M-Juhana 16.01.2006 16:25:51 | |
---|
Huudatko sä nämä asiat mielessäsi, kun joka lauseen perässä on huutomerkit? Lapsellinen tehokeino.........:-( RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
M-Juhana 16.01.2006 16:31:53 | |
---|
Ps. Ei millään pahalla RR, mutta oot sä aika luupää. Tunnistan sen siksi niin hyvin koska olen itse samanlainen. Over and out. ;) Niin kait ...:-( RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
M-Juhana 16.01.2006 17:12:44 | |
---|
Helppo perustella:-D - sä olet sen verran antanut kantasi näkyä niin tässä ketjussa kuin muuallakin. Luepa mitä olet sanonut, ja ole ylpeä itsestäsi. RR4E: Piti oikein rauhassa kattoa nuo. Helposti sait kivi pinnat kotiin valkaamalla nuo lainaukset. Kaivappa nekin sanomiseni tuosta ketjusta, jossa sanoin jotain homopariskuntien oikeuksien puolesta ! Ei se mun kantani seksuaalisiin vähemmistöihin ihan niin synkkä ole kuin annat ymmärtää. Sitäpaitsi tuossa triidissä keskusteltiin jostain muusta , kuin seksuaalisista vähemmistöistä yleisesti. Ja tuo lainaus "miitistä" pitäisi sinunkin ymmärtää ? Mikä olikaan koko tuon triidin aihe ja otsikko? Kaikenkaikkiaan on jännä tulla tuomituksi luuseri-hetero-juntiksi, jos uskaltaa olla erimieltä tällaisten "trendi-wannabe-hömpän" hypetysten kanssa. RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
Pieni rumpalipoika 16.01.2006 17:56:17 | |
---|
Kyllä mä ainakin pelkään, että joku tunkee ison melansa mun pikkuseen pyllyyn. Ja musta on aika erikoista pitää homoja niin homogeenisena ryhmänä, ja vieläpä niin tyhmänä, että ne ostaisivat mitä vaan mitä niille kaupataan. Mä väitän, että suurimman osan ton levymerkin levyistä ostaa hetskut. Just ne joilla on pakko olla homokavereitakin, kun muuten leimautuu junttirasistiksi! Hoho. "It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
peetu 16.01.2006 18:43:20 | |
---|
Anna mun kaikki kestää.....Minulla ei homoja yms vastaan ole mitään. Sanotaan että pitää hyväksyä eikä saa leimata jne....Niin mitäs tämä sitten on? |
arvid70 16.01.2006 19:30:56 (muokattu 16.01.2006 19:31:39) | |
---|
Anna mun kaikki kestää.....Minulla ei homoja yms vastaan ole mitään. Sanotaan että pitää hyväksyä eikä saa leimata jne....Niin mitäs tämä sitten on? Juuri tätä ihmettelin itsekkin?? Mutta aivan sama KAUPPIAAN PUHETTA!! |
kivi 16.01.2006 21:00:45 | |
---|
Piti oikein rauhassa kattoa nuo. Helposti sait kivi pinnat kotiin valkaamalla nuo lainaukset. Kaivappa nekin sanomiseni tuosta ketjusta, jossa sanoin jotain homopariskuntien oikeuksien puolesta ! Ei se mun kantani seksuaalisiin vähemmistöihin ihan niin synkkä ole kuin annat ymmärtää. Sitäpaitsi tuossa triidissä keskusteltiin jostain muusta , kuin seksuaalisista vähemmistöistä yleisesti. Kyllä mä ne luin, mutta ei ne olleet minkään puolesta, sanoitpahan vain ettet sanonut mitään. Plusmiinusnolla. Se, että sanoo ettei oo mitään jotain vastaan, ei vielä tarkoita yhtään mitään, vaikka luultavasti luulet sanoneesi jotain ihan myönteistäkin (päätellen viesteistäsi ko ketjuissa). Ymmärtäminen ja hyväksyminen ovat kaksi eri asiaa. Noista linkeistä voi itse kukin käydä katsomassa, mitä muuta RR4E on asiasta sanonut, mä olen lukenut koko pitkät ketjut, enkä mielestäni lainannut mitenkään epäreilusti. Ja rautalangasta vääntäen sama: RR4E on noissa ketjuissa useita kertoja viitannut siihen, kuinka hän sanoo esimerkiksi hyväksyvänsä homoparit, mutta viesteissä joissa hän sanoo niin sanoneensa, ei kuitenkaan lue niin. |
Aivan käsittämätöntä. Sony toisaalta on ihan tuollainen perinteinen öljy- ja tupakkajätti, jonka ei perinteisesti ole kansainvälisistä ihmisoikeuksista tarvinnu välittää. Sillä kyse ei lopulta ole mistään muusta, kuin patriarkaalisen heteroseksuaalisuuden matriisin hyödyntämisestä kaupalliseen käyttöön, tällä kertaa vain sukupuolirooleihin perustuvat sorron mekanismit tuodaan julki. Siksi paradoksaalista, että samaan yltiöglobalistiseen arvomaailmaan (siis tähän SONYlaiseen) voi yleistäen katsoa kuuluvan sen katolisen salaliittoteorian, jossa homoseksuaalisuuden tunnustaminen tuhoaa maailman. Oiskohan tässäkin taustalla Bob Helsingin porukka... Mutta siksi hauskaa on seurata propagoivia viestejä, jotka menevät aika pahasti metsään viitseliäisyydessään olla tarkastamatta faktojaan. Ehkä huipuinta oli tuolla edellä näkemys homoseksuaalisuuden syntyperäisyydestä. Juu, geeneissä, se on varmaan se kromosomi 69... Tai sitten ei. Mutta tuskinpa länsimainen konservatiiviyhteiskunta myöskään varsinaisesti ketään rohkaisee homoseksuaalisuutta "valitsemaan", kuten myös edellä ehdotettiin. Eiköhän homoseksuaalisuudessa ole sittenkin kyse historiallisesti ja kulttuurisissa käytänteissä rakentuvasta ominaisuuskokoelmasta, jonka "erityisyyttä" (enemmän tai vähemmän rasistisesti) 2000-lukulaisuus on korostanut jotenkin "poikkeuksellisena". Ja tätä poikkeusta nyt siis öljy- ja tupakkajätti SONY pyrkii hyödyntämään pörssirakenteissaan sellaisella räikeydellä, jolla ei päästäisi edes suomalaisissa henkilövaaleissa toiselle kierrokselle. Oi Foucault, Foucault, mitä sanoisit. (taisi se Foucaultkin, ehkä 1900 -luvun analyyttisimmat aivot omannut yhteiskuntatieteilijä, olla homoseksuaali.) |
käsi 16.01.2006 21:10:18 | |
---|
No niin. Tähän saakka olen hankkinut levyni vain niiden sisältämän musiikin perusteella. Nyt tiedän minkä levymerkin levyjä en osta ! samakait se on millainen sen levymerkin brändi on jos ne tuottaa hyvää musaa? mietippä nyt että esim queen kuuluisi tuon levymerkin alle helposti jos se aloittaisi vasta nyt levyttämään musaa. vähän itteä vaan tämä trendikkyys olla erilainen seksuaalisesti häiritsee ja se että sillä rahastetaan ja jotku ratsastaa. Kuten kivi toi ilmi että monet seksuaalisesti poikkeavat ovat uskollisia asiakkaita pitää varmasti paikkansa, ainkain sen mitä itse tunnen lesboja ja homoja niin he keskittävät ostoksensa samoihin kauppoihin, käyttävät samoja valmisteita yms yms paljon tarkemmin kuin esim itse. Ne vaan jotenkin ovat tietoisempia tekemään valintansa ja pysyvänsä niissä. Levy-yhtiölle takuuvarmasti hyvä bisnes. toi sun kommenttisi vaan kuulostaa siltä että jättäisit ostamatta hyvää musaa jos tietäisit tekijöiden olevan seksuaalisesti poikkeavia. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
M-Juhana 16.01.2006 21:13:37 (muokattu 16.01.2006 21:16:20) | |
---|
Ja rautalangasta vääntäen sama: RR4E on noissa ketjuissa useita kertoja viitannut siihen, kuinka hän sanoo esimerkiksi hyväksyvänsä homoparit, mutta viesteissä joissa hän sanoo niin sanoneensa, ei kuitenkaan lue niin. No eihän tuollaisia viestejä sitten ole. Mitä ajat nyt tällä hyökkäyksellä minua vastaan? En todellakaan ymmärrä motiiviasi, vai olenko jotenkin ihan henkilökohtaisesti sinua loukannut ? Jos olen , pyydän anteeksi. Kokonaisuutena kannattaa lopettaa koko kina, koska emme ole tässä keskustelussa kuitenkaan tasavertaisia. Sinä olet omalla persoonallasi kehässä, minä anonyyminä. Joten tässä ei ole mitään mieltä. Lis: Eli sun on helppo mut loata. Mä en voi sua, koska se olisi aika kornia. Sorry vaan. RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
M-Juhana 16.01.2006 21:15:16 | |
---|
toi sun kommenttisi vaan kuulostaa siltä että jättäisit ostamatta hyvää musaa jos tietäisit tekijöiden olevan seksuaalisesti poikkeavia. Siltä se kuulostaa ja myönnän sen olleen ajattelematon provo. Mutta kuten huomaat, olen seuraukset saanut kärsiä :-) RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
kivi 16.01.2006 21:23:43 (muokattu 16.01.2006 21:25:26) | |
---|
No eihän tuollaisia viestejä sitten ole. Mitä ajat nyt tällä hyökkäyksellä minua vastaan? En todellakaan ymmärrä motiiviasi, vai olenko jotenkin ihan henkilökohtaisesti sinua loukannut ? Jos olen , pyydän anteeksi. Kokonaisuutena kannattaa lopettaa koko kina, koska emme ole tässä keskustelussa kuitenkaan tasavertaisia. Sinä olet omalla persoonallasi kehässä, minä anonyyminä. Joten tässä ei ole mitään mieltä. Enhän mä hyökkää sua vastaan. Pyrkimykseni oli näyttää toteen - kuten pyysit - että olet esittänyt homofobisia kommentteja niin rivien välissä kuin riveilläkin. Minkä tein. Ei mulla ole mitään sua vastaan, päin vastoin. Ennakkoluuloisuutta ja ahdasmielisyyttä kyllä, noin niinku yleisesti. Tavallaan koen sen vastuukseni, minä kun en edusta itse mitään vähemmistöä, että sikäli kuin mä voin asiaan vaikuttaa niin käyttäydytään me paremmassa asemassa olevat korrektisti, eikä tallota toisia. Lis: Eli sun on helppo mut loata. Mä en voi sua, koska se olisi aika kornia. Sorry vaan. Hyvä että lisäsit. Mä näet luin tuon aivan toisin - että sä voit anonyymina puhua mitä sylki suuhun tuo ja ampua pusikosta, kun taas mun täytyy myös yksityiselämässäni ja henkilökohtaisesti kantaa seuraukset kaikesta mitä täällä sanon. Kuten asia onkin. Et uskokaan, kuinka tarkkaan mulle siteerataan joka asiaa minkä täällä sanon, milloin kenenkin toimesta - ystävien, sukulaisten, työnantajien, monitorimiksaajan... :-) |
M-Juhana 16.01.2006 21:40:17 | |
---|
Enhän mä hyökkää sua vastaan. Pyrkimykseni oli näyttää toteen - kuten pyysit - että olet esittänyt homofobisia kommentteja niin rivien välissä kuin riveilläkin. Minkä tein. Ei mulla ole mitään sua vastaan, päin vastoin. Ennakkoluuloisuutta ja ahdasmielisyyttä kyllä, noin niinku yleisesti. Tavallaan koen sen vastuukseni, minä kun en edusta itse mitään vähemmistöä, että sikäli kuin mä voin asiaan vaikuttaa niin käyttäydytään me paremmassa asemassa olevat korrektisti, eikä tallota toisia.
Hyvä että lisäsit. Mä näet luin tuon aivan toisin - että sä voit anonyymina puhua mitä sylki suuhun tuo ja ampua pusikosta, kun taas mun täytyy myös yksityiselämässäni ja henkilökohtaisesti kantaa seuraukset kaikesta mitä täällä sanon. Kuten asia onkin. Et uskokaan, kuinka tarkkaan mulle siteerataan joka asiaa minkä täällä sanon, milloin kenenkin toimesta - ystävien, sukulaisten, työnantajien, monitorimiksaajan... :-) Sinun arvomaailmasi on kyllä aika outo, minusta. Ja aika "profeettamaisen" otteen kyllä tuossa otit: " Lukekaa mitä RR4E on kirjoittanut ja ei siinä luekaan mitään !" Statuksesi on kyllä romahtanut pahasti. RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
kivi 16.01.2006 21:42:38 | |
---|
Statuksesi on kyllä romahtanut pahasti. Sä et vain tajua, vaikka rautalangasta vääntäisi. Mun statukseni ei ole romahtanut, sä hävisit pelin jo edellisellä sivulla. Hoho! :-D |
käsi 16.01.2006 21:46:27 | |
---|
tän keskustelun voisi kait laittaa lukkoon:) tai ainakin ihan pian, kiven ja rr4e:n väittelyä on tosin kiva seurata, toinen kun on jo upotettu syvälle suohon mutta silti pitää edelleen yrittää todistaa jotain jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
kivi 16.01.2006 21:48:28 | |
---|
tän keskustelun voisi kait laittaa lukkoon:) tai ainakin ihan pian, kiven ja rr4e:n väittelyä on tosin kiva seurata, toinen kun on jo upotettu syvälle suohon mutta silti pitää edelleen yrittää todistaa jotain Katsohan, RR4E, t ä m ä on profeetallisesti sanottu. Sen voi ymmärtää kumpi vain ihan parhain päin :-P |
M-Juhana 16.01.2006 21:48:38 | |
---|
Sä et vain tajua, vaikka rautalangasta vääntäisi. Mun statukseni ei ole romahtanut, sä hävisit pelin jo edellisellä sivulla. Hoho! :-D Onko mahdollista, että et osaa itseäsi ilmaista ymmärettävästi ? Ja toisekseen, oliko tämä joku kilpailu ? Jossa voitetaan ja hävitään ? Eli alunperin ihmeteltiin miten seksuaalisia vähemistöjä käytetään busineksen pelinappulana. Sinä sen hyväksyit ja minä en. Nyt ollaan jo tässä. Ei hyvä kivi, et sinä ole mitään voittanut tai minä hävinnyt. Ollaan kuule yhtä ahdasmielisiä omissa maailmoissamme molemmat !! RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
M-Juhana 16.01.2006 21:49:11 | |
---|
tän keskustelun voisi kait laittaa lukkoon:) tai ainakin ihan pian, kiven ja rr4e:n väittelyä on tosin kiva seurata, toinen kun on jo upotettu syvälle suohon mutta silti pitää edelleen yrittää todistaa jotain Kumpi ? RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
jäykkis 16.01.2006 22:27:56 | |
---|
Kyllä mä ne luin, mutta ei ne olleet minkään puolesta, sanoitpahan vain ettet sanonut mitään. Plusmiinusnolla. Se, että sanoo ettei oo mitään jotain vastaan, ei vielä tarkoita yhtään mitään, vaikka luultavasti luulet sanoneesi jotain ihan myönteistäkin (päätellen viesteistäsi ko ketjuissa). Ymmärtäminen ja hyväksyminen ovat kaksi eri asiaa. Menee kyllä aika hienojakoiseks, mutta esimerkiksi minä voin aivan hyvin omalta osalta sanoa että "mulla ei ole mitään homoutta vastaan" ja pidän kyllä sitä aika tavalla synonyyminä hyväksymiselle. Aidosti homot ja lepakot ei herätä minussa mitään tuntemuksia suuntautuneisuutensa takia, ihmisinä ehkä joskus, ja ainakin itte pidän sitä jonkunlaisena hyväksymisen merkkinä. Siitäkin syystä minusta on aika tavalla heitä syrjivää ja leimaavaa perustaa nyt joku oma kategoria heitä varten. Voisin kuvitella että joku tähän ryhmään kuuluva voisi jopa pitää tätä loukkaavana. "Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Jos nyt käytät jotain Linuxia tai
Macia, kannattaa harkita ihan tavallisen cd-soittimen hankkimista"
- Tommi KyyrÄ - |
jäykkis 16.01.2006 22:34:16 | |
---|
Statuksesi on kyllä romahtanut pahasti. Älä nyt ota tuota niin vakavasti. Kivi on periaatteessa ihan stereotyypin ämnettiläinen, innostuu joskus hersyttelemään ja pitää kannastaan kiinni loppuun asti, ihan niin kun me kaikki. Poikkeuksen hän tekee siinä, että sillä on kyllä aika tavalla tietoa ja taito panna asiat paperille ja ottaa tästä syystä usein helposti niskalenkin muista. Mutta ei se paha ole. Sen kanssa saa hyviä debatteja aikaan ja sehän kai yksi tämän ämnetin tarkoituskin on. Niin kauan kun vain asiat riitelee, niin ollaan oikealla uralla. Rauhaa veljet! "Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Jos nyt käytät jotain Linuxia tai
Macia, kannattaa harkita ihan tavallisen cd-soittimen hankkimista"
- Tommi KyyrÄ - |