Aihe: Legenda Get Onista
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Roitto
17.01.2006 15:31:41 (muokattu 17.01.2006 15:36:18)
No minkä nyt kukin kokee värisyttävänä.

Lakkaa toi provoilu. Ärsyttävää lukea kun "isokitaristisetä" kuittailee kaikille ketkä ei ole yhtä "kuuluisia" kuin hän itse. Minä en ainakaan jaksaisi lukea sitä kun joku aikuinen ihminen kiukuttelee täällä muille niiden mielipiteistä.
"Minä en tykkää hirveästi herra X:n soitosta"
"OLET IHAN VÄÄRÄSSÄ, SE ON MUN SERKUN KAIMAN EPÄVIRALLINEN KALJAKOPAN-KANTAJA"

E: Eihän se sinulta ole pois jos jollekulle nappaa jokin ilmeisesti suosikki-artistisi äänite? Eli vikinä pois.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Roitto
17.01.2006 15:32:12 (muokattu 17.01.2006 15:35:23)
Enpäs kerrokkaan....
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Ukko
17.01.2006 16:18:04

Lakkaa toi provoilu. Ärsyttävää lukea kun "isokitaristisetä" kuittailee kaikille ketkä ei ole yhtä "kuuluisia" kuin hän itse..

:)
BigPapa
17.01.2006 18:39:26 (muokattu 17.01.2006 18:42:02)

Lakkaa toi provoilu. Ärsyttävää lukea kun "isokitaristisetä" kuittailee kaikille ketkä ei ole yhtä "kuuluisia" kuin hän itse. Minä en ainakaan jaksaisi lukea sitä kun joku aikuinen ihminen kiukuttelee täällä muille niiden mielipiteistä.

E: Eihän se sinulta ole pois jos jollekulle nappaa jokin ilmeisesti suosikki-artistisi äänite? Eli vikinä pois.

Jos minä koen jonkin muun jutun Järvis Pekalta enemmän väristyttävänä niin mitä vittua se sulle kuuluu.Pidä sinä vaan huolta omista asioistasi.Saan kai minäkin mielipiteeni täällää sanoa ilman että, joku onneton molopää siihen puuttuu.Tuskin se on sulta pois se?Jos minun mielestäni Järvisen soolo St.Louis Bluesissa värisyttää minua enemmän niin se on minun asiani.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
sirdickyj
17.01.2006 19:21:23

Niin, toi on kyllä totta. Kun täällä yrittää tuoda ilmi esim. mielipidettään Alpun myöhempien aikojen soolotuotannon keölvottomuudesta, tai herran muista elintavoista (tottakai vaan tarinoiden perusteella) niin tulee "eiköhän keskitytä vaan hyviin muistoihin Pekasta", miks? Tai Nightwishin solistinvaihtoa koskevaan keskusteluun pitää kyumminkin tulla kommentoimaan "ketä kiinnostaa", vaikka ketjussa tais olla tuhat kirjotusta täynnä ja valtakunnan pääuutisissakin sitä kommentoitiin.

Tuossa rheinosen kanssa sähköpostiteltiin, ja mies oli saanut mieleensä muistikuvan Alpun Rock`n roll hoochie koo:sta jotenkin hienona vetona, ei muistanut sitä sooloakaan mitenkään erityisen ankeana. Kuunteli uudestaan, ja voinee rehtinä miehenä kertoa havaintonsa täälläkin? Pointti vaan on se, että objektiivinen suhtautuminen on valttia.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
sirdickyj
17.01.2006 19:43:37
BigPapa; ei, kyllä mielipiteensä saa sanoa, mutta mun mielestä hyviin tapoihin ei kuulu väheksyvä kommentointi. Mutta oikeasti, ehket väheksynytkään, vaan se on vaan sun staili.

Hoochie koo on mielestäni kelvoton kaikin puolin, soolo etunenässä. Mutta tosiaan, sitä voidaan kutsua myös erilaiseksi. Mun mielestä siinä tuli vaan täys huti, vissiin yritti Vernon Reidiä imitoida? Tiesittekö muuten, että Alppu tais diggailla kovasti Eddie Van Halenia, ainakin se julkisestikin ylisti sitä, ja oli lainannut frendiltä "Live without net":in, ja ollut tohkeissaan, kun pääs näkemään Edvardia livenä, vaikkakin videonauhurin välityksellä.
Roitto
17.01.2006 19:43:59
Jos minä koen jonkin muun jutun Järvis Pekalta enemmän väristyttävänä niin mitä vittua se sulle kuuluu.Pidä sinä vaan huolta omista asioistasi.Saan kai minäkin mielipiteeni täällää sanoa ilman että, joku onneton molopää siihen puuttuu.Tuskin se on sulta pois se?Jos minun mielestäni Järvisen soolo St.Louis Bluesissa värisyttää minua enemmän niin se on minun asiani.

Nohnoh, eipäs hermustuta. Asiahan on vain niin, että jos joku sanoo mielipiteensä, tulet yleensä lyttäämään mielipiteen sanomalla esim. Svidu, ketä kiinnostaa. Anteeksi jos otit tosta nokkiisi, mutta kai sitä mielipiteensä voisi perustella muutenkin kuin sanomalla sen siihen tyyliin että annat kuvan itsestäsi kaikkitietävänä yli-ihmisenä, joka tuntee kaikki suomen suuret rokut, tai siihen tyyliin että oma mielipiteesi on äärimmäisen oikea.
Jos tulee lisää asiaa niin ei pilata kiinnostavaa ketjua, vaan lähetä vaikka pikaviestiä.
Piis and löööv
Härski
17.01.2006 19:55:15
Tiesittekö muuten, että Alppu tais diggailla kovasti Eddie Van Halenia, ainakin se julkisestikin ylisti sitä, ja oli lainannut frendiltä "Live without net":in, ja ollut tohkeissaan, kun pääs näkemään Edvardia livenä, vaikkakin videonauhurin välityksellä.

Joo, tää on muuten mielenkiintoinen pointti, ei tavallaan ekana tulis mieleen Järvinen, joka sitä kehuu. Jossain kirjassa Albert sanoi jotenkin tyyliin: "Siihen aikaan mä olin kilahtanut Van Haleniin ihan kybällä" tai vastaavaa.. oisko ollu Jytinää Eestissä?
BigPapa
17.01.2006 19:56:24 (muokattu 17.01.2006 20:04:24)

BigPapa; ei, kyllä mielipiteensä saa sanoa, mutta mun mielestä hyviin tapoihin ei kuulu väheksyvä kommentointi. Mutta oikeasti, ehket väheksynytkään, vaan se on vaan sun staili.

Hoochie koo on mielestäni kelvoton kaikin puolin, soolo etunenässä. Mutta tosiaan, sitä voidaan kutsua myös erilaiseksi. Mun mielestä siinä tuli vaan täys huti, vissiin yritti Vernon Reidiä imitoida? Tiesittekö muuten, että Alppu tais diggailla kovasti Eddie Van Halenia, ainakin se julkisestikin ylisti sitä, ja oli lainannut frendiltä "Live without net":in, ja ollut tohkeissaan, kun pääs näkemään Edvardia livenä, vaikkakin videonauhurin välityksellä.

Tota joo saattaa olla että Vernonia mutta myös Jeff Beckiä. Pekka juuri noihin aikoihin sanoi, jos tätä nyt uskaltaa kirjoittaa edes kun kuitenkin sataa paskaa,että diggailee sellaisia kitaristeja jotka ei ajattele kitaraa kitarana vaan ihan jonain muuna, vaikka esim.lapiona.Silloin Braindamagen aikaan, ennen levyn tekoa Pekka taas lainasi minulta Freddie Kingin Bonanza Of Instrumentals ja Rock-Jerryn Eezie-Now levyn, jolla itse soittaa, kuunnellakseen niiltä jotain juttuja Braindamage levylle ja olihan siellä se Jennie Jennie Jennie.Juu ja diggaili kovasti Eddie Van Halenia ja olisi halunnut jossain vaiheessa olla niinkuin Eddie.Samoin Steve Vain mukana olo Dave Lee Rothin platalla oli Pekalle kova juttu.Tälläistä tällä kertaa.Mitähän nyt kirjoitin väärin.
sirdickyj
17.01.2006 20:05:26
Tota joo saattaa olla että Vernonia mutta myös Jef Beckiä. Pekka juuri noihin aikoihin sanoi, jos tätä nyt uskaltaa kirjoittaa edes kun kuitenkin sataa paskaa,että diggailee sellaisia kitaristeja jotka ei ajattele kitaraa kitarana vaan ihan jonain muuna, vaikka esim.lapiona.Silloin Braindamagen aikaan, ennen levyn tekoa Pekka taas lainasi minulta Freddie Kingin Bonanza Of Instrumentals ja Rock-Jerryn Eezie-Now levyn, jolla itse soittaa, kuunnellakseen niiltä jotain juttuja Braindamage levylle ja olihan siellä se Jennie Jennie Jennie.Juu ja diggaili kovasti Eddie Van Halenia ja olisi halunnut jossain vaiheessa olla niinkuin Eddie.Samoin Steve Vain mukana olo Dave Lee Rothin platalla oli Pekalle kova juttu.Tälläistä tällä kertaa.Mitähän nyt kirjoitin väärin.

Ainaskin toi vaan kertoo sen, että ne todelliset rokkiukot on vähiten puritaaneja, noihan on taas jokaiselle arvonsatuntevalle bluesnatsille kirosanoja noi Eddie ja Steve. Tätä olen juuri myös ajanut takaa tuossa kriittisyydessäni Alpun palvomista kohtaan; vaikken herraa missään tapauksessa henk.koht tuntewnut, niin mulle on aina jäänyt sellainen käsitys, että herra itse oli viimeisenä haluamassa harteilleen sankarin raskasta viittaa, ja toisaalta olisi taatusti myös diggaillut vaikkapa Tatu Mannbergin tulkintoja Ganes-biiseistä.
BigPapa
17.01.2006 20:22:37 (muokattu 17.01.2006 20:27:50)

Ainaskin toi vaan kertoo sen, että ne todelliset rokkiukot on vähiten puritaaneja, noihan on taas jokaiselle arvonsatuntevalle bluesnatsille kirosanoja noi Eddie ja Steve. Tätä olen juuri myös ajanut takaa tuossa kriittisyydessäni Alpun palvomista kohtaan; vaikken herraa missään tapauksessa henk.koht tuntewnut, niin mulle on aina jäänyt sellainen käsitys, että herra itse oli viimeisenä haluamassa harteilleen sankarin raskasta viittaa, ja toisaalta olisi taatusti myös diggaillut vaikkapa Tatu Mannbergin tulkintoja Ganes-biiseistä.

Joo siitä palvomisesta ei kohdallani ole myöskään kyse ja kyllä minäkin olen Van Halenini Jeff Beckini ja Steve Vaini yms kuunnellut ja kuuntelen edelleenkin ihan kaikenlaista musaa,kunhan se vain on hyvää minun mielestäni...huom.minun mielestäni.Bluesnatsiksi en myöskään itseäni luokittele.No siitä sankariksi haluamisesta en sano mitään Pekan osalta....; ), sanonpa vain, että asia voi olla toisinkin....suomalaisista Pekka diggaili Björnistä aikalailla.Ja tietenkin Tolosta sekä Dave ja Pekka diggaili toisiaan ja Ödnerin Jannea tietysti.Onhan suomessa ollut helvetisti hyviä kitaristeja muitakin,Petteri Salminen,Crisu Ristseppä,Matti Kurkinen jne jne.......silloin kun Pekasta on jotain puhuttu niin olen kommentoinut mitä olen mutta palvontaa en harrasta.

P.S. Se Dave Lee Rothin levy oli Eat ´Em And Smile tarkistin hyllystäni.Vaikea löytää kun vinyylit ei oo aakkosjärjestyksessä.
Härski
17.01.2006 20:39:56
P.S. Se Dave Lee Rothin levy oli Eat ´Em And Smile tarkistin hyllystäni.Vaikea löytää kun vinyylit ei oo aakkosjärjestyksessä.

Ai jolla Vai oli mukana? Kyllähän Vai mm. tuotti ja soitti kitaraa DLR:n Skyscraperilla.
BigPapa
17.01.2006 20:42:00 (muokattu 17.01.2006 20:51:56)

Ai jolla Vai oli mukana? Kyllähän Vai mm. tuotti ja soitti kitaraa DLR:n Skyscraperilla.

Tollakin oli Steve Vai, tuottaja Ted Templeman, Billy Sheehan Bassossa ja Greg Bissonette Rummuissa.

http://www.amazon.com/gp/product/B0 … 0919894-5155258?v=glance&n=5174

Ja tämä oli se levy jota Pekka diggaili ja josta kerroin.Onhan se Vai ollut tuolla Skyscraperillakin siitä vaan ei ollut nyt puhe.Ok?
Härski
17.01.2006 20:58:56
Tollakin oli Steve Vai, tuottaja Ted Templeman, Billy Sheehan Bassossa ja Greg Bissonette Rummuissa.

http://www.amazon.com/gp/product/B0 … 0919894-5155258?v=glance&n=5174

Ja tämä oli se levy jota Pekka diggaili ja josta kerroin.Onhan se Vai ollut tuolla Skyscraperillakin siitä vaan ei ollut nyt puhe.Ok?

Kas, tätäpä en edes tiennyt. Siis koko levyn olemassa oloa, heh. Ted Templemanhan on tämä Van Haleniakin tuottanut sälli, eli tuohan on sitten pakko hankinta. Kiitos!
rheinone
17.01.2006 21:33:39 (muokattu 17.01.2006 22:04:17)
Roitto: Lakkaa toi provoilu.

Ei kantsu provosoitua ;+)

sirdickyj: Tuossa rheinosen kanssa sähköpostiteltiin, ja mies oli saanut mieleensä muistikuvan Alpun Rock`n roll hoochie koo:sta jotenkin hienona vetona, ei muistanut sitä sooloakaan mitenkään erityisen ankeana. Kuunteli uudestaan, ja voinee rehtinä miehenä kertoa havaintonsa täälläkin? Pointti vaan on se, että objektiivinen suhtautuminen on valttia.

Kyllä mä Alpun R&R Hoochie Koosta kokonaisuutena diggaan. Kompit groovaa hienosti, mutta onhan se soolo tosiaan ihan karsee. Siinä sirdickyj on täysin oikeassa.

E: Mutta kyllä näissä musamieltymyskeskusteluissa täytyy sallia kohtuusubjektiivistakin suhtautumista. Kysymyshän on pitkälti fiilisjutuista, eiks ni? Se onki sitten taitolaji, miten sanoo subjektiivisen mielipiteensä lyttäämättä toisen mielipidettä. Siinä ois ehkä meidän kaikkien syytä vilkaista peiliin.

Härski: Kas, tätäpä en edes tiennyt. Siis koko levyn olemassa oloa, heh. Ted Templemanhan on tämä Van Haleniakin tuottanut sälli, eli tuohan on sitten pakko hankinta. Kiitos!

Ei oo mikään hääppönen levy toi Eat 'Em And Smile. Roth määkii, Vai soittaa yli. Odotukset oli kovat ku se ilmesty. Ei oo DLR oikeen yhtään mitään ilman Van Halenin broidiksia.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
BigPapa
17.01.2006 21:50:36

Ei kantsu provosoitua ;+)

Kyllä mä Alpun R&R Hoochie Koosta kokonaisuutena diggaan. Kompit groovaa hienosti, mutta onhan se soolo tosiaan ihan karsee. Siinä sirdickyj on täysin oikeassa.

Taisinkin jo sanoa että soolo on mielestäni erilainen siis minun mielestäni,ja siihen se Pekka pyrkikin.Joku pitää toinen ei.

Ei oo mikään hääppönen levy toi Eat 'Em And Smile. Roth määkii, Vai soittaa yli. Odotukset oli kovat ku se ilmesty. Ei oo DLR oikeen yhtään mitään ilman Van Halenin broidiksia.

Mielipiteitä nuokin.Ja itse asiassa mielestäni Vai soittaa ainakin ali ihan joka tavalla siinä blues shufflejumpissa I´m Easy.Joku tykkää siitä levystä toiset ei,näinhän se menee.Kokonaisuutena nyt ei niinkään huono levy.
Härski
17.01.2006 22:02:05

Ai, tulikos tämä Skyscraperin jälkeen, vai miksi odotukset oli korkeella? Eikös Scaper ollut kuitenkin se DLR:n "paras" levy?

Ja mitä Rockenrolhuutsikuuhun tulee, niin parasta siinä koko singlessä on se kansikuva. Mutta pidän mä siitä biisistä ja soolostakin.
rheinone
17.01.2006 22:07:37
Ai, tulikos tämä Skyscraperin jälkeen, vai miksi odotukset oli korkeella? Eikös Scaper ollut kuitenkin se DLR:n "paras" levy?

Eat 'Em And Smile oli DLR:n eka levy Van Halenista eroamisen jälkeen. Siks oli odotukset korkeella.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
BigPapa
17.01.2006 22:17:26 (muokattu 17.01.2006 22:19:56)

Eat 'Em And Smile oli DLR:n eka levy Van Halenista eroamisen jälkeen. Siks oli odotukset korkeella.

Ei kai tolla soittajapoppoolla ihan loppuun asti huonoa levyä tehdä, ehkä odotukset olivat liian korkealla.Kyllä minä sitä huom.siis minä pystyn vaivattomasti kuuntelemaan.Ja tämä on vain minun mielipiteeni.

Tässä toisen kirjoittama....

Reviewer: Daniel Maltzman (Arlington, MA, USA) - See all my reviews

In 1985, when Dave was still in Van Halen, he had two big solo hits "California Girls" and "Just a gigolo." When Dave left VH, he couldn't be a viable solo artist just covering lounge songs and Beach Boy hits, he needed to put together a rock band, one that was as good, if not better, than his old band. This is just what Dave did. He got Steve Vai for guitar, Billy Sheehan for bass, and Gregg Bissonette for drums. Not only was his first solo band, the "Eat 'Em and Smile" band technically as good as Van Halen, but it wrote songs that were up-to-par with VH classics. In my humble opinion, the Eat 'Em and Smile album was as good as the first six Van Halen albums. I see this album as being the true follow-up to Van Halen's 1984. In a sense, I see this as being the seventh Van Halen album. I also think that this album is far superior to Van Halen's first album with Sammy Hagar, 5150. Like the first six Van Halen albums, this album is only about a half hour, and rocks top to bottom. It is filled with heavy, catchy rifts, color, melody, and humor. There are a lot of classic rockers on this album, such as "Yankee Rose," "Going Crazy!" and "Shy Boy." There are a few lounge numbers--"I'm Easy," and "That's Life." There are a few slower numbers such as "Ladies Night in Buffalo?" and "Big Trouble." Overall, this album is a straight-a-head rocker, with no ballads or synth-pop. If you are a fan of the David Lee Roth era of Van Halen, than this CD is a must have!

Itselläni on tämä vinyylinä enkä tiedä miten soundit eroavat CD-versiosta.

P.S. Tälläisiä ovat mielipide erot ja sehän rikastaa tätäkin palstaa suunnattomasti.Aika tylsää jos kaikki olisivat samaa mieltä tai jos kaikilla olisi samanlainen kirjoittelutyyli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)