Musiikkia korville 17.01.2006 12:24:41 | |
---|
joo, sitä opetetaan G-koulussa ja kun on tarpeeks hyvä, niin alkaa saada G-pisteitä. HAAAHHAHAA Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
AnselmiMaa 17.01.2006 12:40:41 | |
---|
joo, sitä opetetaan G-koulussa ja kun on tarpeeks hyvä, niin alkaa saada G-pisteitä. Aha, ja valmistuttuaan saa G-kortin...? EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
aisa 17.01.2006 12:48:12 | |
---|
Aha, ja valmistuttuaan saa G-kortin...? aluks saa vaan pikku G:n, mut sit kun on ajanu vuoden verran, niin saa G-kortin. mä olen pohjimmiltani ihan mukava. |
veeka 17.01.2006 12:53:43 | |
---|
Kyllähän me Veekan kanssa jo oltiin puheissa, että lähdetäänkö tuonne, mutta loppu paukut kesken vielä :) Ehkäpä sitten seuraavalla kerralla jo. Näin on, sovittu ja kättä päälle! jyrkkä ehkä |
AnselmiMaa 17.01.2006 13:32:03 | |
---|
aluks saa vaan pikku G:n, mut sit kun on ajanu vuoden verran, niin saa G-kortin. Ammatikseen ajavien on mahdollista saada yhdistelmä G (ns. raskaan G:n kortti) EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
Decker90 17.01.2006 13:32:51 | |
---|
Ne MD:t missä ne sitte on? Siinä pöydällä oli soitteluiden jälkeen kaks MD:tä kenelle ne oikein meni, vai jäikö siihen? Se on kuitenkin ravintoloitsija napannu ne, ja vetää nyt noppa-corollalla luu ulkona Hämeenkatua ja kuuntelee humppaa. Ne Md:t omakätisesti ojensin anselmille.... Ja se ÄM:n piuha on tallessa, laita "privaatilla" tieto mihin postitetaan vai ootteko koska tulossa Tampereen suunnalle keikalle? Jokos joku on ottanut "pässiä sarvista" ja ryhtynyt enskesän hommaa suunnitteleen? Päivämäärä olis nyt enstex tärkee, että saa vetää keikka kalenteriin henkeselit ylle sille päivälle =:0 "En syytä, enkä väitä...." |
kuunsirppi 17.01.2006 16:06:53 | |
---|
Kiitos mielenkiinnosta. Minä olen oikeasti tylsä tyyppi livenä, jota taas ei voi sanoa veljistäni Sertsosta ja Kuhilaasta. Veekan vinkeisiin en niin tarkkaan ole tutustunut. Mutta uskoisin poikien olevan hengessä mukana. Minä taas oon kuullut susta oikeesti vaan positiivisia lausuntoja näiltä m-nettiläisiltä. Kehuvat mukavaksi mieheksi. Minä tykkään mukavista miehistä ikään ja näköön katsomatta! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 17.01.2006 16:08:29 | |
---|
Liikuttavaa huolen pitoa! Olet MK hyvissä käsissä....epäilemättä! Mä ainakin pitäisin huolta AnselmiMaasta :o) Voisin jopa pudottaa muutaman kilon painoa, että jalat kestäis paremmin sylissäistumista *virn* Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
manjaana 17.01.2006 16:19:07 | |
---|
Mä ainakin pitäisin huolta AnselmiMaasta :o) Voisin jopa pudottaa muutaman kilon painoa, että jalat kestäis paremmin sylissäistumista *virn* Hihhihhiii..... ;o) Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
poppamies 17.01.2006 17:31:15 | |
---|
aluks saa vaan pikku G:n, mut sit kun on ajanu vuoden verran, niin saa G-kortin. Ajakaa te vain pikku G:llä. Mullapa on iso D. G-strings are for strippers |
riff 17.01.2006 18:13:19 | |
---|
Mä ainakin pitäisin huolta AnselmiMaasta :o) Voisin jopa pudottaa muutaman kilon painoa, että jalat kestäis paremmin sylissäistumista *virn* Joo ja sen kuhmuista;-) Selvä mies ei sisulle haise! |
riff 17.01.2006 19:32:52 | |
---|
Tänks, ÄM! Hyviä kuvia oot napsinu. (paitsi ne mis mun läskipää näkyy;-)) Selvä mies ei sisulle haise! |
Decker90 17.01.2006 20:32:29 | |
---|
Tänks, ÄM! Hyviä kuvia oot napsinu. (paitsi ne mis mun läskipää näkyy;-)) No kato, jonkun ne täytyy tuommosissakin kuvissa olla...? Ei kaikki voi aina olla niin ....vatun kuvauksellisia =;) Mutta hyviä olivat kaikki kuvat, vähän vaan alkoi pelottaa, mitä muiden kameroista löytyy... "En syytä, enkä väitä...." |
No kato, jonkun ne täytyy tuommosissakin kuvissa olla...? Ei kaikki voi aina olla niin ....vatun kuvauksellisia =;) :-( Mutta hyviä olivat kaikki kuvat, vähän vaan alkoi pelottaa, mitä muiden kameroista löytyy... Ei ne päivänvaloo kestä=-) Selvä mies ei sisulle haise! |
omarklah 17.01.2006 20:45:00 | |
---|
Ei ne päivänvaloo kestä=-) Ne pitää sitten laittaa yöaikaan jakoon.... Tää sit sanois tälleen... |
riff 17.01.2006 20:45:37 | |
---|
Ne pitää sitten laittaa yöaikaan jakoon.... Silloinhan täällä kaikki yleensä istuukin. Selvä mies ei sisulle haise! |
manjaana 17.01.2006 20:47:16 | |
---|
:-(
Ei ne päivänvaloo kestä=-) Heh, just ajattelin heitellä nuo omat jatkokäsittelyyn, lemmenlaulusta alkaen... *vink* Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
ÄM 17.01.2006 23:22:16 | |
---|
:-(
Ei ne päivänvaloo kestä=-) En mäkään ihan kaikkia uskaltanu pistää. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
manjaana 17.01.2006 23:26:34 | |
---|
En mäkään ihan kaikkia uskaltanu pistää. Luojan kiitos ;oD Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
jeppeq 18.01.2006 01:32:25 | |
---|
Ne Md:t omakätisesti ojensin anselmille.... Anselmin farkun taskut kertoa vois monta tarinaa..Toinen kuulemma löyty sieltä. Näitä hieman muokkailen, vaikkei näistä hihviä kyllä tule. Sanoisko, että soitonriemu ainakin paistaa läpi.... Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |