Nieby 18.01.2006 16:30:08 | |
---|
oisko kannattava ostos? eikö tuo ole aika halpa kunnon fenderiksi? soitan heavyä ja sopii ka ääneltään hyvin..? hieno se ainakin on..! mielipiteitä? |
Nieby 18.01.2006 16:30:39 | |
---|
|
naigou 18.01.2006 16:33:13 | |
---|
oisko kannattava ostos? eikö tuo ole aika halpa kunnon fenderiksi? soitan heavyä ja sopii ka ääneltään hyvin..? hieno se ainakin on..! mielipiteitä? Kyllä! Jos siinä lukee Fender ja Made In USA, niin ei voi mennä pieleen. Ja Presarit pitävät hyvin kutinsa myös alavireissä. Möllisty. |
mut toi kaula on yksiosainen... eiks 2 oo parempi? |
Teijo K. 18.01.2006 16:40:20 (muokattu 18.01.2006 16:41:19) | |
---|
mut toi kaula on yksiosainen... eiks 2 oo parempi? Ei se kuule ole ollenkaan noin yksinkertaista. Tärkeämpää kuin tuollaiset seikat on puun laatu ja miten se on sahattu ja työstetty se kaula sieltä puusta esille. Miten kulkee puun syyt ja kuinka tiheää puuta se on jne. Vaihtelee yksilöittäin kuten aina. Kyllä tuo rakenteellisesti on ihan validi tapa tehdä bassokitaran kaula. Munsta. |
Nieby 18.01.2006 16:47:42 | |
---|
pystyykö noita tilaamaan paikallisiin musaliikkeisiin? paljon maksaa tilaus? onko palautusoikeus? kun en ihan suoraan kotiin uskalla tilata jos vikaa ilmenee niin musatyöntekijät osaa hoitaa homman paremmin.. täällää meilläpäin ei myydä nimittäin muuta kuin sguiereita ja tokaita.. ibanezit ja yamahat löytyy mutta ei kunnon laatumerkkejä... |
TommiW. 18.01.2006 16:50:32 | |
---|
pystyykö noita tilaamaan paikallisiin musaliikkeisiin? paljon maksaa tilaus? onko palautusoikeus? Tallaat paikalliseen musaliikkeeseen, esittelet itsesi asiallisesti ja kysyt sieltä hintoja ja muita tietoja. Sedät varmaan auttavat mielellään. "Moi, mä oon Tommi, pääsenkö kakkoseen?" |
TommiW. 18.01.2006 16:50:49 | |
---|
ibanezit ja yamahat löytyy mutta ei kunnon laatumerkkejä... Öh?!? "Moi, mä oon Tommi, pääsenkö kakkoseen?" |
Nieby 18.01.2006 16:58:39 | |
---|
siis tarkoitan että löytyy sellasii max. 200€ soittimia iba on kyllä laadukas, mutta ei sellainen kuin haen xD täältä ei kailliita soittimia löydy.. ei pidä pahastua edellisestä..! |
TommiW. 18.01.2006 17:01:33 | |
---|
siis tarkoitan että löytyy sellasii max. 200€ soittimia iba on kyllä laadukas, mutta ei sellainen kuin haen xD Aa, no sitte, aattelin että huhhuh. Mutta niin, tilaile kotikaupungin liikkeeseen myyjiltä, ja jos palvelu ei pelaa, niin käy vaikka Helsingissä / jossain muussa kaupungissa Fender-jälleenmyyjän luona. "Moi, mä oon Tommi, pääsenkö kakkoseen?" |
Teijo K. 18.01.2006 17:01:40 | |
---|
pystyykö noita tilaamaan paikallisiin musaliikkeisiin? paljon maksaa tilaus? onko palautusoikeus? kun en ihan suoraan kotiin uskalla tilata jos vikaa ilmenee niin musatyöntekijät osaa hoitaa homman paremmin.. täällää meilläpäin ei myydä nimittäin muuta kuin sguiereita ja tokaita.. ibanezit ja yamahat löytyy mutta ei kunnon laatumerkkejä... Tähän en valitettavasti osaa vastata. Melkein kannattaisi tosiaan soittaa sinne liikkeeseen. Jos ihan sivukylillä austelet, niin kannattaa varautua Helsingin reissuun. Tuntuu ehkä kalliilta, mutta ei se siihen nähden ole kallista, että olet tekemässä vielä isompaa investointia bassoon, joka varmaan olisi sitten melko pitkäaikainen soittokumppani. Munsta. |
Nieby 18.01.2006 17:04:55 | |
---|
totta puhut! ja vielä pien offtopicci: eli mikä basso tarkalleen ottaen steve harrisilla on? |
TommiW. 18.01.2006 17:13:24 | |
---|
Käsittääkseni ainakin '71-ja '73 Precision Bass, joihin on juntattu kiinni Semour Duncanin QuarterPounder P-mikki, ja Bad-Assin talla. Voin olla väärässä tuon mikin ja tallan suhteen, mutta näin ainakin väitettiin XtremeMusicianissa. "Moi, mä oon Tommi, pääsenkö kakkoseen?" |
Ylläri 18.01.2006 17:18:08 | |
---|
Eikös Fenkulla ole joku Steve Harris Signature-passo? "Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon"
-Jari Porttila |
TommiW. 18.01.2006 17:19:38 | |
---|
"Moi, mä oon Tommi, pääsenkö kakkoseen?" |
Samu S. 18.01.2006 17:19:50 | |
---|
Eikös Fenkulla ole joku Steve Harris Signature-passo? Ei taida enää nykyisin olla mallistossa. << HEAVY METAL THUNDER >> |
leppälä 18.01.2006 17:21:02 | |
---|
siis tarkoitan että löytyy sellasii max. 200€ soittimia iba on kyllä laadukas, mutta ei sellainen kuin haen xD täältä ei kailliita soittimia löydy.. ei pidä pahastua edellisestä..! No Iba ei kyllä mitenkään erityisen laatuvehje ole, mutta Yamaha on. |
Samu S. 18.01.2006 17:23:23 | |
---|
<< HEAVY METAL THUNDER >> |
Teijo K. 18.01.2006 17:24:52 | |
---|
No Iba ei kyllä mitenkään erityisen laatuvehje ole, mutta Yamaha on. Tuossahan ei ole mitään järkeä. Ibanez tai Yamaha eivät ole mitään yhden mallin bassoja. Molemmilla on lukematon määrä eritasoisia soittimia joista löytyy ihan jokaista laatuluokkaa. Lisäksi vielä kaikki yksilöerot päälle. Munsta. |
leppälä 18.01.2006 17:26:24 | |
---|
siis tarkoitan tietenkin että ne halvimmat ibat ei kuulemma oo kovin hyviä Kalliimmat ibat on kyllä varmaan laadukkaampia xD ei pidä pahastua edellisestä..! |