Aihe: Pain Confessor studiossa
1 2 3
TheWickerMan
26.11.2005 18:25:08
Ei ole ei...Turmoilin tasoiseen DEBYYTTIIN ei moni bändi pysty..

Hoho ei meijän talkkarissa mitään pahaa ollu. No toi DEBYYTTI hmm toiset tykkää toiset ei. Ei toi kyl meijän demoa voita. Tosin ei soiteta heviä.
Drink, Drank, Punk
Ben_D
26.11.2005 19:54:20

Hoho ei meijän talkkarissa mitään pahaa ollu. No toi DEBYYTTI hmm toiset tykkää toiset ei. Ei toi kyl meijän demoa voita. Tosin ei soiteta heviä.

Huumorimiehiä.
bassetti
26.11.2005 21:40:14
ei A.R.G meininkiin pysty Suomessa kukaan. Kuuntelussa on vieläkin säännöllisesti.
En ala ketään tarkoituksenmukaisesti haukkumaan mutta jos ei herrat kestä kritiikikiä niin hohhoi. Tuossakaan nyt oo järkee että bändiläiset kehuu täällä itteään...
Ben_D
26.11.2005 22:26:53

ei A.R.G meininkiin pysty Suomessa kukaan. Kuuntelussa on vieläkin säännöllisesti.
En ala ketään tarkoituksenmukaisesti haukkumaan mutta jos ei herrat kestä kritiikikiä niin hohhoi. Tuossakaan nyt oo järkee että bändiläiset kehuu täällä itteään...

Bändiläiset? Ketkä näistä tähän ketjuun kirjoittaneista ovat mielestäsi bändiläisiä?
Sorrowind
27.11.2005 14:10:07 (muokattu 27.11.2005 14:46:37)

Kuka täällä on kehunut itseään, ja mistä saa sellaisen käsityksen ettei bändi kestä kritiikkiä? Missä täällä on ollut kritiikkiä, eikä joko solvausta tai sitten vaan sivuviittauksellista jossittelua olisiko Pain Confessorin pitänyt debyytillään kuulostaa paremmalta? Ja asiayhteydestä päätellen saa hyvin sellaisen kuvan että se paremmalta olisi nimenomaan sitä, että erään henkilön vanha soittohistoria paistaisi tyylillisesti läpi tänäkin päivänä. Tarkoitan, että meidän pitäisi kuulostaa joltain väsyneeltä rässibändiltä, vaikka sellainen emme ole emmekä koskaan ole edes aikoneet olla.

Se on vittu ihan sama ollaanko me jonkun mielestä väsynyt bändi noin yleensä, ja tykkäätte tai ette, sekin on mulle ihan sama koska itselle teen biisejä ja sama pätee meidän bändin joka jätkään. Minulla ei ole mitään ongelmaa seistä omien sanojeni takana nimimerkistä huolimatta. Olisin täällä omalla nimellä jos tää boardi ei olisi jostain syystä alunperin hylännyt samaa nickiä mitä käytän Imperiumin laudalla, eli TuomasK.

Mä olen bändin jäsen, ainoa joka tätä lautaa lukee ja mitään tänne postaa, joten turha tulla elvistelemään että emme kestä kritiikkiä tai että buffaamme itseämme nickien takaa tms. On se nyt helvetti kumma jos ei tämä kyseinen bändi saa edes tulevasta levystään kertoa ilman että se on itsensä buustaamista.

Jos täällä jollain on ulkonäköongelma liittyen meihin tai itseensä, niin ihan vapaasti saa tulla sanomaan päin naamaa niin pannaan korvat samalle puolelle.

Ja se vielä piti sanoa, että single tuleekin tammikuussa.
Cocktus
27.11.2005 14:57:40

Kuka täällä on kehunut itseään, ja mistä saa sellaisen käsityksen ettei bändi kestä kritiikkiä? Missä täällä on ollut kritiikkiä, eikä joko solvausta tai sitten vaan sivuviittauksellista jossittelua olisiko Pain Confessorin pitänyt debyytillään kuulostaa paremmalta? Ja asiayhteydestä päätellen saa hyvin sellaisen kuvan että se paremmalta olisi nimenomaan sitä, että erään henkilön vanha soittohistoria paistaisi tyylillisesti läpi tänäkin päivänä. Tarkoitan, että meidän pitäisi kuulostaa joltain väsyneeltä rässibändiltä, vaikka sellainen emme ole emmekä koskaan ole edes aikoneet olla.

Se on vittu ihan sama ollaanko me jonkun mielestä väsynyt bändi noin yleensä, ja tykkäätte tai ette, sekin on mulle ihan sama koska itselle teen biisejä ja sama pätee meidän bändin joka jätkään. Minulla ei ole mitään ongelmaa seistä omien sanojeni takana nimimerkistä huolimatta. Olisin täällä omalla nimellä jos tää boardi ei olisi jostain syystä alunperin hylännyt samaa nickiä mitä käytän Imperiumin laudalla, eli TuomasK.

Mä olen bändin jäsen, ainoa joka tätä lautaa lukee ja mitään tänne postaa, joten turha tulla elvistelemään että emme kestä kritiikkiä tai että buffaamme itseämme nickien takaa tms. On se nyt helvetti kumma jos ei tämä kyseinen bändi saa edes tulevasta levystään kertoa ilman että se on itsensä buustaamista.

Jos täällä jollain on ulkonäköongelma liittyen meihin tai itseensä, niin ihan vapaasti saa tulla sanomaan päin naamaa niin pannaan korvat samalle puolelle.

Plussaa napsahti oikein roimalla kädellä!
TheWickerMan
27.11.2005 15:47:24

Äläs nyt. Ei täällä ole mitään nähtävää. Tuolla kehumisella viittaat mun "ei voita meiän demoa" kommenttiin? :D Argh!!111111+++2+1++++?"?"

On Conffessori hyvä, mut ei jääny kiva mielikuva keikalta.
Drink, Drank, Punk
v bear
27.11.2005 16:51:58

pisteet!!! äijä on rock!!! ; )
twist twist on jumala
Tora
29.11.2005 20:04:26

Uusi levy on hommattava. Vaikka ekakaan ei oo vielä loppuun kuunneltu. Ja olen kyllä kuunnellu sitä aika VITUSTI. Hienoa.
"Ohan meillä rokkia, metallii, stemmoi, huutoo, örinää, pauketta, volvo-soolo, kissa, ja siisti päivä" -J.Hintikka
Rumpali Rölli
30.11.2005 10:03:47
Tämä kuulostaa mahtavalta. Pitääpä saada käsiinsä tuoki lätty sitten. Pain Confessor teki säväyksen heti ensimmäisellä biisillä jonka heiltä kuulin. Hyvin kyllä soittavat ja musiikki on vallan mainiota kuunneltavaa.
Oravat valtaa maailman.
Closure
17.01.2006 13:15:34 (muokattu 17.01.2006 13:16:59)
Eilen tuli sitten ostettua Turmoil viimein ja vihdoin. Tosin tämäkin tyttöystävälle lahjaksi. Tyttö on helvetin kova bändin fani, muttei kumpikaan meistä koskaan saanut koskaan ostettua tuota levyä vielä. Minä tykkään kyllä. Hyvät lyriikat ja meininki kondiksessa. Tuli koria-rollissa bongattua livenä bändi eikä silloin vielä säväyttänyt, vaati pientä sulattelua... kunnes tuli innostuttua.

Uusi levy tulee varmasti ostettua molempiin talouksiin heti kun tulee. Goddammit, toivottavasti hyvä lätty tulossa.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
McNulty
17.01.2006 13:28:52 (muokattu 17.01.2006 13:32:40)
Harmittaa vaan kun eivät soita levyjulkkareita HeManLinnassa... kiitos HML:n esiintymispaikkojen ja baarien johtoportaille...

PS. ja uusi lätty kyllä hommataan... pakostakin :) Turmoil iskee kasseille sen verran kovaa että uskaltaa kakkoslevyäkin kokeilla. Ja eikös sitä niin sanota että:"Karavaani kulkee ja koirat haukkuu!" Antaa noiden kakaroiden räksyttää, ei se vissiin Pain Confessorin vika ole jollei joku heidän musiikistaan diggaile.
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
Ben_D
17.01.2006 13:35:43

Harmittaa vaan kun eivät soita levyjulkkareita HeManLinnassa... kiitos HML:n esiintymispaikkojen ja baarien johtoportaille...

PS. ja uusi lätty kyllä hommataan... pakostakin :) Turmoil iskee kasseille sen verran kovaa että uskaltaa kakkoslevyäkin kokeilla. Ja eikös sitä niin sanota että:"Karavaani kulkee ja koirat haukkuu!" Antaa noiden kakaroiden räksyttää, ei se vissiin Pain Confessorin vika ole jollei joku heidän musiikistaan diggaile.

Hämeenlinna on tietyissä asioissa syvältä...Kiva käydä, mutta ei niin kiva jäädä.
McNulty
17.01.2006 13:37:56
Hämeenlinna on tietyissä asioissa syvältä...Kiva käydä, mutta ei niin kiva jäädä.

Onneksi täältä on nopeat yhteydet tre-hki ja tku-lti :) Pääsee äkkiä pakoon jos on tarvis.
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
Ben_D
17.01.2006 14:44:48

En mä tiedä. On täällä ihan kivaa.

No joo...eiköhän Hämeenlinnassa tän muutaman vuoden asu, mutta ei kauempaa ;)

Ja aiheesta: En osta Pain Confessorin uutta, mutta kuuntelen jos joku kavereistani sen hankkii. Turmoil oli ihan ok lätty.

Meikäläisen levyhyllyyn tulee takuuvarmasti. Niinsanotusti hyvää shittiä. Make on loistava laulaja.
Cocktus
17.01.2006 15:49:41

Make on loistava laulaja.

Tuon allekirjoitan kyllä täysin.
Sorrowind
20.01.2006 14:56:44 (muokattu 20.01.2006 20:21:48)

Uusi levy sekä sinkku ennakkotilattavissa Levykauppa X:stä eli alla olevaa linkkiä klikkaamalla.

http://www.levykauppax.fi/search.ph … =artist&search=pain%20confessor
McRami
21.01.2006 13:07:03
Tuli eilen se uus sinkku Radio Cityn Rautakangessa. Alkoi jo vähän innostustippaa valahtaa housuun.
Closure
23.01.2006 11:25:39
Tuli eilen se uus sinkku Radio Cityn Rautakangessa. Alkoi jo vähän innostustippaa valahtaa housuun.

Jep, mie satuin kuulemaan eilen rautakangessa. Loistava biisi! Aivan loistava, samoilla linjoilla jatketaan kuin ennenkin! Loistoa!
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)