McNulty 19.12.2005 23:02:45 | |
---|
Nostetaas ketjua ylös :) Onko porukalla uusia kokemuksia Ashdownin vahvareista yleensäkään ja suomen puolella saatavuudesta ? Minulla on Ashdown Peacemaker 40 päivittäisessä käytössä. Suomesta et löydä uutena tällä hetkellä lainkaan, koska Ashdownin ja Soundatan sukset menivät ristiin tuossa 6-10kk sitten. Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! |
PLO 16.01.2006 16:58:16 | |
---|
Lisätääs tänne perään tälläinen tiedote vielä, et viime perjantaina 13.1. Tammer piano ja soittimessa oli vielä yksi uusi Pacemaker 40 myytävänä, jos joku tuollaista itselleen vielä havittelee. Multa löytyy sit edukkaasti ko. vehkeeseen sopiva kaks nappinen kanavanvaihtopetaali, millä saa tuon kolmannen räyhäkanavankin käyttöön ;) |
http://www.coda-music.com/ tuolta irtoaa myös, jopa hieman halvemmalla kuin Soundslivesta. Muistaakseni parillakin mnettiläisellä on ollut ainakin aikeita ostaa tuo FA60-nuppi. Laitearvostelu olisi sitten äärimmäisen tervetullut, jos joku sellaisen kerkiäisi/jaksaisi väsätä. Mitä nopeammin käsittää, ettei koskaan tule olemaan erityisen hyvä soittaja, sitä nopeammin voi suunnata voimavaransa GASiin. |
McNulty 27.01.2006 18:20:01 | |
---|
Nyt olisi minulla Ashdown Peacemaker 40 combo myynnissä torilla. Kannattaa käyttää mielenhäiriötä hyväksi. Hyvä vaffari kyllä, vaan olen siirtymässä rack'n'decker osastolle. Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |