Aihe: Vinnie Moore-maailman paras kepin vinguttaja
1 2 3 4
Uli Con Carne
06.08.2003 13:41:53

Harmi vaan, että teidän biisit on niin paskoja.

Eikä oo. Mie kerron isille. Ja annan sulle miinuksen.
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
Herra Rapu
06.08.2003 13:45:30

Eikä oo. Mie kerron isille. Ja annan sulle miinuksen.

No jos sieki, ni kyl mieki.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Uli Con Carne
06.08.2003 13:49:43

Ja Cool-äijän kans ei oo leikkimistä sitten. Vai mitä, Rapu? ;)
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
Herra Rapu
06.08.2003 13:51:57

Ja Cool-äijän kans ei oo leikkimistä sitten. Vai mitä, Rapu? ;)

No ei. Se tulee jä lyö kirveellä Dickin kahtia ja opettaa samalla miten ulko-ovi menee kiinni, hiljaa. :)))
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Uli Con Carne
06.08.2003 13:57:40

Ja sitten näyttää vielä varmuuden vuoksi toisenkin kerran. Kokeiles ny vielä.
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
Absoluto
06.08.2003 14:06:14
Täällä viljellään vissiin jotain inside läppää prkl!
Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori
Keppi
06.08.2003 14:11:26
Jaa, ja ne miljoona ihmistä, jotka kuuntelee päivittäin esim. Radio Novaa ovat jotenkin vähemmän yksinkertaisia. Ota ny, vittu järki käteen. Mä ainakin tykkään kuunnella musiikkia, josta löytyy vielä toisellakin kuuntelukerralla jotain.

Tämmöinen "uskomus" vaan on! En minä sitä ole keksinyt!Se nyt vaan sopi minusta erittäin hyvin...tähän saumaan.
Pidät sä Radio Novan kuuntelijoita yksinkertaisempana, kun sä?! "Ota nyt vittu järki käteen"...ja ota järki käteen. Älä laita tänne enää tollasia ääliömäisiä, provoja.
Juuup!
ICE
06.08.2003 14:13:07
sitähän mr. kräb ja uli kon kaarne viljelee.
tästähän tulee kohta oikee viljelijöiden kerho (watch out Keskusta!).. toiset viljelee insidejuttuja, jotkut viljelee V.Moore ylistyksiä jne. jne. :)
- sideburns forever -
Jucciz
06.08.2003 15:29:22 (muokattu 06.08.2003 15:30:30)
Toi nimimerkki Juccizhan se täällä aloitti ton vittuilun.

En mä sitä vielä ole aloittanut. Saa nähdä, onko tarvis.

Jos ei tykkää instrumentaalimusiikista, niin voi voi.

Niin. Sehän ei sinänsä ole keltään pois. yli 95% oman levyhyllyni levyistä on instrumentaalia. En itse kuuntele juurikaan laulettua musiikkia, vaikken sinänsä näe mitään syytä dissata sitäkään. Kurkista vaikka http://peavey.mine.nu/misc/levylista.html noin kokeeksi. Paljon muutakin toki kuuntelen, mutta periaatteenani on ostaa erityisen hyvät levyt. Tunnustaudun myös jonkinasteiseksi keräilijäksi, eli tietyiltä artisteilta on tullut hankittua levyjä siksikin, että kokoelma olisi yhtenäisempi. Ihan täyttä sutta yleensä hyvillä artisteilla ei olekaan.

Ja se on tyhmää haukkua eri soittajia paskaksi.

Ihan yhtä tyhmää on haukkua tyhmäksi/paskaksi/idiootiksi jotakuta, joka perustellen kommentoi sinun arvostamiasi muusikoita eri tavalla kuin ehkä itse tekisit.

Kyllä Vinnie Moore ainakin tässä vaiheessa on mun suosikkisoittaja,

Senkin saa anteeksi viimeisellä tuomiolla.

mut nää tämmöset idolit ja esikuvat vaihtuu vuosi vuodelta.

Tuo asia mielessä on äärimmäisen huojentavaa painaa pää tyynyyn iltaisin.

Jokainen on varmasti joskus diggaillut Kirk Hammettia ja James Hetfieldiä tai vaikka Kurt Cobainia minä mukaan lukien.

Vain siksi, että sinä olet diggaillut, älä tee olettamuksia muista. Noista kolmesta Hammett ja Cobain ei ole koskaan kolahtanut allekirjoittaneeseen. Sen sijaan Hetfield on kehittänyt paljon onnistuneita riffejä. Ollut jopa jossain vaiheessa ihan uskottava hevimuusikko.

Ja tää Uli Roth ja Rapu on varmasti diggailleet joskus jotain Vinnietä tms.

Jälleen olettamuksia. Kysyisit ensin, julistaisit vasta sitten.

Harmi vaan, että teidän biisit on niin paskoja.

Miten tämä taas liittyy mitenkään mihinkään? Tahtoisitko heittää mulle pari omaa biisiäsi? Kommentoisin niitä enemmän kuin mielelläni. Ihan puhtaasti musiikillisista lähtökohdista.

Käykää tsekkaamassa netistä semmonen kuin Jere Haakana. On muuten taitava kaveri. Oon nähny livenäkin.

Tämä kaveri siis asuu netissä?
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Dick Parker
06.08.2003 15:42:48
Miten tämä taas liittyy mitenkään mihinkään? Tahtoisitko heittää mulle pari omaa biisiäsi? Kommentoisin niitä enemmän kuin mielelläni. Ihan puhtaasti musiikillisista lähtökohdista.

Heti laittaisin, jos omistaisin jonkun ohjelman.
Jucciz
06.08.2003 15:43:38

Heti laittaisin, jos omistaisin jonkun ohjelman.

Höpö höpö. Älä tee asioista ongelmia kun ne eivät oikeasti sitä ole. Ohjelmia on netti pullollaan. Kuulostaa ihan siltä, ettet haluaisikaan tuoda julki tekeleitäsi.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Dick Parker
06.08.2003 15:45:36
Tämmöinen "uskomus" vaan on! En minä sitä ole keksinyt!Se nyt vaan sopi minusta erittäin hyvin...tähän saumaan.
Pidät sä Radio Novan kuuntelijoita yksinkertaisempana, kun sä?! "Ota nyt vittu järki käteen"...ja ota järki käteen. Älä laita tänne enää tollasia ääliömäisiä, provoja.

No, jos tykkää kuunnella samat Jore Marjarannat ja Anssi Kelat kymmenen kertaa päivässä+ näitä tusinabiisejä tyyliin "Baby, I love you", niin ei voi olla kovin kaksinkertainenkaan.
Dick Parker
06.08.2003 15:46:30
Höpö höpö. Älä tee asioista ongelmia kun ne eivät oikeasti sitä ole. Ohjelmia on netti pullollaan. Kuulostaa ihan siltä, ettet haluaisikaan tuoda julki tekeleitäsi.
Hei kerropa, mistä saan sellasen ohjelman.
Keppi
06.08.2003 16:02:41
No, jos tykkää kuunnella samat Jore Marjarannat ja Anssi Kelat kymmenen kertaa päivässä+ näitä tusinabiisejä tyyliin "Baby, I love you", niin ei voi olla kovin kaksinkertainenkaan.

Voi kuule...sitä kuuntelee paljon minua ja jopa sinua viisaammat ihmiset(usko tai älä!). Ei se tee kenestäkään sen yksinkertaisempaa, jos kuuntelee yksinkertaista musaa. Haetko sinä sillä kenties jonkinlaista "neron leimaa", kun kuuntelet monimutkaista musiikkia? Se on yhtä älykkäästi ajateltu, ku sen kaverin "nerous", joka päätti tilata Tieteen Kuvalehden kotiinsa, vaikka ei sitä ikinä lukenutkaan.
Juuup!
Michi
06.08.2003 16:08:57
Ehdottomasti henkilökohtaisesti mielenkiintoisin topikki tällä hetkellä m.netissä.

Ja varmasti.
-Up The Irons!-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)