Aihe: Buustia liideihin - helpommin sanottu kuin tehty!
1 2 3 4
Härski
18.01.2006 14:39:54
Mitäs jos me kitaristit lopetettais se ainainen sooloilu ja keskityttäis ryhmätyöskentelyyn.

Mä alan basistiksi!
losli
18.01.2006 14:43:56
Mä alan basistiksi!

Mä heitän kaikki spedut suohon ja hitsaan vahvaimen kliinille. Sitten vedän Wah-soolotkin kitaran tonea pyörittelemällä.
"Potilas huolissaan saundeistaan. Muuten terve."
Aki
18.01.2006 14:52:36

Mutta ei sellaisella megasäröllä sitä soundia puhdisteta kliiniksi vain volanamikalla kitarassa.

Se ei tainnut olla tarkoituskaan. Vaan hieman rauhoittaa komppisoundia, jotta kaverin soolo kuuluu.

jos sitä pitäis kokoajan puolessa välissä ja vaihtaa sen soundin sitten puhtaalle...

Eiköhän sitä voi sitten säätää uudestaan sitä volumea... :oP No juu, taitaa olla tollasessa musassa vähän enemmän kiire ja kädet täynnä.

Ehdotettu EQ efektiloopissa on käyttämäni tapa, mainio homma kun saa vielä soolosoundistakin humisevat botnet ja riipivät diskantit tarvittaessa pois.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
BigPapa
18.01.2006 17:07:07

Aika monenlaisessa musassa on kiire, mutta silti ehtii häsläämään mitä ihmeelllisimpiä säätöjä soiton aikana.Se vaan on sellainen rutiini joka kehittyy vuosien soittamisen tuloksena.Ja siinähän se stratolla ainkin on kokajan volumenappula tyrkyllä kun soitetaan,vähän pikkusormella veivaa soiton lomassa niin siinähän se on.Enkä nyt tarkoita että metallimiesten pitäisi se tehdä , jos eivät kerran halua.Arvelisin että nuo ammattimetallistit tuotakin jonniin verran harrastavat.Mitä sitten luetaan metallinimikkeen alle....eikös skaala ole aika laaja.metalli,heavymetalli joka aiemmin oli kaiketi heavy ja sitä ennen vain rock tai jytä.....heavymetalthunder....eh....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Juzpe
19.01.2006 05:01:02

Bensaa kiukaalle!!! ....tana!

Itse tommosta NWOBHM-musaa soittelevana oon päätyny semmoseen ratkasuun jotta:
- Waffarin valinta: Semmonen josta saa vaiks 2 erillistä säröä ja sen pakollisen cliinin jo valmiiks. Vaihtoehtona mallintava, josta voi jokasen presetin volat säätää sopivaks, soundin muuttumatta. (yhellä kytkimellä sekä efektit, että soundit)
- Lattiapurkkien heivaaminen helevettiin (no ehkä wahia voin joskus käyttää, jos jaksaa kytkee)
- Efektiluuppiin kaiku (saa kädsästi pois jalkakytkimestä)

Bottom line: En tosin ite koskaan cliinejä käytä, joten 5150 on ruuvattuna molemmista kanavista gainit kaakkoon, ainoostaan sillä erolla, että se kuumempi kanava on 2 pykälää (asteikko 0-10) kovemmalla ku se konppikanava. Toimii ihan ookoo (jos päätevolat on yli viitosessa)
"I don't get into fights, I look for them" - Chris Holmes, WASP
askomiko
19.01.2006 11:30:54
Soolon ajaksi toinen vahvari sekaan. Hauskaa.
>:ž
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)