manix 06.08.2003 15:20:46 | |
---|
En ainakaan huomannut tällä palstalla kyseisestä bändistä mitään mainintaa ja kun hakukaan ei toimi (ainakaan minulla) niin laitetaan sitten linkkiä: http://www.scenerychannel.com/ En ole mikään progen suurin ystävä mutta tämä kolahtaa. Suosittelen. "The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"
- Jonkun tyypin kommentti @ bash.org |
Jeps. Itse olen Oulusta ja tunnen bändin kitaristin jotenkin. Hyvä tyyppi. Biiseistä paras on ehdottomasti Air To Breathe. |
Epämuusikko 07.08.2003 00:49:05 | |
---|
Tuttuja tyyppejä koko lössi. Entisiä ja yksi vielä nykyinenkin koulukaveri messissä. Ja varmaan kuudes basisti bändin historian aikana vetämässä. Ei siinä mitään, ne on olleet tähän asti toinen toistaan parempia. Bändi on Oulun progemetelitaivaan kiiltävimpiä tähtiä (tähteitä :). Ja niiden uusimmassa pyörylässä on ihan Ihqut kannet, siinä on semmoista rypylää. Hyvä bändi, ei voi kiistää. On suuri mahdollisuus, että SINÄ olet heidän seuraava basistinsa. www.stileproject.com |
18is9 07.08.2003 09:49:39 | |
---|
Ihan hyvän kuuloinen easy-listen-progepoppoo. Eivät ottaneet minua edes koesoittoon basisitiksi kun olen kuulemma liian vanha. Omapa on tappionsa. Hoho. I'd hate to die twice. It's so boring. -Richard Feynman's last words. |
manix 07.08.2003 10:06:52 | |
---|
On suuri mahdollisuus, että SINÄ olet heidän seuraava basistinsa. Ei kai, en minä osaa bassoa soittaa! ;-) "The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"
- Jonkun tyypin kommentti @ bash.org |
tommyi 12.08.2003 20:21:42 | |
---|
Kiitoksia vaan mielenkiinnosta kaikille ja manixille tämän keskustelun aloittamisesta :) Basisti on tosiaan meillä se vaihtuva jäsen ollut. Toivotaan vakaasti, että nykyinen on ja pysyy... ja epämuusikko on muuten aivan oikeassa, nyt on kuudes mies menossa. Mr. 18is9:n koesoitto jäi tosiaan tekemättä, kun tuo Nipa pääsi yllättään ja oli jo valmiiksi tuttu mies... ja kuulosti siltä, että teikähän on rumpupuolen spesialisteja! Kiitoksia samoin Ali... kyllä teikänkin kanssa toimeen tulee :) ... ja minun mielestä muuten I don't mind on paras. |