Aihe: Läppärille EMU 1616
1
opansio
28.12.2005 19:17:06
Onko kellään kokemuksia kyseisestä vekottimesta? Vaikuttaa ainakin paperilla kiinnostavalta ja omiin tarpeisiini sopivan mobiililta. Lähinnä epäilyttää mukana tulevien plugareiden laatu ja DSP-tehot.
opansio
28.12.2005 19:26:58
kappas! joku on pölliny mun käyttäjätunnukset.
vanhami
03.01.2006 10:35:29
Eilen tuli ja painin yöllä softat sisään. En ehtinynnä testaileen vielä sen kummemmin. Pitää kirjotella kun saa jotain kokemuksia.

Softapaketti vaikutti pikaisesti aika kattavalta, niinku alkuun pääsyn kannalta. Mukana tuleva oma mikserisoftakin näytti ihan ihmisjärjellä toiimivalta.
Kusti W
04.01.2006 00:39:56 (muokattu 13.01.2006 16:10:09)
Mulla kans alko alkeiden opettelu. Lähinnä tässä kokeilin tuota mukana tullutta Proteusta ja totuttelin Sonariin ku viimeks oon käyttäny Cakewalk kasia. Mikserisoftasta ja kortin omista efekteistä en pikasilmäyksellä päässyt jyvälle, mutta palataan asiaan.

Edit: Kyllähän tämä on ihan kelpo peli. Ei valittamista. Omat plugarit on ihan peruskamaa, mut esim. kortin pyörittämä kompura, eq ja pikku kaiku äänittäessä on aika luksusta ainakin meikäläiselle ku ei koneteho oo kovin valtaisa.
Kusti W
17.01.2006 15:06:31 (muokattu 17.01.2006 15:18:48)
oliko sulla joku patchmixin valmis sessio avattuna? product default ainaki avaa kaikki kanavat.
laitoitko emun patchmixiin sendit joka kanavaan? onko tää osote tuttu? http://www.cgoff.fsnet.co.uk/patchmix/
Yhden miehen one man band!
vanhami
06.02.2006 09:19:56
huoh.

Noista oli apua. Itseasiassa apu löytyi noista sample byyglauksista, mitä tuli kortin hakemistossa kymmeniä. En ollut hokannut edes katsoa niitä.

Vieläkään en ole asiaan sen syvemmin ehtinyt tutustumaan, mutta sain kuminkin keikalla 4 erillistä raitaa talteen. Adatin valokaapelit unohtui treenikselle, joten sitä ei päässyt testaamaan.

Mutta onko tosiaan niin, että tuossa mukana tullut sonar ei käsitä kuin 16 asio sourcea. Nehän menee tukkoon ihan välittömästi. Voin olla toki väärässäkin, koska en ehtinyt syventymään sen tarkemmin vielä ( ainoastaan 4 tuntia intensiivistä yritys erehdys säätöä)

Saattaa kuullostaa tyhmältä, mutta olenko ymmärtänyt oikein.

Nyt minulla on siis 4 erillistä raitaa sonarissa ( rummut + basso, kiipparit + skitta, laulut ja yleisömikki)

Jotta saan tuosta yhden raidan, jonka voin sitten polttaa CD:lle tai MP3Ksi, pitää ne ajaa konsolin kautta uudelleen miksauksena yhdeksi raidaksi, vai onko siellä jotain sellaista kliketi klik toimintoa aiheeseen?
vanhami
13.03.2006 10:52:14
Itse itselleni vastaten jälleen kerran.

Jo muutama viikko sitten sain viimein sitten onnistumaan sen, mitä hainkin. ( kiitos magic ) 8 raitaa adatin kautta DDX3216 pöydästä läppärille. Kortti toimii hyvin ja olen hemmetin tyytyväinen siihen.

minulla on lisäksi käytössä 10M pitkät valokaapelit, joten läppärin voi siirtää tarvittaessa johonkin salin puolelle liveäänityksiä tehdessä.
tuotsi
20.03.2006 20:38:36

Mites, onnistuuko tällä kortilla analogi- ja digitaalitulojen käyttö yhtäaikaa? Eli jos oletetussa keikkatilanteessa vetäisisi DDXstä yhdellä adatilla 8 raitaa koneeseen ja laittaisi vielä stereoparin suoraan kortin omiin mikkietusiin ambienssiksi? Ehkä vielä jopa koaksiaalilla spdifiin jokin AD:lla varustettu etunen, pikkumikseri tai efekti?

Ei taida vieläkään olla markkinoilla vastausta DDX-omistajien tarpeeseen; FW, USB2 tai PCMCIA-liitäntäistä kahdella adatilla varustettua purkkia. Mieluiten vielä ilman analogiliitäntöjä ja halvalla!
Lisää vaan hanaa ni hyvä tulee!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)