Aihe: Tilulandin uusin (The Red Demon)
1 2
Arwe
05.08.2003 15:21:44

Käykää kuuntelemassa uusin tilu, jossa toimii kitaristina koko biisin ajan Janne Karhunen..On muuten miehellä melkoinen tekniikka!! :) Kuunnelkaa --> palautetta

http://tiluland.cjb.net

..taas yksi tiluaiheinen kirjoitus, tilua alkaa virrata kohta ovenraoista ja tuuletusaukoista.. :P

ps. tilu
~Arwe~
Tiluttaja
05.08.2003 17:37:25
Joo, on kova poika tiluttaan.
R.Cooley
05.08.2003 18:02:41
Perkuleen kova biisi. tykkäsin tykkäsin. Paras siirtyä treenaamaan=)
Ensin teknisesti huipputasolle sitten musiikillisesti
Härski
05.08.2003 19:08:04
Demostudioon, mars!
R.Cooley
05.08.2003 19:15:23
Demostudioon, mars!

Äh, en mäkään koskaan käy siellä!
Härski
05.08.2003 19:52:05
Äh, en mäkään koskaan käy siellä!

Syytä voisi olla.
Dick Parker
06.08.2003 12:36:56
Kovaa tilua oli, mutta eipä tossa esim. mitään järkevää teemaa ollut. Tää äijä on nopeempi kuin Ingway.
Tanu
06.08.2003 13:18:12
Kyllähän näitä veivaamisia huvikseen kuuntelee, mutta kyllä viulu on se tiluttajan valinta. Kuunnelkaa pojat Paganinia.
Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo.
R.Cooley
06.08.2003 16:20:41
Minäkin voin parin vuoden päästä lähettää biisejäni, kunhan ensin opin soittaan.
Boge
06.08.2003 17:16:47
Minäkin voin parin vuoden päästä lähettää biisejäni, kunhan ensin opin soittaan.

Jaa, sitten kun osaat soittaa niin voit lähettää semmosia fareri räpellyksiä :(

Ei pahalla mutta aika hölmöä tommonen "ensiksi tekniikka ja sitten sisältö" mun mielestä parempi keskittyä molempiin yhtä paljon. Koska omasta kokemuksesta voin sanoa ettei mulla ainakaan toimis pelkän tekniikan treenaaminen, se kun on mun mielestä se musiikin tylsä puoli.
silakka :/#/:
MeatPie
06.08.2003 17:24:23
Respectiä etenkin loistavasta plekutekniikasta. Noilla eväillä kannattaisi jo tehdä "oikeitakin" biisejä.
R.Cooley
06.08.2003 19:09:17
Jaa, sitten kun osaat soittaa niin voit lähettää semmosia fareri räpellyksiä :(

Ei pahalla mutta aika hölmöä tommonen "ensiksi tekniikka ja sitten sisältö" mun mielestä parempi keskittyä molempiin yhtä paljon. Koska omasta kokemuksesta voin sanoa ettei mulla ainakaan toimis pelkän tekniikan treenaaminen, se kun on mun mielestä se musiikin tylsä puoli.

Hssstt.. on mulla työn alla yks oma melodinen tilu, mutta aloittelija kun olen niin se on sisäpiirille vaan. heh
Jucciz
06.08.2003 21:10:45

Samaa mieltä. Itsellä on takana nyt sitä sisällön enemmän tai vähemmän ahkeraa treenausta takana viitisentoista vuotta. Tänään päätin, että rupean treenaamaan myös tekniikkaa: aion viedä vielä jonain päivänä käytännön tasolle kaikki hurjat musiikilliset ideani, jotka nyt eivät ikinä pääse aivoista sormiin asti.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Hornanturska
06.08.2003 21:54:21
Minä taas päätin ekana päivänä kun aloitin että treenaan itteni "huippukuntoon" ja nopeaksi, sitten on paljon rennompikin soitella hitaasti.

Osa syynä on ensi rakkaus: eka video minkä näin oli Malmsteenin - Arpeggios from hell

Kai sinä jo tässä vaiheessa ymmärrät että et voi koskaan tulla "huippukuntoon". Kun opit soittamaan nopeasti, haluat oppia soittamaan vielä nopeammin. Ei ihminen ole koskaan tyytyväinen soittoonsa.
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
R.Cooley
06.08.2003 22:23:31
Kai sinä jo tässä vaiheessa ymmärrät että et voi koskaan tulla "huippukuntoon". Kun opit soittamaan nopeasti, haluat oppia soittamaan vielä nopeammin. Ei ihminen ole koskaan tyytyväinen soittoonsa.

Juu juu.
WelmerX
06.08.2003 22:28:30
Kovaa tilua oli, mutta eipä tossa esim. mitään järkevää teemaa ollut.

Jos nyt jollekkin ei vielä ole tullut selväksi että kyseessä on erittäin nopeasti tehty (ja kaiken lisäksi osittain hirviässä krapulassa nauhoitettu) biisi, niin kerron sen tässä ja nyt.
Tilulandin ideana ei ole tehdä mitään musiikillisesti taivaita hipovia biisejä, vaan kaikille tilutuksen ystäville mukavaa ajanvietettä.
Mun edelliset biisit saivat sellaistakin palautetta, että ei ole tarpeeksi 'tilua' jotenka päätin korjata asian ja tehdä enemmän tilulandiin sopivaa materiaalia, ihan huumorimielessä. :)
Eli kyseinen kappale ei edusta todellakaan musiikillisia linjoja joita yleensä/nykyään soitan.. Älkää yrittäkö repiä sieltä mitään hienouksia.
Kiitoshhhhhhhhhhhh. :))))))))
salmivaara
07.08.2003 13:07:21

Osa syynä on ensi rakkaus: eka video minkä näin oli Malmsteenin - Arpeggios from hell

Aaaargh! Vois sanoa että toivo on menetetty.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Jucciz
07.08.2003 13:23:56
Aaaargh! Vois sanoa että toivo on menetetty.

Niin kauan kun on elämää, on toivoakin. Mut kieltämättä aika huolestuttava alku mille tahansa.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Boner-Joe
07.08.2003 15:02:04
Kiinnostas itekin omaksi iloksi nauhoitella jotain biisejä, niin mitenkäs tässä biisissä oli nauhoitukset hoidettu, oliko äänitetty pc:llä ja millä softalla ja mitkä kitaravehkeet ja miten rummut oli tehty jne, kaikki info tänne! :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)