Aihe: Gamma Ray - Majestic
1 2 3 4 5
Jkob
15.01.2006 14:04:35
Suunnitelmissa oli mutta maanantai on kyllä niin huono päivä tulla täältä päin Suomea Helsinkiin ettei toista ole. Jää myös tämä harmittamaan, Tuskaankaan en päässyt.

Suunnitelmiin muutos; huomenna suuntana Helsingin Tavastia. Onkosta lämppäristä mitn tietoa?
"Jahas, kortsuja ja punaviiniä. En käytä kumpaakaan." - RR4E Ranskasta
kid ego
15.01.2006 14:46:16
Suunnitelmiin muutos; huomenna suuntana Helsingin Tavastia. Onkosta lämppäristä mitn tietoa?

Eipä ole kuulunut. Hieno keikka tullee silti.
Paska soi ja balalaikka haisee.  •••  Kuolema kuittaa kalavelan.
Da Make
16.01.2006 10:40:45
Eipä ole kuulunut. Hieno keikka tullee silti.

Nocturnal Rites olisi kyllä helkkarin kova, mutta taitaa jäädä näkemättä..
Tänään sitten!

Majestic släbänderi on helkkarin kova.
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
Jormaz
17.01.2006 12:21:05
Olipa helvetin hyvä keikka. Suomalaista miesrumuutta nähtiin lavalla yllättävän paljon.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Da Make
17.01.2006 13:48:57
Olipa helvetin hyvä keikka. Suomalaista miesrumuutta nähtiin lavalla yllättävän paljon.

Tosiaan, 2:3 suomi vs. muut. Sain muuten plekun ja rumpukapulan, jos hinnasta sovitaan niin..
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
Jormaz
17.01.2006 14:04:15
Sain muuten plekun ja rumpukapulan, jos hinnasta sovitaan niin..

Sain muutaman pullon kaliaa takahuoneessa. Olin ns. skenettämässä.
In Goth We Trust!
kid ego
17.01.2006 14:13:23 (muokattu 17.01.2006 14:15:07)
Keikka oli hemmetin kova, mutta olisin kaivannut lämppäriä. Yleisö tuntui olevan alussa vähän jäässä. Hehheh, ei varmaan ollut Henjo jurrissa niitä rappusia kuperkeikkaillut? Ei vissiin, hähhäh!! Mutta hienoa, että yhtä Saksan, Euroopan ja koko maailman kovinta bändiä oli edustamassa lavalla kaksi suomalaista. Zimmermanni pisti kohtalaisen kovan rumpusoolon.

Menikö Kaitsulla siinä alussa ESP-kitara paskaksi vai mitä se riehui? Lopetti laulamisen hetkeksi, heitti kitaran kaulaltaan ja sai teknikolta Flying V:n. Multa meni vähän ohi.

Ääneni meni lähes täysin kun lauloin 1,5 tuntia mukana. Välillä kun en muistanut sanoja, ölisin vain jotain "jee iäööö, iäööö" -tyylistä. Frendit sanoivatkin ihmetelleensä mitä horisin, mutta totesin että pakko oli jotain vetää.
Da Make
17.01.2006 15:04:39
Menikö Kaitsulla siinä alussa ESP-kitara paskaksi vai mitä se riehui? Lopetti laulamisen hetkeksi, heitti kitaran kaulaltaan ja sai teknikolta Flying V:n. Multa meni vähän ohi.

No Dirk potkaisi sen Hansenin Shure SM57 mallisen mikin ihan vinoon kartiosta, jolloin Hansenilla hukkui ilmeisesti ainakin monitorointi, kitara vaihtoon ja vaihdon yhteydessä katkesi (1. ohut) e-kieli, jonka teknikko vaihtoi samalla kuin kytki SansAmpista Line Outin.
kid ego
17.01.2006 15:10:54
No Dirk potkaisi sen Hansenin Shure SM57 mallisen mikin ihan vinoon kartiosta, jolloin Hansenilla hukkui ilmeisesti ainakin monitorointi, kitara vaihtoon ja vaihdon yhteydessä katkesi (1. ohut) e-kieli, jonka teknikko vaihtoi samalla kuin kytki SansAmpista Line Outin.

Toisilla on tarkemmat silmät kuin toisilla.
Da Make
17.01.2006 16:00:58
Toisilla on tarkemmat silmät kuin toisilla.

voisin kertoa SansAmpin muistipaikatkin, peilasin kitarateknikon kädessä olevan kitaran kautta. Luulen olevani kovakin kamapoliisi.
Jkob
17.01.2006 18:54:34
voisin kertoa SansAmpin muistipaikatkin, peilasin kitarateknikon kädessä olevan kitaran kautta. Luulen olevani kovakin kamapoliisi.

Oli kyllä parhautta. Keikka, ei matka takaisin. Forssan poliiseille terveisiä. Tanan komodot.
"Jahas, kortsuja ja punaviiniä. En käytä kumpaakaan." - RR4E Ranskasta
Vilhelmus
17.01.2006 19:33:03

Oli kyllä parhautta. Keikka, ei matka takaisin. Forssan poliiseille terveisiä. Tanan komodot.

Samat sanat.

Keikan hienointa antia henkilökohtaisella tasolla olivat vanhat klassikot Heaven Can Wait ja One With The World.
Lienet hieman.
Flash
18.01.2006 11:09:33

Samat sanat.

Keikan hienointa antia henkilökohtaisella tasolla olivat vanhat klassikot Heaven Can Wait ja One With The World.

Kertokaapa ihmeessä vielä lisää keikasta, settilista jne. Niin, ja kukas suomalainen siellä oli kitarassa?
Live Music Is Better!
Vilhelmus
18.01.2006 11:26:19

Kertokaapa ihmeessä vielä lisää keikasta, settilista jne. Niin, ja kukas suomalainen siellä oli kitarassa?

Guardians Of Mankindin ja Eleniumin Kasperi Heikkinen. Tuossa juttua Eleniumin sivuilta:

"18.01.06 Kasperi plays a few shows with Gamma Ray! Yes, it is actually true. Kasperi Heikkinen of Elenium is helping the German heavy metal band Gamma Ray out. Henjo Richter (GR's second guitarist) accidentally hurt his hand just before Gamma Ray's show at Tavastia 16.1.2006. Knowing Kasperi's skills from his contributions for the Gamma Ray tribute band Guardians of Mankind, that includes 2 Merging Flare members, the GR guys invited him to help out a little and he played the show through successfully. Kasperi will play a couple of more shows in Norway and Sweden, too, before Henjo's hand is recovered. Some pictures from the Tavastia show can be seen here."
Lienet hieman.
Jormaz
01.02.2006 11:16:10
Some pictures from the Tavastia show can be seen here."

Eli siis here: http://www.vedenpaa.com/eldiablo/ga … nts&event_id=274&band_id=10
In Goth We Trust!
Akiman
20.02.2007 22:03:09

Huom! Olet kirjoittamassa yli 384 päivää vanhaan ketjuun!

Ja vain kertoakseni, että Korroosio.fi tarjoaa nyt kaikkien Gamma Ray studioalbumien arviot.

Heading For Tomorrow (1990)
Sigh No More (1991)
Insanity & Genius (1993)
Land Of The Free (1995)
Somewhere Out In Space (1997)
Powerplant (1999)
No World Order (2001)
Majestic (2005)
WWW.KORROOSIO.FI
Nieby
31.07.2007 14:43:46
Huom! Olet kirjoittamassa yli 160 päivää vanhaan ketjuun!

*Nosto*

Jos nyt pitäisi valita yksi Gamma Rayn levy, joka näyttäisi kaikki bändin parhaat puolet, niin mikä se olisi? Olen ostamassa esikoistani ja en viitsi heti huonointa levyä ostaa... Kunnon poweria ja rivakoita rihvejä kiitos!
Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne |
Räbbänä
31.07.2007 15:21:45

*Nosto*

Jos nyt pitäisi valita yksi Gamma Rayn levy, joka näyttäisi kaikki bändin parhaat puolet, niin mikä se olisi? Olen ostamassa esikoistani ja en viitsi heti huonointa levyä ostaa... Kunnon poweria ja rivakoita rihvejä kiitos!

Mitä itse nyt kuullut Gamma Rayta, (No World Order, Powerplant ja Majestic) niin viimeksi mainittu on oma suosikkini. Täyttä terästä albumi mielestäni. Tällä hetkellä ylitse muiden nousevat avausraita My Temple, Blood religion ja Condemned to hell.
"Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
Jebe-
31.07.2007 15:22:51

*Nosto*

Itse valitsisin joko Land Of The Freen tai Somewhere Out In Spacen.
LoTF edustaa hieman enemmän tuota vanhempaa kikkelihevipuolta ja levy sisältää aika monta Gamma Ray -klassikoksi lueteltavaa biisiä. SOIS on taas käännös ehkä hieman rankempaan suuntaan mitä myös seurannut Powerplant jatkaa.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)