kuunsirppi 15.01.2006 21:06:12 | |
---|
Joo olin ihan alituiseen, mutta biisejä en muista hirveesti. Ihmiset lavalla ja tilanteet kaikki kristallin kirkkaana mielessä. pääasia on oikeesti se, että muistaa, että oli ihan sairaan hauskaa :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
ÄM 15.01.2006 21:26:55 | |
---|
pääasia on oikeesti se, että muistaa, että oli ihan sairaan hauskaa :o) No sitä en kyllä unohda. Junassakin itsekseni naureskelin niin, että piti ihmiset varmaan hulluna. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
manjaana 15.01.2006 23:04:38 | |
---|
Onko tässä porukassa ketään websivu-kikkailijaa ja saittia, jonne voisi uploudata pileitten matskua, ääntä ja kuvaa? Olisi helpompi hoitaa tuota materiaalinjakoa sieltä kautta. Vääntelen noin anselmin nauhotteet mp3:siksi ja sitten totuus paljastuu. Lähtikö jonkun matkaan yksi MD, siellä saattaa olla korvaamatonta, ainutlaatuista materiaalia.. Mulle kanssa jotain tietoa tuosta, onnistuin nyt pakkaamaan, mutta siihen se sitten jäikin..
Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
vanhami 16.01.2006 07:31:21 | |
---|
Moi mä voin tsekata, josmulla olis jotain serveritiaa jossain, johonvois laittaa tuutin täydeltä p*skaa. Mulla pitäis olla joku käyttämätön kolumbus tila. Siihen uskaltais jakaa tunnuksiakin. Nyt töihin... |
kuunsirppi 16.01.2006 07:36:01 | |
---|
Mikähän se mahto olla se illan vimppa slou ko laulajaa kompattiin? Hei mä mietin tossa illalla vielä, että lauloinkos mä siellä sen Kuuleeko yö? Vai olikos se sitte vasta lauantain keikalla...ei jaksa muistaa...Jos lauloin, niin se saattoi olla myös juuri tämä, jonka lauloin viimeisenä......jonkun kanssa vielä pubiin mennessä matkalla keskusteltiin tän biisin sanoituksista ja siitä, että siitä on olemassa toisenlaisetkin sanat, kuin millä mä sitä lauloin.....pätkiikö mun muisti sittenkin humalan takia :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 16.01.2006 07:37:07 | |
---|
Mukavaa työ-, koulu-, vapaapäivää kaikille! Mä taidan vielä hipsiä vähän peiton alle. Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
AnselmiMaa 16.01.2006 07:53:40 | |
---|
Hei mä mietin tossa illalla vielä, että lauloinkos mä siellä sen Kuuleeko yö? Lauloit! Meitä oli säestysorganisaatiossa.....ööööhhh....no oli meitä!!! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
kuunsirppi 16.01.2006 07:55:08 | |
---|
Lauloit! Meitä oli säestysorganisaatiossa.....ööööhhh....no oli meitä!!! noniin...oliko se nyt sitten toi, vai se Kaksi karttaa, jota eilen hait tuolla, kun kyselit sitä vikaa biisiä? En mä muista kans, ketä oli säestysorganisaatiossa muita kun sut ja vissiin rihveli oli kitarassa? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
AnselmiMaa 16.01.2006 07:56:47 | |
---|
Joo ja multa löytyy tallennetta yhen MDn verran (toinen MD, sis. eka setti öpaut 2 tuntii.., on hukassa) ja kun saadaan pätkittyä taidepläjäykset erilleen nii laitetaan jollain muotoo jakoon/levitykseen. Mutta veikkaan, ettei Anttilan levyhyllystä kuitenkaan löydy... ;) EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
kuunsirppi 16.01.2006 07:56:58 | |
---|
Lauloit! Meitä oli säestysorganisaatiossa.....ööööhhh....no oli meitä!!! säestys muuten luonnas oikein mallikkaasti...kiitos! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 16.01.2006 07:57:59 | |
---|
Joo ja multa löytyy tallennetta yhen MDn verran (toinen MD, sis. eka setti öpaut 2 tuntii.., on hukassa) ja kun saadaan pätkittyä taidepläjäykset erilleen nii laitetaan jollain muotoo jakoon/levitykseen. Mutta veikkaan, ettei Anttilan levyhyllystä kuitenkaan löydy... ;) *odottelee mielenkiinnolla* Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
noniin...oliko se nyt sitten toi, vai se Kaksi karttaa, jota eilen hait tuolla, kun kyselit sitä vikaa biisiä? En mä muista kans, ketä oli säestysorganisaatiossa muita kun sut ja vissiin rihveli oli kitarassa? No mehän kompattiin monia piisejä.. ainaski nuo kaks!! siis kaksikuuleekoyökarttaa EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
kuunsirppi 16.01.2006 08:00:18 | |
---|
No mehän kompattiin monia piisejä.. ainaski nuo kaks!! siis kaksikuuleekoyökarttaa ja hyvin komppasittekin!!! Olis hauska joskus päästä taas *kompattavaksi* :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 16.01.2006 08:01:12 | |
---|
siis kaksikuuleekoyökarttaa kuuleekokaksiyökarttaa ...tätä mä just hain :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
AnselmiMaa 16.01.2006 08:03:10 | |
---|
Oli muuten kallis levy ko juoksin anttilasta viis kpl tyhjiä levyjä. La aamuna löysin yhden.. siis sen mikä oli jääny soittimen sisään.. Mut mähän olin vissiin tuottajana...?!?! :) EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
kuunsirppi 16.01.2006 08:17:38 | |
---|
Oli muuten kallis levy ko juoksin anttilasta viis kpl tyhjiä levyjä. La aamuna löysin yhden.. siis sen mikä oli jääny soittimen sisään.. Mut mähän olin vissiin tuottajana...?!?! :) no sä olit joo....:o/ Mihin ne muut sitten oikein joutu? Oliko ne sulla megessä siellä Plevnassa kaikki... Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
jeppeq 16.01.2006 08:24:54 | |
---|
No mehän kompattiin monia piisejä.. ainaski nuo kaks!! siis kaksikuuleekoyökarttaa Jos tää oli se mitä mää kannutin, niin mulla oli ainakin jo sumuvalot päällä ;) Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
jeppeq 16.01.2006 08:28:03 | |
---|
Hei mä mietin tossa illalla vielä, että lauloinkos mä siellä sen Kuuleeko yö? Vai olikos se sitte vasta lauantain keikalla...ei jaksa muistaa...Jos lauloin, niin se saattoi olla myös juuri tämä, jonka lauloin viimeisenä......jonkun kanssa vielä pubiin mennessä matkalla keskusteltiin tän biisin sanoituksista ja siitä, että siitä on olemassa toisenlaisetkin sanat, kuin millä mä sitä lauloin.....pätkiikö mun muisti sittenkin humalan takia :o/ Se toinen teksti on vissiin Ässien levyttämänä. Kertsi menee jotenkin näin: "Lähdetään pois me kapakasta savuisesta, puhumaan hiljaa toisillemme rakkaudesta.." Sehän oli kuin suoraan perjantaille sanoitettu. Kuka lähti mihinkin puhumaan mitä - ja kenelle.. Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
suloonen 16.01.2006 09:09:00 | |
---|
Joo ja multa löytyy tallennetta yhen MDn verran (toinen MD, sis. eka setti öpaut 2 tuntii.., on hukassa) ja kun saadaan pätkittyä taidepläjäykset erilleen nii laitetaan jollain muotoo jakoon/levitykseen. Mutta veikkaan, ettei Anttilan levyhyllystä kuitenkaan löydy... ;) Nyt vaan äkkiä ettimään, soitin jo parille tuottajalla et jos tästä saatas jotain (s)hittikamaa aikaan, ja sit koko ryhmälle ettiin keikkaa, eli liksa tuttu yks pitkä / Soittaja/laulaja!! JA MÄÄ MISSÄÄN OMPPUHOTELLIL OO OLLU KU ILTATÄHDES JUOMAS JALLUU ILMAN ... Ei perkele, taasko humppaa... |
markkuv 16.01.2006 09:11:06 | |
---|
Se toinen teksti on vissiin Ässien levyttämänä. Kertsi menee jotenkin näin: "Lähdetään pois me kapakasta savuisesta, puhumaan hiljaa toisillemme rakkaudesta.." Sehän oli kuin suoraan perjantaille sanoitettu. Kuka lähti mihinkin puhumaan mitä - ja kenelle.. Onko Ässätkin levyttäneet? Bamberos on ainakin. |