Jucciz 16.01.2006 08:28:46 | |
---|
Offtopiksi menee millainen olisi / on japsi särö? jotenkin ajattelisin aika kauhea... (tuntuu että hammond,sähkökitara,sähköpiano,"slap bass" (mikähän edes suomeksi?)) asioita mitä eräiden synien saundeja verraten on asioita mitä japsit ei välttämättä osaa) Ja mitäs nuo Bossin säröpedaalit edustaa ? PS. kuten huomaatte 3 kysymystä. Jep. Todella off-topiciksi menee. Miten synasoundit liittyvät kitaravahvistimien säröytymiseen ja siinä tapahtuviin soundieroihin? Bossin säröpedaalit edustavat Bossin säröpedaaleja. Ne liittyvät tähän keskusteluun ihan yhtä vähän kuin nuo synasoundit: ei Marshallista tule "japsisäröä", vaikka sen eteen tyrkkää Japanissa tehdyn säröpedaalin. Joka tapauksessa, pedaalien ja vahvistimien ominaissoundin vertailu keskenään on jokseenkin yhdentekevää, sillä pedaaleja käytetään lähes aina jonkin vahvistimen kanssa eikä yksinään. |
saastara 16.01.2006 10:56:45 | |
---|
Mulla just toistepäin... kompit britillä ja soolot jenkillä. Tai oikeastaan tuo homma menee niin että kaikki vedetään britillä :) Komppaan. Tuppaa jenkkisäröt usein olemaan semmoista munatonta muhjua. Rouheaa sen olla pitää.. Sinun postimerkkisi palavat. |
Da Make 16.01.2006 11:02:49 | |
---|
Mulla just toistepäin... kompit britillä ja soolot jenkillä. Tai oikeastaan tuo homma menee niin että kaikki vedetään britillä :) Komppaan. Tuppaa jenkkisäröt usein olemaan semmoista munatonta muhjua. Rouheaa sen olla pitää.. Petruccilla on esimerkkinä hieno mesa leadisoundi, kummallakin on paikkansa. Itse ehkä valitsisin jotakin mesa/jenkki ja marsu/britti soundien välistä soolo hommiin. |
leather rebel 16.01.2006 12:06:56 | |
---|
Petruccilla on esimerkkinä hieno mesa leadisoundi IMHO sieltä Mesa-soundien huonommasta päästä. "I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
JPQ 16.01.2006 14:20:20 | |
---|
Jep. Todella off-topiciksi menee. Miten synasoundit liittyvät kitaravahvistimien säröytymiseen ja siinä tapahtuviin soundieroihin? Bossin säröpedaalit edustavat Bossin säröpedaaleja. Ne liittyvät tähän keskusteluun ihan yhtä vähän kuin nuo synasoundit: ei Marshallista tule "japsisäröä", vaikka sen eteen tyrkkää Japanissa tehdyn säröpedaalin. Joka tapauksessa, pedaalien ja vahvistimien ominaissoundin vertailu keskenään on jokseenkin yhdentekevää, sillä pedaaleja käytetään lähes aina jonkin vahvistimen kanssa eikä yksinään. Siten synasoundit liittyy asiaan että kun synalla jotkut matkii soittimia niin joidenkin firmojen matkinnat avuttomampia kuin toisten ja mainituissa jenkit onnistuu minusta usein paremmin. Ja Bossin pedaaleilla luulen kuitenkin on jonkinlainen oma soundinsa? |
Aki: Vahvistin on jo hankittu:) Orangen 50 wattista Rockverbiä puolisen tuntia Musamaailmassa testanneena yhdyn kyllä väitteeseesi, että oli kyllä Marshallit aika kaukana. Eipä silti ollut mun juttu sekään. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |
Jaava 16.01.2006 19:47:55 | |
---|
Hyvä särö on semmone, ku brian maylla on. Pelkkä ac-kolmekypäsen normal-kanava täysillä ja trebleboosteri. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
saastara 18.01.2006 17:34:27 | |
---|
Hyvä särö on semmone, ku brian maylla on. Pelkkä ac-kolmekypäsen normal-kanava täysillä ja trebleboosteri. Eikös Herra Briään vetänyt omatekoisella (vai oliko nyt Queenin basistin rakentamalla) vahvistimella..? Tällaista juttua olen ainakin vähän kaikkialta lukenut. Sinun postimerkkisi palavat. |
leather rebel 18.01.2006 17:37:28 | |
---|
Eikös Herra Briään vetänyt omatekoisella (vai oliko nyt Queenin basistin rakentamalla) vahvistimella..? Tällaista juttua olen ainakin vähän kaikkialta lukenut. Basistin väsäämä etunen -> Vox AC30. "I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |