ei kysele.
"Liisa hakee sakset..."
Super-Jari
23.01.2006 06:49:04
No perkele. Koitin eilen jo tuota provosointia, mutta se pisti mua turpaan 100-0 :D
Ei ole mun snaipperista lähitaisteluun.
ei haittaa, oon enolla.
lethus1
23.01.2006 09:32:34
Maagien killan tehtävä, missä pitää paljastaa Telvanni spy on helppo, mutta kun olen Telvannin jäsen ja haluan to the top, voiko tuon Maagien killan tehtävän tehdä ilman ikäviä seuraamuksia ?
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Shitmanek
23.01.2006 12:39:29
No perkele. Koitin eilen jo tuota provosointia, mutta se pisti mua turpaan 100-0 :D

Hakkaa se vain kuoliaaksi, saattavat sitten lopettaa taistelun. En kyllä muista hyökkäsivätkö ollenkaan kun itse pelasin.
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Fat Tony
23.01.2006 16:11:53
Maagien killan tehtävä, missä pitää paljastaa Telvanni spy on helppo, mutta kun olen Telvannin jäsen ja haluan to the top, voiko tuon Maagien killan tehtävän tehdä ilman ikäviä seuraamuksia ?

Jos oikein muistan niin ei tapahtunut mitään. Tallenna ja koita
Torniojaws
23.01.2006 18:43:21

Ei ole seuraamuksia. Se Telvanni Spy on ***spoileri:

Maagien killan Treboniuksen avustaja.

*** spoileri ***
Relativity [Grindcore] ¤ Vortech [Industrial Progressive Metal] ¤ Coldway [Death Met
Moratoria
23.01.2006 21:35:27
Balmoran fighters guildissa tulee semmoinen tehtävä että täytyy saada joku code book eräältä thieves guildin jäseneltä, mutta sitä ei oikeen tunnu saavan vaikka lahjois. Enkä oikeen viitti ryöstää/tappaa kun olen thieves guildin jäsen ( en tosin tee sille yhtään tehtäviä).
Cujo
23.01.2006 21:51:57
Balmoran fighters guildissa tulee semmoinen tehtävä että täytyy saada joku code book eräältä thieves guildin jäseneltä, mutta sitä ei oikeen tunnu saavan vaikka lahjois. Enkä oikeen viitti ryöstää/tappaa kun olen thieves guildin jäsen ( en tosin tee sille yhtään tehtäviä).

Tallennat vaikka ensin, ja koitat lahjoa sitä että se disposition nousisi jonnekin 80:een(?). Sitten pitäisi onnistua.
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
Öyvind
23.01.2006 22:42:48
Enkä oikeen viitti ryöstää/tappaa kun olen thieves guildin jäsen

No jos sie oot tarpeeks hyvä varas, ni eihän siun ees pitäs jäähä kiinni itse teosta?
Vaiko?
l6mp6l6
23.01.2006 23:46:46

pierase se hengiltä
naak
Stradlin
24.01.2006 00:45:00
No voit ravata ulos siitä kuppilasta ja jos vartija tulee pidättämään, paina present writs-vaihtoehtoa ja pääset taposta kuin koira veräjästä! Eli jos saat writin, jossa käsketään tappaa joku, on se laillista.
Myös kun olet niitannut tarpeeksi monta sälliä, kukaan ei enää uskalla raportoida tekosistas virkavallalle.

Ne vartijat voi sitten tappolupalappua tutkiessaan viedä sulta kaikki varastetut kamat myös. Itelläni on koko glass-armori jostain pöllitty, laitan ne aina maahan ennen ku meen juttelemaan vartijalle.
Ain't It Fun?
lethus1
24.01.2006 09:44:39
Ei ole seuraamuksia. Se Telvanni Spy on ***spoileri:

Joo, siis kyllä mä tiedän kuka se on ja on todisteetkin mutten ole vienyt niitä tehtävän antajalle. Siis siitä syystä että kuulun Telvanniin ja pelkään tämän katkaisevan suhteet heihin jos toimin heitä vastaan. Sanoit että Ei ole seuraamuksia, onko siis näin ihan tosi ?:D
Moratoria
24.01.2006 11:41:07 (muokattu 24.01.2006 11:41:24)
Tallennat vaikka ensin, ja koitat lahjoa sitä että se disposition nousisi jonnekin 80:een(?). Sitten pitäisi onnistua.

On kyllä ollut ihan täydessäkin ja silti pitää sen kirjan itsellään. Eikä se mun hahmo ole varas, se on Crusaderi.
lethus1
24.01.2006 12:24:10
On kyllä ollut ihan täydessäkin ja silti pitää sen kirjan itsellään. Eikä se mun hahmo ole varas, se on Crusaderi.

Sama. Olen joutunut niittaamaan aina. Sääli (?):D
Moratoria
24.01.2006 14:21:20
Sama. Olen joutunut niittaamaan aina. Sääli (?):D

Nii ja jos sen niittaa ni fighters guildissa ei oikeen digata.
Kitaravirtuaali
24.01.2006 14:50:41

Nii ja jos sen niittaa ni fighters guildissa ei oikeen digata.

Johan on kummaa. Mie sain sen lahjomalla pari kertaa, disposition taisi olla jotain 75:n tienoilla. Tuskin tuo speechcraftikaan siihen vaikuttaa, tai ehkä sitten. Tosin sitäkään ei ole kun jotain 35.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)