okoranta 17.01.2006 00:34:44 (muokattu 18.01.2006 09:34:12) | |
---|
justiinsa joo, yritin saada selville noista dr red devilseistä ni johan lukittiin mun galluppi perskele..! No ei ole mielestäni mikään ihme. Mun mielestä pitää miettiä kannattaako tuollaisesta Topiccia aloittaa, sillä asia selviäis yhdellä puhelinsoitolla. Tai jos asut vielä itse paikkakunnalla, niin käy kysymässä. "Itse sijoittaisin rahaa hyväsoundiseen kaappiin, sillä on kumminkin suurempi vaikutus soundiin kuin sitä ohjaavalla nupilla." - Temppari- |
Nieby 17.01.2006 08:12:30 | |
---|
katos kun juttu olikin siinä että kävin kysymässä ja eivät osanneet sanoa hintaa kun ei hyllystä löytynyt.. ja pääidea olikin se, että ovatko ne kielet edes hyvät..! |
pardy 17.01.2006 12:28:40 (muokattu 17.01.2006 12:29:14) | |
---|
katos kun juttu olikin siinä että kävin kysymässä ja eivät osanneet sanoa hintaa kun ei hyllystä löytynyt.. ja pääidea olikin se, että ovatko ne kielet edes hyvät..! Ei kukaan meistä voi todellakaan tietää mitä se kyseinen liike pitää hintana niille kielille, jos eivät sullekaan osanneet sanoa. Ja varmaan olet huomannutkin ettei täällä kellään kokemuksia niistä kielistä ole, kaikkien samaa aihetta käsittelevien aloittamasiesi ketjujen perusteella. |
Ylläri 17.01.2006 12:55:36 (muokattu 17.01.2006 12:56:43) | |
---|
Se johtuu siitä että kaikki letkeys, ts. paskanjauhanta, on siirtynyt tuohon yleensä ylinnä olevaan dada-ketjuun, ja muissa ketjuissa pyritään puhumaan asiaa. Vaikkei näköjään aloittajan valituksien mukaan olla siinä (vieläkään) onnistuttu. Tervetuloa pistäytymään siellä. Minä mitään dadoja... liian tyhmä ja hidas moiseen, tähänkin vastaukseen meni tuommoinen 15 tuntia. "Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon"
-Jari Porttila |
fox 17.01.2006 13:23:20 | |
---|
Minä mitään dadoja... liian tyhmä ja hidas moiseen, tähänkin vastaukseen meni tuommoinen 15 tuntia. Kyä sä siellä pärjäät, pärjäänhän minäki... ;) |
nro5 18.01.2006 09:27:24 | |
---|
Meitsille tämä bassopalsta on ollut tärkeä, sekä ajankuluksi että hyödyksi. Sympaattista porukkaa täynnä... Tässä olen kyllä täysin Johanneksen linjoilla. Mielestäni bassopalstalla ollaan eletty harvinaisen sulassa sovussa verrattuna ties mihin muihin foorumeihin. Ja ajoittain täältä saa irti tosi hyvää tietoakin uusista ja ihmeellisistä asioista. Että piissiä vaan kaikille. |
Tasapaino 18.01.2006 14:47:05 | |
---|
Lähes kaikkien muusikoiden keskustelupalstojen ongelmana on tietty sisäpiiriläisyys. Kullekin palstalle kerääntyy joukko, suurempi tai pienempi, joka on alastaan valveutunut ja letkeytä suustaan. Bassopuolella tällainen sisäpiirin "kokoontuminen" on johtanut ainakin osin siihen, että he keskustelevat täällä keskenään, useimmiten ohi aiheen ja muuten vain. (Miten monta asiallista kommenttia Sam Otherilta on kuultu?) Näin siksi, että basisteja on vähemmän, siten varsinkin sisäpiiri on pienempi, niinpä he tuntevat toisensa. Tämä näkyy muun muassa siinä, että he kehuskelevat kuuluvansa bassopalstan ylipapistoon tai sisäpiiriin. Eikä se nyt niin vakavaa olisi, mutta tuntuu vahvasti, että turhan löpinän jauhaminen on osalle sisäpiiriläisistä pääasia. Vaikkapa kitarapuolella vastaavasti sisäpiiri on laaja, eivätkä he edes pidä itseään sisäpiirinä, juuri siitä syystä etteivät niin tunne toisiaan. Tästä syystä keskustelut usein ovat värikkäitä, ja pysyvät aiheessa, eivätkä varsinkaan mene kolmen tai neljän kirjoittajan vitsinvääntelyksi. Lisäksi ainakin basso- ja kitarapalstalla on sellainen ongelma, että niitä, joilla ei ole avatarta, hienoa kuvausta pitkästä soittokokemuksesta ja laajasta kamavarastosta tai lukemattomia kirjoitettuja viestejä, heitä ei oteta tosissaan. Ei varmaan minunkaan olisi pitänyt mitään kirjoittaa Steve Harrisia koskevaan ketjuun yhtään mitään. Okei, olihan se mun kommentti suoraan kirjasta ja se olisi pitänyt muistaa mainita, mutta helvetinkös väliä ja ketä se haittaa, mistä se tieto on, silti vittuilua oli seuraavassa viestissä. Ei minulla mitään haavoja sieluun jäänyt, esimerkkinä tämän vuodatin. Eiköhän se niin ole, että tämä palsta ei ole kaverisuhteiden muodostamiseen tai ylläpitämiseen tarkoitettu. Kuten joku sanoi, keskustelun on tarkoitus rönsyillä, mutta olisi melkoisen suotavaa, että tätäkin palstaa voisi pitää edes jonkinmoisena tiedonhakuvälineenä. [( Vapaustaistelija Tasapaino )] |
Teijo K. 18.01.2006 14:54:27 | |
---|
Tämä näkyy muun muassa siinä, että he kehuskelevat kuuluvansa bassopalstan ylipapistoon tai sisäpiiriin. Sisälukutaito hoi. Ei kukaan "kuulu" bassopalstan ylipapistoon, vaan minä olen se ylipapisto, yksin. Samoin hemmo on sisäpiiri, yksin. Ironiantajua hieman nyt siihen tulkitsemiseen. Ei kaiken tarvitse olla niin vakavaa. Munsta. |
(Miten monta asiallista kommenttia Sam Otherilta on kuultu?) Rölölöö!!! "Mitäs menit pyytämään mut tänne!" -Leif Segerstam |
sirdickyj 18.01.2006 15:42:32 | |
---|
Sisälukutaito hoi. Ei kukaan "kuulu" bassopalstan ylipapistoon, vaan minä olen se ylipapisto, yksin. Samoin hemmo on sisäpiiri, yksin. Ironiantajua hieman nyt siihen tulkitsemiseen. Ei kaiken tarvitse olla niin vakavaa. Vitut te mitn oo. Mä oon The Bringer Of War, ja kohta täälläkin saa jengi isän kädestä. Paitsi vakiojengi, muut menee omille kylille remuaman, nii. Vittu ennenkääe itultu mein kylän snagarille soitteleen. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
M.Hanski 18.01.2006 16:09:44 | |
---|
Lähes kaikkien muusikoiden keskustelupalstojen ongelmana on tietty sisäpiiriläisyys. Kullekin palstalle kerääntyy joukko, suurempi tai pienempi, joka on alastaan valveutunut ja letkeytä suustaan. Bassopuolella tällainen sisäpiirin "kokoontuminen" on johtanut ainakin osin siihen, että he keskustelevat täällä keskenään, useimmiten ohi aiheen ja muuten vain. (Miten monta asiallista kommenttia Sam Otherilta on kuultu?) Näin siksi, että basisteja on vähemmän, siten varsinkin sisäpiiri on pienempi, niinpä he tuntevat toisensa. Tämä näkyy muun muassa siinä, että he kehuskelevat kuuluvansa bassopalstan ylipapistoon tai sisäpiiriin. Eikä se nyt niin vakavaa olisi, mutta tuntuu vahvasti, että turhan löpinän jauhaminen on osalle sisäpiiriläisistä pääasia. Vaikkapa kitarapuolella vastaavasti sisäpiiri on laaja, eivätkä he edes pidä itseään sisäpiirinä, juuri siitä syystä etteivät niin tunne toisiaan. Tästä syystä keskustelut usein ovat värikkäitä, ja pysyvät aiheessa, eivätkä varsinkaan mene kolmen tai neljän kirjoittajan vitsinvääntelyksi. Lisäksi ainakin basso- ja kitarapalstalla on sellainen ongelma, että niitä, joilla ei ole avatarta, hienoa kuvausta pitkästä soittokokemuksesta ja laajasta kamavarastosta tai lukemattomia kirjoitettuja viestejä, heitä ei oteta tosissaan. Ei varmaan minunkaan olisi pitänyt mitään kirjoittaa Steve Harrisia koskevaan ketjuun yhtään mitään. Okei, olihan se mun kommentti suoraan kirjasta ja se olisi pitänyt muistaa mainita, mutta helvetinkös väliä ja ketä se haittaa, mistä se tieto on, silti vittuilua oli seuraavassa viestissä. Ei minulla mitään haavoja sieluun jäänyt, esimerkkinä tämän vuodatin. Eiköhän se niin ole, että tämä palsta ei ole kaverisuhteiden muodostamiseen tai ylläpitämiseen tarkoitettu. Kuten joku sanoi, keskustelun on tarkoitus rönsyillä, mutta olisi melkoisen suotavaa, että tätäkin palstaa voisi pitää edes jonkinmoisena tiedonhakuvälineenä.
Ota nyt hyvä ihminen se tappi pois perseestä. "Ja nyt tungette ne s**tanan sähköopas-supergalvanoitu-putkivaffarin-impendanssi-keinokuorma-mummonsukka-ensiökäämi-yliteho-aliajettu-insinöörikeskustelunne sinne oman topiccinsa alle, ei tommosta voi lukea ilman hedaria." - Wasara |
TommiW. 18.01.2006 16:10:40 | |
---|
Ota nyt hyvä ihminen se tappi pois perseestä. + tuli. "Moi, mä oon Tommi, pääsenkö kakkoseen?" |
hemmo 18.01.2006 16:17:24 (muokattu 18.01.2006 16:19:56) | |
---|
(Miten monta asiallista kommenttia Sam Otherilta on kuultu?) Tämä on muuten ihan totta, mutta, huom!, kaikki ovat jo siihen yleisesti tottuneet eikä siihen enää kiinnitetä lainkaan huomiota. Semmoinen kiltti kylähullu, niinko. Näin siksi, että basisteja on vähemmän, siten varsinkin sisäpiiri on pienempi, niinpä he tuntevat toisensa. Minä olen sisäpiiri, yksin. Tämän on jo ylläpitokin tunnustanut, kännissä tosin. Lisäksi ainakin basso- ja kitarapalstalla on sellainen ongelma, että niitä, joilla ei ole avatarta, hienoa kuvausta pitkästä soittokokemuksesta ja laajasta kamavarastosta tai lukemattomia kirjoitettuja viestejä, heitä ei oteta tosissaan. Tässä on sellainen pointti, että jos ei kerro itsestään mitään, kuten sie, niin ei voi lainkaan luottaa mihinkään. Voi olla vaikka Suomen kovin tiluhemmo tai 12 v. finninaama. Mie en enää kerro mitä kamaa mulla on, ettei niitä osteta. 8-) Eiköhän se niin ole, että tämä palsta ei ole kaverisuhteiden muodostamiseen tai ylläpitämiseen tarkoitettu. Tämä on puhdasta hölynpölyä. Jos me, sisäpiiri, ylipapisto ja muut tahot, olemme tämän Mnetin ansiosta tutustuneet IRL ja pidämme täällä yhteyttä, niin entä sitten. Sou fak. "Oot hullu haalija" -hellasärö. |
Ylläri 18.01.2006 16:37:37 | |
---|
Eiköhän se niin ole, että tämä palsta ei ole kaverisuhteiden muodostamiseen tai ylläpitämiseen tarkoitettu. ??? Ei mene tämmöinen ajattelu jakeluun minulle millään. Jos toiset tulee hyvin toimeen keskenään, niin miten se on millään tavalla muilta pois? Turha itkeä mistään kaistan tuhlaamisesta tai palstan "tarkoituksesta" tms. Ylläpitäjillä on absoluuttinen valta Mnetin linjanvedon ja resurssien käytön suhteen, jos he kokisivat dadailun vahingolliseksi he olisivat sen tavalla tai toisella estäneet. "Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon"
-Jari Porttila |
Värinä 18.01.2006 16:38:56 | |
---|
Mie en enää kerro mitä kamaa mulla on, ettei niitä osteta. 8-) Pitipä käydä katsomassa tuota omakuvausta: Tomaattikastike: "oreganoo tai jotain yrttiä" Nih. Rock and/or Roll |
Antti Takalo 18.01.2006 16:39:38 | |
---|
Tämä on muuten ihan totta, mutta, huom!, kaikki ovat jo siihen yleisesti tottuneet eikä siihen enää kiinnitetä lainkaan huomiota. Semmoinen kiltti kylähullu, niinko. Mä oo muuten kerran saanu asiallisen kommentin! PRÖÖT. |
Pirkka 18.01.2006 16:40:07 | |
---|
Eiköhän se niin ole, että tämä palsta ei ole kaverisuhteiden muodostamiseen tai ylläpitämiseen tarkoitettu. Joo. Kyllä. Ensisijaisesti näin. Onneksi tää soittaminen on sellaista hommaa mitä kannattaa harjoittaa yksin kotona. Mä joskus mokasin jo ala-asteella ekan kerran kun tutustuin muihin lapsiin ja sain kavereita vaikka sekin paikka oli oikeasti tarkoitettu oppimista varten. Sori että tartun yhteen lauseeseen. |
TommiW. 18.01.2006 16:48:48 | |
---|
Tämä on muuten ihan totta, mutta, huom!, kaikki ovat jo siihen yleisesti tottuneet eikä siihen enää kiinnitetä lainkaan huomiota. Semmoinen kiltti kylähullu, niinko. Mullekin se on joskus sanonu jotain viksua. Son tavallaan semmonen vuorella asuva viisas miäs, joka puhuu enemmän tai vähemmän sekasia, mutta se heittelee sinne väliin semmosia kosmoksen suurimpia viisauksia. Nih. "Moi, mä oon Tommi, pääsenkö kakkoseen?" |
Ylläri 18.01.2006 17:09:58 | |
---|
Mullekin se on joskus sanonu jotain viksua. Son tavallaan semmonen vuorella asuva viisas miäs, joka puhuu enemmän tai vähemmän sekasia, mutta se heittelee sinne väliin semmosia kosmoksen suurimpia viisauksia. Tai vähän niin kuin horoskoopit: riittää kuin yhden kerran sadasta osuu oikeaan, niin jo on ihmiset monttu auki:"ihme juttu, kyllä niissä vaan jotain perää on!"
Vitsi, vitsi! Kaikkihan tietää että ´skoopit on 100% totuus. "Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon"
-Jari Porttila |
Tasapaino 18.01.2006 18:53:29 | |
---|
Eiköhän se niin ole, että tämä palsta ei ole kaverisuhteiden muodostamiseen tai ylläpitämiseen tarkoitettu. No perkele, basisteille täytyy näemmä suomentaa. Siinä lukee "tarkoitettu". Toisin sanoen yhteyksien pitäminen kavereihin ei ole ykkössijana tällä foorumilla, näin olen vakavissani ymmärtänyt. Kun näin sanon, ei se tarkoita, etteikö se sallittua olisi minunkaan mielestä, mutta täällä bassopuolella se tuntuu nousseen pääosaan. Vai eikö keskustelut turhan usein olekin tiettyjen kavereitten ihmeellistä jutustelua? Se ei liiemmin ole hyväksi jos sitä tapahtuu ketjussa, josta oikeasti hakee tietoa tai mistä muuten olisi kiinnostunut. Ymmärrätte varmaan, basistit jopa ;) Ja otetaanhan ihan lungisti kaikki, en minä sotaa julistanut. [( Vapaustaistelija Tasapaino )] |