ÄM 16.01.2006 14:10:40 | |
---|
Onko kellään pääkaupunkiseudulla moista, tai onko nähnyt jossain liikkeessä? SMI:llä ei enää hyllyssä, eikä tuu. Tilaamalla saattais jostain vielä löytyä, mutta haluaisin testata, ennen kuin tilailen sikaa säkissä. Pelkkää hyvää siitä olen kuullut, mutta ennen hankintaa pitäis antaa itse rummun puhua. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Bacchus 16.01.2006 16:28:11 | |
---|
Onko kellään pääkaupunkiseudulla moista, tai onko nähnyt jossain liikkeessä? SMI:llä ei enää hyllyssä, eikä tuu. Tilaamalla saattais jostain vielä löytyä, mutta haluaisin testata, ennen kuin tilailen sikaa säkissä. Onko kyseessä se 14"x4" (vai olikohan 3,5"?) vaahterarunkoinen (uloin kerros tamoa) piccolo? Sellainen amber-värinen oli Musamaailmassa näpläilemäni yksilö. "Tää oli hyvä. Jos olisin tyyppi joka pistää toisten kommentteja allekirjotukseensa ni pistäisin tän sinne.
Mutta en oo sitä tyyppiä.." - Jaska |
ÄM 17.01.2006 01:08:21 | |
---|
Onko kyseessä se 14"x4" (vai olikohan 3,5"?) vaahterarunkoinen (uloin kerros tamoa) piccolo? Sellainen amber-värinen oli Musamaailmassa näpläilemäni yksilö. 13"x4" on tämä ja just Tamo-pintainen. Toi numero 1340 kertoo aina sen koon. Ootko varma, että musamaailmassa oli just 14", jollaista en tiennyt olevan? Koska näit sen sielä, että oliskohan yhä? Tää on kyseessä: http://www.smi-music.com/product_info.php/cPath/24_28/products_id/132 Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Bacchus 17.01.2006 01:12:25 (muokattu 17.01.2006 01:13:43) | |
---|
13"x4" on tämä ja just Tamo-pintainen. Toi numero 1340 kertoo aina sen koon. Ootko varma, että musamaailmassa oli just 14", jollaista en tiennyt olevan? Koska näit sen sielä, että oliskohan yhä? Tää on kyseessä: http://www.smi-music.com/product_info.php/cPath/24_28/products_id/132 Aa joo, taitaa sittenkin olla 13", koska se oli juuri samanlainen yksilö. Muistan jostain kuulleeni, että oli jonkinlainen Europe Special Edition, joten niitä ei varmaan ollut muissa kuin juuri tuossa 13"x4" koossa. Todella komea peli, ja varmasti piccolona toimii hyvin. Taisi muuten olla Musamaailmassa halvempi, en tarkkaa summaa muista, mutta aika lähelle 300€ se oli. |
Aa joo, taitaa sittenkin olla 13", koska se oli juuri samanlainen yksilö. Muistan jostain kuulleeni, että oli jonkinlainen Europe Special Edition, joten niitä ei varmaan ollut muissa kuin juuri tuossa 13"x4" koossa. Todella komea peli, ja varmasti piccolona toimii hyvin. Taisi muuten olla Musamaailmassa halvempi, en tarkkaa summaa muista, mutta aika lähelle 300€ se oli. Perhana niitä oli ollu jopa kaks sielä, mutta molemmat oli mennyt. Mutta oottakaas oottakaas... Saattaapi olla, että parin viikon päästä mulla on semmonen. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
drumm 17.01.2006 15:09:07 | |
---|
Treeniksellä pyörii tollanen ja on ollut minulla lainassa muutamalla keikalla. Asiallinen rumpu. |
ÄM 17.01.2006 16:33:53 | |
---|
Treeniksellä pyörii tollanen ja on ollut minulla lainassa muutamalla keikalla. Asiallinen rumpu. Jos on Hesassa, niin voisin tulla ihan äkkiä testaamaan, mutta ei mitenkään välttämättä. Mulla taitaa nyt järjestyä muutenkin niin, ettei tarvii ostaa sikana säkissä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Bacchus 17.01.2006 17:00:34 | |
---|
Perhana niitä oli ollu jopa kaks sielä, mutta molemmat oli mennyt. Mutta oottakaas oottakaas... Saattaapi olla, että parin viikon päästä mulla on semmonen. Itseäkin himottaisi joku piccolo, ehkä messinkinen tai sitten vaahterainen. Olisi mukava, että löytyisi virveleitä vähän joka lähtöön. Pistähän kommenttia jos virveli tulee hankittua! |
ÄM 17.01.2006 23:12:47 | |
---|
Itseäkin himottaisi joku piccolo, ehkä messinkinen tai sitten vaahterainen. Olisi mukava, että löytyisi virveleitä vähän joka lähtöön. Pistähän kommenttia jos virveli tulee hankittua! Jep pistän kyllä. Jos se on mitä haetaan, niin sitten on 12"x7" ja 13"x4". Vielä kun en olis pari vuotta sitten mennyt myymään, selkeään alihintaan, 14"x8" Free Floating System vaahterarumpua, niin olis aika kattava arsenaali. Täytyy varmaan vielä tulevaisuudessa hoitaa joku "stadion"-virveli. No katotaan nyt ensin miten tän kanssa käy. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
ÄM 30.01.2006 16:49:10 | |
---|
Non-ni! Nyt tuli rumpu. Vaikuttaa äärimmäisen hyvältä. Tarkempaa luonnehdintaa, jahka palaan trenarilta kokeilemasta. Näyttäis siltä, että vaikka kyseessä on limited edition, on rumpua kahta eri mallia. Toinen on paksuilla peltivanteilla (Super hoop II) ja toinen valuvanteilla (Master cast hoop). Mun on nyt sitten valuvanteilla, mikä on luultavimmin hyvä juttu. Eroa on myös siinä, että valuvanteinen on 6 ruuvilla ja peltivanteinen 8:lla. Tämä siksi, että Pearlilta ei taida löytyä 8 reikästä valuvannetta. Myös virityspesät on erilaiset. Lähdempä tästä virittämään ja paukuttamaan. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Bacchus 30.01.2006 17:29:57 | |
---|
Non-ni! Nyt tuli rumpu. Vaikuttaa äärimmäisen hyvältä. Tarkempaa luonnehdintaa, jahka.. Onnittelut vaan perheenlisäyksestä! Pistähän kommenttia soundista kun kerkeät. |
ÄM 30.01.2006 22:00:47 | |
---|
No-ni, mahtavaa, aivan mahtavaa! Todella tyytyväinen olen. Ensi rupesi homma kusemaan, kun ei mahtunut ständiin; mulla on semmonen 12"-snarelle tehty ständi, kun toinen snareni on tämä 12x7. No varovasti haarukan päätytaitoksia vääntämällä sain sen sopimaan siihen passelisti. Virityksen kanssa en ehtinyt pelleillä, kun oli bändireenit kyseessä. Alakalvon kiristin sormituntumalla pinkeäksi, mutta ylä kalvo jäi tehdasvireeseen, joka ei ollut kuitenkaan mikään löysä. Soundi on napakka ja atakkia löytyy. Kuitenkin pehmeä, eikä metallimaisen häiritsevän kimeä, mitä kokemani piccolot yleensä on ollut, siis puisetkin. Jos vertaan sitä tähän 12x7 vaahterasnareen, on soundi samaan tyyliin miellyttävä, eikä liian meluisa, mutta herkkyyttä on enemmän ja soundi on erottuvampi ja napakampi. Ghostien hallinta on myös herkkyden takia miellyttävää. Rimshottia en vielä oikein mätkinyt, kun en ole aikoihin sitä hirveesti harrastanut, mutta uskon, että tämän myötä tulee taas ruvettua mätkimään. Kanttisoundi on kaunis, jota valuvanteet lienee edesauttamassa. Suti soitto on mukavaa herkkyyden ja 12-tuumaiseen nähden laajemman pinta-alan takia. Loistorumpu kaiken kaikkiaan. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Bacchus 01.02.2006 00:44:50 (muokattu 01.02.2006 00:45:58) | |
---|
No-ni, mahtavaa, aivan mahtavaa! Todella tyytyväinen olen. Hieno homma että virveli skulaa hyvin! Itselläkin jo pidemmän aikaa ollut himotuslistalla nuo piccolot. Kai se on pakko mennä rahatilanteen salliessa moinen nappaamaan. edit: kirjvirh |
ÄM 01.02.2006 23:04:20 | |
---|
Hieno homma että virveli skulaa hyvin! Itselläkin jo pidemmän aikaa ollut himotuslistalla nuo piccolot. Kai se on pakko mennä rahatilanteen salliessa moinen nappaamaan. edit: kirjvirh Tsekkaa ihmeessä tää malli kanssa, mä ainakin rankkaan ihan ykkös piccoloks. On vähän paksumpi, niin soundi on pehmosempi. Tietysti jos haluaa äärimmäistä piccolo-kimakkuutta, niin varmaan joku 3,5" metallinen on sit se oikea, mulla ei vaan korvat kestä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |