eljohnny 15.01.2006 17:41:11 | |
---|
Näyttäis thomannilla olevan noita zildjianeita jonkinnäkösessä tarjouksessa.. |
timppa67 15.01.2006 18:27:56 | |
---|
Niin on kovasti suitsutettu sitä K-rideä että täytyy vissiin lähteä soitinliikkeeseen ihmettelemään... Lähtöhinta näyttäs olevan neljänsadan kieppeissä ja malleja: Flat top,heavy, pre aged dry light, ja ride. Lisäksi on customeissa specia dry ja brilliant...nimenomaan näitä kakskymppisiä... toisaalta tykkään edelleen tosta A mediumista ja löytyypä vielä 24"A medium ride mutta tuntuu että loppuu kämpästä koko joten on jääny pussiin ja voisin vaikka myydä pois... Ei tiedolla eikä taidolla vaan tuurilla |
Legatus 15.01.2006 18:29:24 | |
---|
Niin on kovasti suitsutettu sitä K-rideä että täytyy vissiin lähteä soitinliikkeeseen ihmettelemään... Lähtöhinta näyttäs olevan neljänsadan kieppeissä ja malleja: Flat top,heavy, pre aged dry light, ja ride. Lisäksi on customeissa specia dry ja brilliant...nimenomaan näitä kakskymppisiä... toisaalta tykkään edelleen tosta A mediumista ja löytyypä vielä 24"A medium ride mutta tuntuu että loppuu kämpästä koko joten on jääny pussiin ja voisin vaikka myydä pois... Paljolla lähtee? Roddy on jumala!! |
timppa67 15.01.2006 18:37:59 | |
---|
Kyseessä on tätä uudempaa Aata ja varsin hyväkuntoisesta soittimesta puhutaan joten hinta on 250 ekulia...ainoastaan... Ei tiedolla eikä taidolla vaan tuurilla |
Velli 15.01.2006 19:23:26 | |
---|
...ja jos liikkuu, ne ehtii vaihtaa omistajaa noin sekunnissa. Nimim. "No voi ny helv..." Itse olin muutama viikko sitten ostamassa 20" K Dark Ridea kohtuuhintaan ja ilmoitus näytti olevan pari kuukautta vanha. No kaupat sovittiin ja sain sitten Matkahuollosta 20" K Medium Riden, jonka sitten palautin myyjälle. Eli ei ne nyt niin nopsaan mene. |
vernie 15.01.2006 19:43:01 | |
---|
Itse voisin suositella Zildjian A 21" sweet ride. Pahuksen maukas peli. Soundi on vähän tummempi kun esim. 20" Avedis mediumissa. Selkeä kello soundi ja hyvin erottuva ääni. Toimii myös crashaukseen. Komppaan. Paitsi kellosoundi saisi mun puolesta olla hieman äänekkäämpikin. |
K.Suninen 15.01.2006 20:34:49 | |
---|
K-Custom 21" special dry light ride. Parempaa saa hakea En perusta Wecklistä |
Niskamies 15.01.2006 20:40:34 | |
---|
Tsekkaa huvikseen myös Staggit. Sieltä saattaa löytyä pirun hyviä yksilöitä. Mulla on testissä yks 22" SH medium, ja se on pirun hyvä pelti. More is more. |
Nolte 15.01.2006 20:43:36 | |
---|
näinhän se on, noltella kyllä käyny lykky sen omansa kanssa Niinno. Olin kyllä niihin aikoihin hyvin aktiivinen torin vilkuilija. Ja silti jouduin kahden muun ostajaehdokkaan kanssa vääntämään kättä siitä. Hyvät rummut, huono soittaja! |
hollmi-5 15.01.2006 20:48:57 (muokattu 15.01.2006 20:49:11) | |
---|
Tsekkaa huvikseen myös Staggit. Niskis hei. Nyt puhutaan hyvistä pelleistä. Ei niistä, joiden joukosta hirmuisella tsägällä saattaa löytyä yksilö. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Niskamies 15.01.2006 21:00:05 (muokattu 15.01.2006 21:00:56) | |
---|
Niskis hei. Nyt puhutaan hyvistä pelleistä. Ei niistä, joiden joukosta hirmuisella tsägällä saattaa löytyä yksilö. Niin puhutaankin: Staggin joukosta saattaa löytyä sellainen helmi että oksat pois. Zildjianitkin ovat yksilöitä: toki tasalaatuisempia kuin Staggit, mutta joukossa on sellaisia yksilöitä jotka ovat aivan kamalia. More is more. |
Dnjmaster 15.01.2006 21:29:14 | |
---|
Mulla avedis medium ja soundaa New beattien kans musta aika hyvältä.. Ihan kelpo ride hintaisekseen. kalamies#40 >-)))> |
T.Laine 15.01.2006 23:07:08 | |
---|
Mulla avedis medium ja soundaa New beattien kans musta aika hyvältä.. Ihan kelpo ride hintaisekseen. ehdottomasti toi... :) ihan oikeesti. ...näin se on nähtävä... |
ltg 15.01.2006 23:26:57 (muokattu 15.01.2006 23:30:25) | |
---|
Jos halpaa yleispeliä etsit, niin osta meikältä Stagg DH Jazz ride, 20 tuumaa. Ihan loistoyksilö, mutta nyt tarvitsen heviproggikseen jytympää peliä. Pistä vaikka pikaa jos kiinnostaa. E: Laitetaanpas nyt vähän kuvausta tästä: Toimii crashina hyvin, hissuttelumeiningit menee ulkoreunaan naputellessa. Pingiä saa irti komppaamalla läheltä kupua, ja itse kupusoundi on vallan mainio. Joku sitä taisi luonnehtia kirpakaksi, aika osuvasti sanottu. Parassoundisin soittamani ride Paisteen 2oo2:n ohella. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin. THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
Hakki 15.01.2006 23:42:36 | |
---|
Liityn kuoroon ja sanon Zildjian K 20". Hyvä ku mikä. Paisteen Signaturelta löytyy hyviä peltejä, juuri hankkimani 20" Dry ride on aika yleispätevä peli ja käy mun korvaani vallan mainiosti. while(true) {play(metal);} |
Toimii crashina hyvin, hissuttelumeiningit menee ulkoreunaan naputellessa. Pingiä saa irti komppaamalla läheltä kupua, ja itse kupusoundi on vallan mainio. Joku sitä taisi luonnehtia kirpakaksi, aika osuvasti sanottu. Parassoundisin soittamani ride Paisteen 2oo2:n ohella. Toi on hyvä pelti. Tiedän, koska omistin sen itse yli vuoden. Se täyttää yleisirden määritelmän erittäin hyvin. More is more. |
Epämuusikko 16.01.2006 08:25:56 | |
---|
Näyttäkää mulle "yleisride"... All-round on aina kompromissi. Jos joku sanoo A-Custom.... :) You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
Strumbali 16.01.2006 08:59:22 (muokattu 16.01.2006 08:59:53) | |
---|
noita sabianin AA:aita mietin kanssa että olisivatko minkälaisia? varsinkin kiinnostuu se mitä paas myy Olikos se AA medium ride? Itse soittelin sillä rokkia 10 vuotta. Hyvä kuuluva kello, mutta ei ihan järjettömän erottuva kapulan napse ja saa tuon kunnolla humisemaan, jos homma ihan käsistä meinaa karata ;). Ja Paas varmaan osaa kertoa myös oman mielipiteensä. (Vai menikö tämä jo....?) Mutuahan tämä. |
moderndrummer88 16.01.2006 09:34:37 | |
---|
Toi on hyvä pelti. Tiedän, koska omistin sen itse yli vuoden. Se täyttää yleisirden määritelmän erittäin hyvin. joo pistin pikaviestiä ltg:lle, ite olen kerran tuommosta kokeillu ja olihan se ihan hemmetin hyvä. Hitto vaan kun en tiedä miten sitä sitten testaamaan pääsis... Zed is dead, baby... |
dictatorsh*t 16.01.2006 09:56:44 | |
---|
Olikos se AA medium ride? Itse soittelin sillä rokkia 3 vuotta. Hyvä kuuluva kello, mutta ei ihan järjettömän erottuva kapulan napse ja saa tuon kunnolla humisemaan, jos homma ihan käsistä meinaa karata ;). Ihan hyvä vehje kylläkin. Ei muuta. |