Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Halpa Les Paul
1 2
Örinäboksi
22.07.2003 03:58:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä olisi paras alle 1000e maksava Les Paul kitara? Tuolla rahalla tuskin gibsonia saa, eli taitaa vaihtoehdot rajoittua Tokain tai Epiphonen malleihin.
 
Pyronius
22.07.2003 09:08:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolla rahalla voisi jonkun Studion saada käytettynä. Ostaisin itse Tokain jos olisin 1000 eurolla LP:tä ostamassa.
 
soolo
22.07.2003 11:03:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikös toi tokain love rock ole ihan hyvä skitta
 
elämä on laiffii
Jubi
22.07.2003 13:06:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitanee olla aikamoinen ikuisuus aihe (Lue: Käytä hakua). Itselläni Tokain LS-75Q, enkä voi pahaa sanaa sanoa. Jos voit, niin Stadin Musamaailmaan tyypittelemaan vaan.. Sieltä niitä löytyy.
 
mikko1
22.07.2003 19:02:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paras lespa mitä ite oon testannu on ollu epin les paul custom...no en ole kovin paljon testaillut mutta noi kustomit minusta hyviä
 
"We don't care what you say, fuck you!" The Germs - Fuck You
Nighton
22.07.2003 22:03:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite oon kokeille Epin Les Paul Studiota ja tuntu et se kitara pakottaa soittamaan. Imee sillai sormet mukaansa =) eli, ainakin ite tykkäsin tuosta kitarasta...harmi ku et kerenny ostaan tuota mun kaverilta 600eurolla.
 
Örinäboksi
23.07.2003 06:53:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jollain kokemusta Tokain Black Beauty mallista? Se on ainakin todella hieno ja irtoais reilusti alle tonnilla. Olen vaan suht aloittelija enkä ymmärrä noitten päälle juurikaan.
 
Skinwalker
23.07.2003 14:32:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite oon kokeille Epin Les Paul Studiota ja tuntu et se kitara pakottaa soittamaan. Imee sillai sormet mukaansa =) eli, ainakin ite tykkäsin tuosta kitarasta...harmi ku et kerenny ostaan tuota mun kaverilta 600eurolla.
 
Voisi sanoa jopa että onneksi et kerinnyt. Noita kun myydään uutena sellaiseen...about 400e. Satumpa itse omistamaan moisen kepin eikä valittamista todellakaan ole. No ehkä nuo mikit eivät ihan parasta soittamaani ole, mutta kitara itsessään on hyvinkin toimiva - laadukas - hyvin soiva - viimeistelty. Helvetin painava tosin. Noita epin studioita on käsittääkseni 2 eri painoluokkaa.
 
Nighton
23.07.2003 21:47:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

heh...tuli eilen humalainen kirjotusvirhe..tarkotin gibsonin les paul studiota =)
 
-Nighton
 
Dj.Dumbass
24.07.2003 13:57:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan tokai als-48 love rockin, eihän se ole mikään gibson, mutta minulle se riittää todella mainiosti niin kauan kun vahvistimessa ei lue JCM800. siis en tarkoita että se olisi jotenkin "vähän" huono, vaan sitä että olen vasta alkutaipaleella kitaransoitossa ja tuo kuullostaa ja tuntuu mun mielestä hyvältä kitaralta. sitten kun ostan josku tulevaisuudessa sen marsun niin siiten vaihdetaan gibsoniin =) Musamaailmasta ostin, muistaakseni maksoin jotain 600e pintaan. kannattaa hesassa käydä MS Music shopissa, se liike loppuu ja sieltä saa halpaa kamaa; ostin sieltä suhure beta 52 basarimikin+2 sm57 yht 370e. beta maksaa thomannilla 215, f-musiikissa yli 300 ja MS:stä sain sen 179! 57:t jäi maksamaan 95e kappale;4e vähemmän ku thomannilla. joo, offtopiccia, sori.
 
Ja anopille Niket... ____________________ Kommentoikaa mua, nuo 2 kommenttia näyttää aika orvoilta!
Hannu H.
04.08.2003 17:38:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voin lämpimästi suositella Tokain ls-75Q mallia.
 
vieraile kotisivuillani
Vimpo
04.08.2003 21:51:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytetyn Gibsonin tuolla rahalla voi löytääkin. Tai sitten ostat pamautat vaan japani-Tokain. Jälkimmäinen on ehkä suositeltavaa jos se lavan logo ei merkitse paljoa.
 
mikko1
06.08.2003 16:07:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osta multa cadenza les paul...
 
Mullon kans tele.
Gypsy
06.08.2003 16:40:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jälkimmäinen on ehkä suositeltavaa jos se lavan logo ei merkitse paljoa.
 
Mutta sehän merkitsee
 
Booligan
09.08.2003 18:46:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epiphone LP Zakk Wylde Signature
 
hinta uutena 950 - 999 euroa! :D
 
Doesn´t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
PIM
10.08.2003 00:04:01 (muokattu 14.08.2003 11:56:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musta Fenix Les Paul Custom myynnissä. Klikkaa nimimerkkiä.
 
Lisäys:
 
Unohtakaa, myyty jo.
 
Uutta tavaraa myynnissä. Alvarez strato, Fenix strato, Fenix Les Paul, putkikombo.
ten
14.08.2003 01:48:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä olisi paras alle 1000e maksava Les Paul kitara? Tuolla rahalla tuskin gibsonia saa, eli taitaa vaihtoehdot rajoittua Tokain tai Epiphonen malleihin.
 
1000e ei oo halpa mun mittapuun mukaan. :D
 
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Fortune
14.08.2003 09:09:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta sehän merkitsee
 
Jep, voi meitä merkkiuskollisia raukkoja :)
 
Olemalla järkevä säästäisi tonnin, mutta maailma on jo liian järkevä, pitäähän sitä nyt vähän hölmöä idealismia olla, jotta ihmiset saavat nauraa :)
 
LP Studio käytettynä olisi minun valintani, tonnilla ja alle saa jo ihan hyviä yksilöitä kun jaksaa etsiä. Niitäkin on eri kaulaprofiileilla ja laatutasoilla, kannattaa vertailla.
 
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks"
Insane Kane
14.08.2003 10:40:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

´Gibsonin Studion suosittelen ostamaan käytettynä/sisäänajettuna.
Uudessa on hirmuinen säätäminen ja värkkääminen ennenkuin se miellyttää.
 
Vitusti säröä perkele!!!
Fortune
14.08.2003 12:35:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

´Gibsonin Studion suosittelen ostamaan käytettynä/sisäänajettuna.

 
Pätee kaikkiin kitaroihin. Käytetyssä ei ole lastentauteja ja puukin on auennut jos on ollutkaan auetakseen.
 
Itse en aio kymmentä vuotta uudempaa LP:ta edes harkita.
 
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «