Jannipaali 16.01.2006 17:26:14 | |
---|
Morjens. Minulla tämä mieli muuttuu aika usein, niin olen tässä ajatellut pistää kasaan jonkinlaista läpikaulaista kitaraa. Tämän mittoja haluaisin siksi, että voisin niiden avulla tehdä oman mallin, joka perustuu lentoveehen. Tässäpä niitä mittoja kaipaavia kohtia: http://img44.imageshack.us/my.php?image=flyingvpiirrustukset7zn.jpg Vasemmalta oikealle: - Rungon leveys - Rungon pituus - Lavan pituus - Lavan leveys Jos joku jaksaa ja on niin ystävällinen, että mittaisi nuo kohdat, niin palkitsen sen plussalla ja kiitoksilla. Ps. Rungon paksuus olisi myös hyvä tietää. Jee jee, artisti maksaa! /,,/ |
Joel Harald 16.01.2006 17:56:47 | |
---|
Onnittelen loistavasta kitaravalinnasta. Oma lentoveeni ei ole mikään standardi joten sen mitat eivät ilmeisesti kiinnosta. Itse asiani oli se että Lahden kirjastosta löytyy hyvät Flying-V:n piirustukset, jos niistä olisi jotain hyötyä kitaranrakenuksessa. Ostetaan telecasterin kaulamikki. |
Jannipaali 16.01.2006 18:24:58 | |
---|
Onnittelen loistavasta kitaravalinnasta. Kiitoksia vaan :D Tykästyin tuohon Flying V:n tuntumaan, kun testasin sellaista paikallisessa musaliikkeessä, joten päätin tekaista sellaisen itse. Oma lentoveeni ei ole mikään standardi joten sen mitat eivät ilmeisesti kiinnosta. Itse asiani oli se että Lahden kirjastosta löytyy hyvät Flying-V:n piirustukset, jos niistä olisi jotain hyötyä kitaranrakenuksessa. Tuo pitäisi vissiinkin kaukolainata, mutta en tiedä miten se tapahtuu. Valaiskaa minua. Jee jee, artisti maksaa! /,,/ |
Jeltz 16.01.2006 18:42:01 (muokattu 16.01.2006 18:42:13) | |
---|
Tuo pitäisi vissiinkin kaukolainata, mutta en tiedä miten se tapahtuu. Valaiskaa minua. Marssit kirjastoon ja kysyt enemmän ohjeistusta. Salon kirjastossa homma hoituu kaukolainalappu täyttämällä, ja hintaa taisi lainalle olla yksi euro. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
spyykko 16.01.2006 20:05:35 | |
---|
Ite olis taas tarvinnu tehdä |
jansu 17.01.2006 22:17:24 (muokattu 17.01.2006 22:18:52) | |
---|
Tällasia mittoja omassa Epiphone Korina ´58RI:ssä: - Rungon leveys: 424mm - Rungon pituus: 482mm (takana kaulan saumasta v:n kärkiin mitattuna) - Lavan pituus: 199mm - Lavan leveys: 101mm - Rungon paksuus: 40mm Liekö sitten Gibsonilla prikulleen samat mitat... BTW, kyseinen keppi ois myynnissä ;-) (EDIT: lisäys) Tässä ei lue mitään. |
Tällasia mittoja omassa Epiphone Korina ´58RI:ssä... Ei noista ole enää mitään hyötyä, kun kaukolainasin ne Veen piirrustukset Lahden kirjastosta. Piirrustukset pitäisi olla noudettavissa ensi viikolla. Jee jee, artisti maksaa! /,,/ |