gandar 01.01.2006 16:40:59 | |
---|
Sotilas- ja virkapukuohjesäännössä on muistaakseni esimerkkikuviakin ja yksityiskohtaisempi selitys. Ko. opuksessa kerrotaan myös muita pukeutumiseen liittyvistä rajoituksista (korut, korvarenkaat, aurinkolasit, muut asusteet)... Ja YlPalvO löytyi siis täältä: http://www.mil.fi/reservilainen/pdf/YlPalvO.pdf Ceci n'est pas une signature |
Hymyilevä Käärme 05.01.2006 20:14:37 | |
---|
Onko kukaan muu koskaan omin silmin nähnyt varusmiespalvelustaan suorittavaa pitkähiuksista miespuolista henkilöä? Santahaminassa saapumiserä I/99:ssä palveli yönmusta rastafari - pitkät rastat päässään. Yleinen palvelusohjesääntö kun sallii henkilökohtaisen uskonnonharjoittamisen vaatimien "tunnusmerkkien" säilyttämisen, muita tapauksia kun Firma ei taida huomioon edes ottaa... "Aina ei voi voittaa. Aina voi hävitä." |
Jannipaali 05.01.2006 21:02:55 (muokattu 05.01.2006 21:03:29) | |
---|
Onko kukaan muu koskaan omin silmin nähnyt varusmiespalvelustaan suorittavaa pitkähiuksista miespuolista henkilöä? Santahaminassa saapumiserä I/99:ssä palveli yönmusta rastafari - pitkät rastat päässään. Yleinen palvelusohjesääntö kun sallii henkilökohtaisen uskonnonharjoittamisen vaatimien "tunnusmerkkien" säilyttämisen, muita tapauksia kun Firma ei taida huomioon edes ottaa... Sanoo, että on juutalainen rabbi :D Niillähän on pitkät hiukset? Jee jee, artisti maksaa! /,,/ |
Progressiveland 06.01.2006 16:16:15 | |
---|
tukkaa oli,tukka meni,tukka tuli takaisin.. kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |
AngusYoung 14.01.2006 20:09:42 (muokattu 05.02.2006 15:34:09) | |
---|
S*****i, mä ostan peruukin, eikun mä leikkaan ja sit kasvatan letin takas NIIN JUMALATTOMAN PITKÄKS ETTÄ VÄÄPELEITÄ SUN MUITA V******N!!! (tuskin ne mua kyllä intin jälkeen näkee) Pitääks letti leikata sodassakin? (sori toi kirjotusvirhe) |
Super-Jari 14.01.2006 20:40:08 | |
---|
S*****i, mä ostan peruukin, eikun mä leikkaan ja sit kasvatan letin takas NIIN JUMALATTOMAN PITKÄKS ETTÄ VÄÄPELEITÄ SUN MUITA V******N!!! (tuskin ne mua kyllä intin jälkeen näkee) Pitääks letti sodassakin? + |
En jaksa selata koko rullaa läpi joten voi tulla toistoa, mutta kuinkas intissä toimitaan korvisten ja muiden lävistysten kanssa? Saako käyttää ollenkaan? Viime kesänä narautin lenkin korvaan ja heinäkuussa täytyy vetää kurkkusalaatit niskaan eikä huvittais reiästä luopua. Paskapuhetta!! |
Toveri 17.01.2006 21:07:05 | |
---|
En jaksa selata koko rullaa läpi joten voi tulla toistoa, mutta kuinkas intissä toimitaan korvisten ja muiden lävistysten kanssa? Saako käyttää ollenkaan? Viime kesänä narautin lenkin korvaan ja heinäkuussa täytyy vetää kurkkusalaatit niskaan eikä huvittais reiästä luopua. Ei saa. Peliliike: käytä korua yöllä ja muista ottaa aamulla pois. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho |
Härski 17.01.2006 21:12:49 | |
---|
Ei saa. Peliliike: käytä korua yöllä ja muista ottaa aamulla pois. Paras Peliliike IKINÄ! |
Toveri 17.01.2006 21:16:56 (muokattu 17.01.2006 21:19:05) | |
---|
Paras Peliliike IKINÄ! Vitutti ku ei ite tajunnu tuota ennen kuin oli liian myöhäistä. E: Nii, eiku joo, todellinen Pirkka-pelitys: Vedä leirillä sukkahousut päähäsi, niin voit käyttää huoletta lävistyksiäsi ankaran ryömimisen ja röytämisen yhteydessä. Sukkahousut myös lämmittävät päätäsi seistessä vartiopoterossa paukkupakkasilla! Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho |
IommI 19.01.2006 14:58:46 | |
---|
Kerran se vaan kirpasee, teen niinku isäs tekisi. Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
Adonis 28.01.2006 13:19:51 | |
---|
Kerran se vaan kirpasee, teen niinku isäs tekisi. Oli sivari... I shave my ass with a battle axe. |
gandar 28.01.2006 15:01:14 | |
---|
Kuinkas intissä toimitaan korvisten ja muiden lävistysten kanssa? Saako käyttää ollenkaan? YlPalvo ( http://www.mil.fi/reservilainen/pdf/YlPalvO.pdf) : "Näkyvien tai palvelusta vaarantavien korujen käyttö sotilaspuvun kanssa on kielletty. Kihla- ja vihkisormusta voi kuitenkin käyttää, mikäli ne eivät vaaranna palvelusturvallisuutta" Ceci n'est pas une signature |
Uruk 03.02.2006 08:43:10 | |
---|
Vituttaa eniten nää trendipellet tässä threadissa (Anteeksi yleistys, jos sinulla on kunnolliset aatteet takanasi). Sä menet inttiin, leikkaat tukkas, tottelet käskyjä ja olet hiljaa. Jos olet pasifisti tai sulla on joku muu hyvä syy sivariin, mene toki, en tuomitse eikä kenenkään pitäisi. Mulla itelläkin lähtee 35cm (taino jos tätä vauhtia kestää niin 45cm kutsuntoihin) tukkaa ja korvikset. Ei ne mua pitäis vituttavan, tukka kasvaa takas ja intin jälkeen voit lävistää ittes vaikka heinäseipäällä. "Liisa hakee sakset..." |
johnwilliam 03.02.2006 23:54:26 | |
---|
perkele "I discovered I scream the same way whether I'm about to be devoured by a Great White or if a piece of seaweed touches my foot." |
Ruoste 04.02.2006 18:19:03 (muokattu 05.02.2006 20:14:49) | |
---|
Saattaa olla sanottu jo, mutta tietääkseni armeijassa ei voida pakottaa mihinkään. EI tukanleikkuuseen eikä metsään röytämään lähtöön, ei mihinkään. Eli ei ole pakko tehdä niinkuin sanotaan mutta sitä hankalammat oltavat on luvassa mitä vähemmän tottelee. Kuulin tämän itse kutsunnoissa. |
Naama-amis 04.02.2006 18:38:05 | |
---|
Saattaa olla anottu jo, mutta tietääkseni armeijassa ei voida pakottaa mihinkään. EI tukanleikkuuseen eikä metsään röytämään lähtöön, ei mihinkään. Eli ei ole pakko tehdä niinkuin sanotaan mutta sitä hankalammat oltavat on luvassa mitä vähemmän tottelee. Kuulin tämän itse kutsunnoissa. Niin aina. |
kid ego 05.02.2006 14:48:58 | |
---|
Saattaa olla anottu jo, mutta tietääkseni armeijassa ei voida pakottaa mihinkään. EI tukanleikkuuseen eikä metsään röytämään lähtöön, ei mihinkään. Eli ei ole pakko tehdä niinkuin sanotaan mutta sitä hankalammat oltavat on luvassa mitä vähemmän tottelee. Kuulin tämän itse kutsunnoissa. Kuvailemasi tapaukset pistetäänkin seuraavaan maitojunaan. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. Lataa kavereiden tekemän leffan traileri tästä (13,3 Mt) ! |
Adonis 05.02.2006 17:45:41 | |
---|
Vituttaa eniten nää trendipellet tässä threadissa (Anteeksi yleistys, jos sinulla on kunnolliset aatteet takanasi). Sä menet inttiin, leikkaat tukkas, tottelet käskyjä ja olet hiljaa. Jos olet pasifisti tai sulla on joku muu hyvä syy sivariin, mene toki, en tuomitse eikä kenenkään pitäisi. Mulla itelläkin lähtee 35cm (taino jos tätä vauhtia kestää niin 45cm kutsuntoihin) tukkaa ja korvikset. Ei ne mua pitäis vituttavan, tukka kasvaa takas ja intin jälkeen voit lävistää ittes vaikka heinäseipäällä. Saat anteeksi. Inhoan ihmisten tappamista/sotaa (kukapa ei) ja yleistä tyhmyyttä tyyliin skinit yms. rasisti ja ISÄN MAAN toivot. Mutta en kuitenkaan jätä esimerkiksi elokuvaa katsomatta jos siinä tapetaan ihmisiä. Eli ihan perus ihminen. En yhtään parempi kuin muutkaan. Inttiin sitä ollaan menossa. Ottaa sen leikkimisenä ja kuntoiluna niin kivaahan se on! I shave my ass with a battle axe. |
Uruk 05.02.2006 18:21:56 | |
---|
Saat anteeksi. Inhoan ihmisten tappamista/sotaa (kukapa ei) ja yleistä tyhmyyttä tyyliin skinit yms. rasisti ja ISÄN MAAN toivot. Mutta en kuitenkaan jätä esimerkiksi elokuvaa katsomatta jos siinä tapetaan ihmisiä. Eli ihan perus ihminen. En yhtään parempi kuin muutkaan. Inttiin sitä ollaan menossa. Ottaa sen leikkimisenä ja kuntoiluna niin kivaahan se on! Jep, kuntohan siellä pahimmillakin nahjuksilla nousee! :D "Liisa hakee sakset..." |