Aihe: Wurlitzer - Mitähän mahtaa maksaa?
1
MelliW
11.01.2006 13:25:38
Juu elikkä wurlitzer kiinnostaisi kovasti, mutta kovin vähäisestä tarjonnasta johtuen mulla on hyvin hatara käsitys että millä hinnalla sellaisen vois saada. Elikkä paljonkos olette omastanne maksaneet? Paljonko toimivasta laitteesta kannattaa maksaa?
Dirk
11.01.2006 15:23:11
Enpä osaa nykyhinnoista tarkemmin sanoa, mutta kaveri sai ilmaiseksi ihan hyväkuntoisen yksilön hakemalla pois; muutoin ois päätyny vanhalta omistajalta kaatopaikalle... tästä on tosin jo kauan aikaa.
M.i.k.key
11.01.2006 15:24:47
Tuntuu että ne on vielä vähän kalliimpia kuin Rhodesit. Omani hain Tukholmasta 14 tai 15 tuhatta kruunua eli sen puolitoistatuhatta euroa. Oli kyllä todella hyväkuntoinen.
Mä lopetan nää hommat!
mr.muzak
11.01.2006 22:00:22
Tuntuu että ne on vielä vähän kalliimpia kuin Rhodesit. Omani hain Tukholmasta 14 tai 15 tuhatta kruunua eli sen puolitoistatuhatta euroa. Oli kyllä todella hyväkuntoinen.

Mä sain pohjanmaalta halvalla vähän romuna olevan. Tai no, ei pahasti ollenkaan, kaikki osat tallella, yks jalka kiinnityksestä paskana, yks potikka puuttuu (phones vola), yks kieli kokonaan paskana, yhdessä koskettimessa tupakalla poltettu kolo...mut pedaali oli kunnossa mikä harvoin noissa vanhoissa on ees tallella. Kasken Olli teki hyvää jälkeä ja nyt sitä on ilo soittaa. Eli sellasta 600e yhteensä, malli siis 200B eli se missä ei ole vahvaria itsessään. Ehkä jonkun mielestä huono juttu, mutta tämäpä ei hurise _yhtään_. En kyllä myis nyt kovinkaan halvalla, varsinkin kun rhodeseistakin pyydetään jotain järjettömiä n.2000e hintoja. Tietty saahan sitä pyytää..Mä en kyllä wurlista hirveesti tota 1500e enempää maksais, ja tuolloinkin sais olla todella iskemättömässä kunnossa.
kultagal@
17.01.2006 17:55:55
harkitse nyt tarkkaan haluutko sen riesakseks?wurlitserit on kautta linjan jo vanhoja ja ainapaskana jos meinaat keikoilla raahata.varaosat kiven alla ja viritys kynsiviilan ja kolvin sekä tinan kanssa on yhtä juhlaa!ite vedän nord electrolla suoraan putkivahvariin ja oon ihan wurly fiiliksissä.suosittelen, painaakin vähemmän.
mr.muzak
17.01.2006 18:03:39
harkitse nyt tarkkaan haluutko sen riesakseks?wurlitserit on kautta linjan jo vanhoja ja ainapaskana jos meinaat keikoilla raahata.varaosat kiven alla ja viritys kynsiviilan ja kolvin sekä tinan kanssa on yhtä juhlaa!ite vedän nord electrolla suoraan putkivahvariin ja oon ihan wurly fiiliksissä.suosittelen, painaakin vähemmän.

No äläs nyt. Keikoista ei puhunut kukaan mitään. Ja ei ees tarvii keskustella aiheesta enempää, aito on aina aito, vikoineen kaikkineen. Jos haluu sen "helpon" vaihtoehdon niin miksei suoraan midi-kiippari ja läppäri plugareilla ja taas ollaan "ihan wurly fiiliksissä".:)
kultagal@
17.01.2006 22:21:02
Viritys on myös
todella stabiili eikä sitä normaalisti tinan ja kolvin kanssa tarvitse viritellä.

itellä kyllä tuppas kielet napsahtelemaan poikki vähän väliä.viila ja kolvi tuli tutuiksi.autotallissa oli 2wurly raatoa mistä otin varaosat, ja kyllä ne olikin tarpeen.
tottahan se on että aito on aina aito, mutta itse olen kyynistynyt sen verran että jos 10 keikalla on yleisössä edes yksi tyyppi joka osaa arvostaa että raahataan museovehkeitä keikoille se on jo hyvin.electro on tietysti kompromissi,mutten enää jaksa harrastaa soittimia.
soundi kuitenkin on tyydyttävä mielestäni.
mutta on se fiilis tietysti tärkeä,eli oikeä soitin on oikea soitin.

Kyllä se Nord electro onkin helppo korjata tien päällä(??)

no helpompi ainakin hoitaa lainasoitin illan keikalle jos soitin pragaa..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)