M-Juhana 16.01.2006 13:07:24 | |
---|
Jep. Entä jos joku perustaa nyt hetero-levy-yhtiön? Mutta todennäköisesti tämä on vain askel mikä pitää ottaa matkalla kohti todellista tasa-arvoa. Tai toivottavasti. Niin.... Mikä on todellinen tasa-arvo ?? Nykymeno on sitä, että kaikki pitää olla sallittua. Jos kaikille annetaan oikeus kaikkeen, eikö se johda anarkiaan ja kaaokseen ?? RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
kivi 16.01.2006 13:09:28 | |
---|
Niin.... Mikä on todellinen tasa-arvo ?? Nykymeno on sitä, että kaikki pitää olla sallittua. Jos kaikille annetaan oikeus kaikkeen, eikö se johda anarkiaan ja kaaokseen ?? Hmm? Yritätkö vaihtaa puheenaihetta, vai rivien välissä vihjata, että homoseksuaalisuus tulisi palauttaa laittomaksi? Homofobiasi on jo käynyt ilmi ihan riittävän selvään. |
M-Juhana 16.01.2006 13:12:46 | |
---|
Homofobiasi on jo käynyt ilmi ihan riittävän selvään. Olenko minä homofobiainen ?? Perustele !! Jos kerran tällaisen tuot julki !! RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
kivi 16.01.2006 13:48:34 | |
---|
|
M-Juhana 16.01.2006 14:00:16 | |
---|
Helppo perustella:-D - sä olet sen verran antanut kantasi näkyä niin tässä ketjussa kuin muuallakin. Luepa mitä olet sanonut, ja ole ylpeä itsestäsi. RR4E: Ansiokkaasti kaivettu !! Missä kohtaa se homofobia on ?? On kaksi eri asiaa hyväksyä seksuaaliset vähemmistöt ja sallia ja antaa tällä perusteella erityisasema . RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
kivi 16.01.2006 14:04:25 | |
---|
Ansiokkaasti kaivettu !! Missä kohtaa se homofobia on ?? On kaksi eri asiaa hyväksyä seksuaaliset vähemmistöt ja sallia ja antaa tällä perusteella erityisasema . Se homofobia on ihan joka ikisessä kirjoituksessa noista nähtävissä. Samoin tuossa sun vastauksessasi - mikä h**vetin erityisasema, sama asema vain kuin muillekin. Vastauksesi on muuten aivan tyyppiesimerkillinen Mikä Oli Todistettava. Etkö sä itse näe sitä? |
Viihdejätti Sony perustaa homoseksuaalisille muusikoille omistetun levymerkin.
Mainio uutinen! Enää ei tartte pohdiskella levyhyllyn äärellä ostaako vai eikö osta. Toivottavasti tämän levy-yhtiön tuotokset siirretään automaattisesti kokonaan eri hyllyyn normaaleita ihmisiä kiusaamasta ja poie silmistä kokonaan. Tulen sitten väijymään tätä homolevylaaria jonkun toisen hyllyn takaa ja huutelemaan noita perverssilevyjä selaaville asiakkaille reippaita "Homo!"-huudahduksia. No ei. Oikeasti mun on vaikea kuvitella tosta mitään hyötyä. Onko olemassa jotain homoseksuaaleille suunnattua musaa? En usko, että tosta tulee taloudellisesti suurta menestystä. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
M-Juhana 16.01.2006 14:08:12 | |
---|
Se homofobia on ihan joka ikisessä kirjoituksessa noista nähtävissä. Samoin tuossa sun vastauksessasi - mikä h**vetin erityisasema, sama asema vain kuin muillekin. Eikö se sama levy-yhtiö / levymerkki sitten kelpaa ?? Tarttee oman ?? OK businessta se on, mut kuitenkin... RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
kivi 16.01.2006 14:14:42 (muokattu 16.01.2006 14:17:29) | |
---|
Eikö se sama levy-yhtiö / levymerkki sitten kelpaa ?? Tarttee oman ?? OK businessta se on, mut kuitenkin... Seksuaalivähemmistöt ovat ihan stereotypiaksi asti niinsanottuja "hyviä kuluttajia", eli ovat valmiita maksamaan asioista jotka tahtovat, ja arvostavat hyvää makua enemmän kuin halpaa hintaa. Varmasti firmat markkinoisivat (ja markkinoivatkin) mieluummin metroseksuaaleille (= mies, joka huolehtii itsestään vaikka on hetero) tai uranaisille, ensinmainittuja vain ei ole kylliksi (mikä näkyi esim MG - Miesten Glorian kanssa) ja jälkimmäisillä on lasikattoa ja palkkakuoppaa estämässä ylimääräistä kulutusta, eli ne pakolliset Kaos ja Louis Vuitton vievät niin joka pennin, ettei levyihin jää. Kyllä tää lähtee ihan siitä, että rahat pois... |
M-Juhana 16.01.2006 14:29:28 | |
---|
Seksuaalivähemmistöt ovat ihan stereotypiaksi asti niinsanottuja "hyviä kuluttajia", eli ovat valmiita maksamaan asioista jotka tahtovat, ja arvostavat hyvää makua enemmän kuin halpaa hintaa. Ja....? Eli seksuaalivähemmistöltä rahat pois ?? Eikö musiikinkuluttaja ole samanlainen kohde viihdeteollisuuden markkinoinnille, olkoon seksuaalisuus mikä hyvänsä ? Niin minä kuin muutkin ?? RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
kivi 16.01.2006 14:40:34 | |
---|
Ja....? Eli seksuaalivähemmistöltä rahat pois ?? Eikö musiikinkuluttaja ole samanlainen kohde viihdeteollisuuden markkinoinnille, olkoon seksuaalisuus mikä hyvänsä ? Niin minä kuin muutkin ?? Toiset on parempia kuluttajia kuin toiset. Vähemmistöt ovat uskollisia "omille" artisteilleen. KD Lang saa tehdä vaikka kuinka huonoja levyjä, ja myynti kattaa silti aina kulut ja seuraavan levyn. Kun sulle on myyty lautasantenni ja Eurosport, mitä sulle sitten myydään? Hurriganes-keikkojakin on rajallisesti. |
M-Juhana 16.01.2006 14:52:32 | |
---|
Toiset on parempia kuluttajia kuin toiset. On kuule varmaan aivan sama keneltä se raha tulee, kunhan tulee ! Vähemmistöt ovat uskollisia "omille" artisteilleen. KD Lang saa tehdä vaikka kuinka huonoja levyjä, ja myynti kattaa silti aina kulut ja seuraavan levyn. "oma artisti" , enkö minä saa ostaa moisia levyjä, jos niillä on minusta hyvää musaa ?? Kun sulle on myyty lautasantenni ja Eurosport, mitä sulle sitten myydään? Hurriganes-keikkojakin on rajallisesti. Tota...mikähän on tämän lausahduksen sisältö ?? ..tai ei mulla ole lautasantennia eikä Eurosporttia ja Hurriganes on ikävä kyllä historiaa, hienoa sellaista toki. RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
J.Ahonen 16.01.2006 14:57:13 | |
---|
Ymmärrän jos joku ryhmittymä, jolla on jotain eri ideologioita (Kirkko, Nazit etc.) perustaa oman levy merkin. Mutta miksi Homot? Eihän homot edusta mitään mitä heterotkaan eivät edustaisi. Eri tyylinen kanssa käyminen makuuhuoneessa. Mielestäni Homojen pitäisi olla niinkuin me muutkin, eihän heissä ole mitään eroa, niin miksi sitten oma levymerkki. Kertokaa? Perustetaan samantien kaikille vähemmistöillä oma levymerkki, kääpiöille, MS-tautisille, HIV eetä sairastaville jne.... Mikä on pointti? |
kivi 16.01.2006 14:58:40 (muokattu 16.01.2006 15:03:34) | |
---|
On kuule varmaan aivan sama keneltä se raha tulee, kunhan tulee ! Siinäpä se. Toiset käyttävät eri tavalla rahaa kuin toiset. Mutta tästä ei ole kysymys. "oma artisti" , enkö minä saa ostaa moisia levyjä, jos niillä on minusta hyvää musaa ?? Tietysti, mutta se ei myöskään ole pointti. Pointti on aivan ykseinkertaisesti se, että yhtiö toivoo, että mahdollisimman iso osa asiakkaista kokisi velvollisuudekseen hankkia joka ikisen tuon yhtiön julkaiseman levyn, olivatpa ne kuinka hyviä tai huonoja hyvänsä, tai pitivätpä musiikista tai eivät. Tota...mikähän on tämän lausahduksen sisältö ?? ..tai ei mulla ole lautasantennia eikä Eurosporttia ja Hurriganes on ikävä kyllä historiaa, hienoa sellaista toki. Tarkoitin, että hetero-perheenisille myydään samalla tavalla kohderyhmämääriteltyjä tuotteita. Reino-tossut, uusin Arto Paasilinnan kirja ja Hurriganes-DVD sekä Eurosport-kanavapaketti ovat tyypillisesti vain ja ainoastaan hetero-perheenisille suunnattuja tuotteita. Zernobilly: Mikä on pointti? Yhdistävä ja erottava tekijä on valtaväestön epäluulo ja suhtautuminen. Asuivathan juutalaisetkin eri puolilla maailmaa eripuraisina ja vailla yhteyttä, kunnes viimeiset pogromit ja lopulta Hitlerin holokausti taittoivat kamelin selän ja synnyttivät Israelin valtion sellaisena kuin se nyt on. Vahvana ja yhtenäisenä. Mutta mikä israeliitteja yhdistää? Ei mikään muu kuin jatkuva sodankäynti ja vihanpito Israelin valtion alta väkisin karkoitettuja kohtaan. |
M-Juhana 16.01.2006 15:04:43 | |
---|
Tarkoitin, että hetero-perheenisille myydään samalla tavalla kohderyhmämääriteltyjä tuotteita. Reino-tossut, uusin Arto Paasilinnan kirja ja Hurriganes-DVD sekä Eurosport-kanavapaketti ovat tyypillisesti vain ja ainoastaan hetero-perheenisille suunnattuja tuotteita. Voi pyhä sylvi !! Homot kattoo futista ja kuuntelee myös Hurriganesia !! Eiköhän nuo kuule kohdisteta ihan kaikille ihmisille !! Jos mä olen homofobinen, niin sä olet kyllä hetero-perheenisä-fobinen. RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
kivi 16.01.2006 15:19:06 | |
---|
Voi pyhä sylvi !! Homot kattoo futista ja kuuntelee myös Hurriganesia !! Eiköhän nuo kuule kohdisteta ihan kaikille ihmisille !! Jos mä olen homofobinen, niin sä olet kyllä hetero-perheenisä-fobinen. Etkö sä nyt oikeasti vois edes kokeeksi yrittää ymmärtää, mitä sanotaan? Keskity vähän, käytä niitä aivoja. Mulla ei ole kyllin paksua rautalankaa. Mä asetin tuossa esimerkin siitä, millaisia ovat stereotypiat joiden perusteella markkinointi rakennetaan, mutta korostin, että tässä markkinoinnissa prioriteettina on ennemmin kuluttajan lojaliteetti levymerkkiä brändinä kuin artistia brändinä kohtaan. Tajuatko? Levymerkki on tässä tapauksessa se joka myydään, ei artisti. Samalla tavalla kuin sulle voitaisiin myydä illuusio Volvosta turvallisena perheautona, sillai että se kattaa kaikki volvot pienimmästä isompaan. |
C 16.01.2006 15:37:50 | |
---|
Tarkoituksena on löytää muusikoiksi uusia, eri tyylejä edustavia kykyjä, joille seksuaalinen suuntautuneisuus on osa identiteettiä... ...Suuret levy-yhtiöt ovat koettaneet aikaisemminkin iskeä markkinarakoon suodattamalla valtakulttuuriin aineksia marginaalikulttuureista, kuten hip hopista ja katumusiikista." Mitenköhän tämä Music with the Twist sitten suhtautuu heteromuusikoihin? Ymmärrän, jos vaikka hevibändi saa levydiiliä etisessään kielteisen vastauksen hip hoppia julkaisevalta levy-yhtiöltä. Mutta sanooko Music with the Twist heterolle "ei" seksuaalisen suuntautumisen takia? Silloin kyllä pyyhittäisiin peffaa koko "free your mind" -ajattelulla, mutta eipä sillä kai tässä ole väliäkään. Kysymys on rahasta. Silti tuntuu kovin ristiriitaiselta... Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa |
M-Juhana 16.01.2006 15:52:40 | |
---|
Etkö sä nyt oikeasti vois edes kokeeksi yrittää ymmärtää, mitä sanotaan? Keskity vähän, käytä niitä aivoja. Mulla ei ole kyllin paksua rautalankaa. Mä asetin tuossa esimerkin siitä, millaisia ovat stereotypiat joiden perusteella markkinointi rakennetaan, mutta korostin, että tässä markkinoinnissa prioriteettina on ennemmin kuluttajan lojaliteetti levymerkkiä brändinä kuin artistia brändinä kohtaan. Tajuatko? Tajuan. Mutta , kun esimerkkisi on täyttä tuubaa !!! Esimerkkituotteesi, varsinkin Urheilukanava ja Hurriganes-DVD eivät ole kohdistettu hetero-perheenisille !! Tajuatko !! Näiden tuotteiden kohderyhmä on jotain paljon enemmän. RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
Zammy 16.01.2006 15:59:29 | |
---|
Esimerkkituotteesi, varsinkin Urheilukanava ja Hurriganes-DVD eivät ole kohdistettu hetero-perheenisille !! Kyllä mä näkisin nuo selkeästi suurimpana kohderyhmänä tässä tapauksessa. Eihän se kohdistaminen tarkoita sitä, etteikö kukaan tuon ryhmän ulkopuolelta saa tai voi hankkia noita mainittuja asioita. Huudatko sä nämä asiat mielessäsi, kun joka lauseen perässä on huutomerkit? Susikoira Roi Orbison |
Teijo K. 16.01.2006 16:18:55 (muokattu 16.01.2006 16:24:37) | |
---|
Kuule kivi, koko sinä aikana kun mää olen täällä ollut, en ole kertaakaan nähnyt että RR olisi vaihtanut mielipidettään jos se on jonkun pään ottanut. Ei kannata tuhlata ruutia. Ps. Ei millään pahalla RR, mutta oot sä aika luupää. Tunnistan sen siksi niin hyvin koska olen itse samanlainen. Over and out. ;) Munsta. |