uruttaja 16.01.2006 23:51:58 | |
---|
Ootteko päässy soittaan semmosten "kyläpelimannien" kanssa koskaan? Voi liian monesti. Niitä oli yhteen aikaan ihan maanvaivaksi asti. Saattoi olla 30.000 markan haitari, mutta jakopään hihnaa ei ollu ollenkaan. Moni on varmaan kuullut kommentin; Se tulloo tuo meijjän puhheenjohtaha Moelasen poeika Taesto soettamaan Mehtäkukkia, ku se on niin mahottoman hyvä haetaristi ja Mehtakukkia niin mahottoman hyvä peli. |
Lennu 17.01.2006 00:43:28 | |
---|
Hahhahhaa. Pekkajaun juttu oli rautaa. |
kuunsirppi 17.01.2006 07:47:35 | |
---|
Voin kuvitella kärsimysnäytelmän ja jälkitautina paha piinaviikko lisäksi öisine painajaisineen. Huh! mä en oo oikeen vieläkään selvinny siitä....pikkujouluissa olleet voi todistaa :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
AnselmiMaa 17.01.2006 07:57:25 | |
---|
Haitarista saisi hienon työkalulaatikon, kun tyhjäis sisällön helvettiin ja tekis diskanttipuolelle luukun. Sinne sais vaikka lapion mahtuun ko vetäs palkeet auki.. Mul o perse auki...jos jotakuta kiinnostaa, mut sanoin jo!! :) EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
Sertzo S 17.01.2006 08:27:44 (muokattu 17.01.2006 08:28:04) | |
---|
Hahhahhaa. Pekkajaun juttu oli rautaa. Annoin plussan Pekkajaulle; hänhän on mitä mainoin tarinaniskijä ja muutoinkin oiva tyyppi. :) edit: Mihinkähän Jäärä on kadonnut? Hänen tarinoitaan myös mielellään lukee. |
aisa 17.01.2006 09:18:56 | |
---|
Mul o perse auki...jos jotakuta kiinnostaa, mut sanoin jo!! :) toisin sanoen, sullon hanurissa palkeet levällään...? mä olen pohjimmiltani ihan mukava. |
EP 17.01.2006 09:31:17 | |
---|
Mua nauratti KoskPaavon juttu: "lisää elävyyttä" ja se rumpalin "suhtautuminen" siihen keikkaan.. 8)) Voi he...tti.. kun naurtatti. Kotiväki sano aamulla , että ny siltä on se viimenenkin järjenhippu lähteny.. Noi se täytyykin suhtautua yllättäviin tilanteisiin ja ammattilainen hoitaa työnsä loppuun ja mukautuu tilanteeseen. 8)) |
Haitarista saisi hienon työkalulaatikon, kun tyhjäis sisällön helvettiin ja tekis diskanttipuolelle luukun. Sinne sais vaikka lapion mahtuun ko vetäs palkeet auki.. Mul o perse auki...jos jotakuta kiinnostaa, mut sanoin jo!! :) Tuota voisi käyttää myös pilkkijakkarana ja kalapakkina. Saisi suuremmankin hauen mahtumaan. |
v_m_kangas 17.01.2006 10:27:05 | |
---|
No Joo! Joskus on kai jokainen soittoniekka joutunut lähtemään umpimähkään tuurauskeikaille. Minkälaisia kokemuksia muilla on? Minä jouduin kerran aika "huipputiimin" kanssa vetämään taidetta. Sillä keikalla meni kyllä kaikki niin päin persettä, niin päin persettä! Jouduin kerran vetämään bassoa sellaiseen komboon jossa oli kaks tosi urpoa eli oikea "sutimestari" rummuissa ja hanurissa joku vanhainkodista karannut puolisokea hikinen "eero". Jätkät löi kansion eteen ja sanoi jotta tuosta sitten järestään mennään. Minä kyselin että kukas laulaa kun ei ole kellään mikkiä edessä niin "eero" informoi että minä. No minä kaivoin mikin kassista ja rupesin sitä sovittelemaan mikseriin mutta näillä pelimanneilla oli tietysti tosi vintagemeininki eli ikäloput Dynagortin pelit joissa din-liittimet. Ja tietysti adapterit oli sen kaverin kassissa jota tuurasin! Piti pikkusen sepitellä ennen kun alkoi ääni kuulua. Onneksi oli vähän johdonpätkää, j-teippiä ja tulitikut mukana. Sanoin jotta eikö laulusaundia vois vähän säätää kun se oli tosi tuhnu ja kunnon kumina ja jyrinä. "Eero" sanoi että "Pena" jota olin tuuraamassa oli kieltänyt nappuloiden nykimisen kun kerran sen saundi oli saatu kohalleen pari vuotta sitten jollain toisella lavalla. No se äijä jota minä olin tuuraamassa oli tietysti tosi mahtava kaljabasso ja biisit melkein oktaavia alempana mihin minä pystyin. Minä ehdotin transponointia mutta "eero" sanoi jotta niitä sävellajeja ei muutella. Meikäläinen mörisi kun sonni biisit läpi ja rumpali heitti sleepaavaa sutikomppia ja "eero" hikoili ja huohotti vieressä paita märkänä casoton kanssa. Kyllä oli yhtä kärsimystä koko keikka. No minä ajattelin jotta otetaan rahat pois ja möristään vaan kun on kerta alettu. Kaiken huippu oli se kun tää sutimestari nauhoitti dekillä aina setin ja sitten oikein porukalla tauolla "eeron" mersuun mentiin kuuntelemaan balanssia ja nyanssia! Kotimatkalla vielä kuunneltiin tietysti omaa hengentuotetta koko matka. Sitä mörinää olisi kunnellut Barry White tosi katteellisena ja varsinkin sitä seksikästä sutkut-sutkut komppia ja "eeron" midivapaata soundihurjastelua Kouvolan komialla pelillä! Voi vittu vieläkin joskus herään yöllä hiestä märkänä painajaisuneen jossa "eero" hikoilee vieressä ja sutimestari laskee takana "konetta käyntiin"! Heh heh, taidat olla basisti, kun tää juttu on jo julkaistu jopa "Ei kokolihaa soittajalle" opuksessa :) Humppaa tai soita humppaa |
uruttaja 17.01.2006 10:34:05 | |
---|
Heh heh, taidat olla basisti, kun tää juttu on jo julkaistu jopa "Ei kokolihaa soittajalle" opuksessa :) Ilmankos se vaikutti niin tutulta.- |
EP 17.01.2006 10:45:08 | |
---|
Minulla tuli sellanen keikka mieleen kun soitin bassoa ja tuli outo hanuristi tuuraamaan ja se ei tietenkään osannu laskea.. Se laski neljään ja sitten sen jälkeen vähän päästä alko soittaan, no rumpali ei tykänny ja alkoi tekeen kiusaa.. lähti soittaan laskun jälkeen (siitä oikeasta kohtaa) heti ja kyllä meinas tulla pitkä ilta.. En yleensäkään ymmärrä minkä takia asiat pitää tehdä vielä vaikeemmiksi kun ne ovat, no onneksi rumpalikaan ei jatkanut noin loppuiltaa ja odotti ensin ,että hanuristi pääsi vauhtiin. Että semmosta. :) |
EP 17.01.2006 10:47:11 (muokattu 17.01.2006 11:05:26) | |
---|
Heh heh, taidat olla basisti, kun tää juttu on jo julkaistu jopa "Ei kokolihaa soittajalle" opuksessa :) Älkää nyt hanuristit ottako itteenne, kyllä näitä vastaavia on sattunu meikäläiselle ja varmaan monelle muullekin, tommosta se on ollu "parhaimmillaan".. Ei niitten tarvi samalta keikalta olla ollenkaa. Hei tää on Haitariv-tuilu thread! 8)) |
pekkajau 17.01.2006 11:32:26 | |
---|
Heh heh, taidat olla basisti, kun tää juttu on jo julkaistu jopa "Ei kokolihaa soittajalle" opuksessa :) No joo...sitäkin! Kun on puupää ja kukkahattu...ei voi paljon vaatia! |
BigPapa 17.01.2006 11:35:05 | |
---|
Olen hanuristin poika,lähes hanurista siis itsekin......... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
AnselmiMaa 17.01.2006 11:39:27 | |
---|
Tuota voisi käyttää myös pilkkijakkarana ja kalapakkina. Saisi suuremmankin hauen mahtumaan. Heh joo tai sitten haitarin vois valella kalanmaksaöljyllä!! Paskat ko paloöljyllä, palaa paremmin! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
AnselmiMaa 17.01.2006 11:40:26 | |
---|
toisin sanoen, sullon hanurissa palkeet levällään...? En käyttäs tota terminologiaa. Joku pian luulee, ettei mulla olekkaan... EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
poppamies 17.01.2006 11:41:37 | |
---|
Olen hanuristin poika,lähes hanurista siis itsekin......... Mulla on puhtaat paperit. En ole koskaa, ikinä edes koskenut hanuriin, puhumatta että olisin sillä soittanut mitään. Tuo pilkkijakkara on hyvä ehdotus. Se pitäis vaan ekaks soittaa täyteen Säkkijärvenpolkkaa että pysyisi pystyssä. G-strings are for strippers |
BigPapa 17.01.2006 11:42:44 | |
---|
Mulla on puhtaat paperit. En ole koskaa, ikinä edes koskenut hanuriin, puhumatta että olisin sillä soittanut mitään. Tuo pilkkijakkara on hyvä ehdotus. Se pitäis vaan ekaks soittaa täyteen Säkkijärvenpolkkaa että pysyisi pystyssä. Hanurin pyyhkiminen, koskematta siihen edes paperilla ,on huikea suoritus..... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
baron 17.01.2006 11:45:11 | |
---|
Mulle tarjottiin tässä viime syksynä kahta haitaria ilmaiseksi, mutta en huolinut, olisi pitänyt mulle maksaa! My name is Baron, Sir Baron. |
aisa 17.01.2006 11:47:53 | |
---|
mulla on haetari. en myy. mä olen pohjimmiltani ihan mukava. |